• Ik vind een jongen uit de eerste leuk -ik zit zelf in de tweede-. Mijn hele klas weet het en hijzelf volgens mij ook -ik wil gewoon niet zien dat hij het weet-. Een jongen uit mijn klas heeft hem naar mij toegenomen en me aangewezen en gezegt dat ik hem leuk vind en een andere jongen zei vanmorgen tegen hem; Ooh, dat is Naomi die jou leuk vind btw...
    In de klas vragen ze ook steeds waarom ik niks tegen hem zeg. Ik ben gewoon veel te verlegen als het daarom gaat. Ik durf gewoon niet met hem te praten omdat ik dus niet weet wat ik moet zeggen.

    Hij heeft hyves en ik heb hem als vriend maar hij is nooit online en zijn msn heb ik niet en die kan ik niet vragen via hyves omdat hij er dus nooit is en in real doe ik dat niet.

    Ik ben gewoon zó verlegen als het daarom gaat. Het liefst zou ik door een gat in de grond zinken. Wie duwt me?


    Queen of Hell is my name

    Ik sta nog steeds op de aarde:8


    Queen of Hell is my name

    Ik had dat ook vorig schooljaar. Ik wist ook dat hij wist dat ik met hem wilde en ik durfde ook totaal niets zeggen.
    Maar zwaai gewoon eens naar hem als je hem ziet, dan moet je niets zeggen, he.

    Ik heb dat ook altijd.
    -duwt door gat-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 10:54 ]

    nee ik duw niet niet in een gat door de gront, wel duw ik je in zijn richting [a]
    maar ik weet ook niet wat je moet doen sorry, ik ben daar ook altijd heel slecht in., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik was vroeger ook heel verlegen. Maar ik zou gewoon meer en meer met dieje jongen optrekken en dan komt alles wel vanzelf. Desnoods gewoon met vrienden erbij en niet alleen. Het lukt je wel!