• Schrijf hier wat jij van hem vind!
    liedjes en al.
    :P


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Je titel mag niet compleet in hoofdletters, dus ik heb 'm aangepast. ;)


    Let the Night embrace you

    IK vind hem geweldig mooie stem van alles(yeah)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    ik vind 'm zwaar sucken...


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik hem niks. Sorry voor iedereen die wel fan is van hem, maar ik vind hem echt niks. Hij maakt van die liedjes die dag en nacht in je hoofd blijven hangen en zo. Hij is eigenlijk niet knap, dat vind ik. Ik ga niet zeggen dat hij niet kan zingen, want dat kan hij wel. Ik zou het niet beter kunnen, maar ik begin me een beetje te irriteren over hoe iedereen hem adored en haat. Dat vind ik een beetje irritant, hij is ook maar een kind die zingt.

    Dit is veels te lang. Laat ik een lang verhaal kort houden, ik vind hem niet zoveel aan.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Justin Bieber is geweldig!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik moet m niet :X

    Ik vind hem zwaar wannabe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind de muziek vreselijk x|

    Hm soms mag ik hem niet en dan wel maar zijn liedje zijn wel leuk :]


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Zijn muziek vind ik wel leuk, maar ik mag hem niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik moet hem niet echt ;x


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    Sommige liedjes zijn leuk. Voor de rest geen mening. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik vind hem fantastisch. Het is niet erg dat ie haters heeft, want dat heeft iedereen. Niet iedereen houdt van elkaar. Zijn muziek is leuk en het blijf in mijn hoofd hangen. Hij is jong, en komt in de puberteit -laten dan wij, maar hé, wij zijn meisjes, die komen vroeger in de pteit-, zijn stem wordt zwaarder, hij ziet er goed uit en hij heeft ontelbare fans die hem van over de hele wereld stalken en adoreren, dat het zo erg wordt dat ie geen gedag meer kan zeggen tegen zijn fans. Tja, hij heeft een hoge dunk van zichzelf, en dat is wel irritant soms, maar ik ben fan.


    we've only said goodbye with words

    UNCOMMON schreef:
    Ik moet m niet :X


    your eyes are like stars in the night.

    haat


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.