• Schrijf hier wat jij van hem vind!
    liedjes en al.
    :P


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Okee.. Ik ga voor een keer 100% eerlijk zijn:
    Eerst toen One Time uitkwam toen kon ik hem letterlijk en figuurlijk uitkotsen, echt waar! Maarjaa.. Ga nooit af op eerste indrukken en dus ook niet op eerste liedjes. Want ik vond One Time een best catchy liedje (als ik de clip niet zag)
    Maar toen kwamen er meer liedjes en toen werd ik geïnteresseerd, dus ging ik meer nummers van hem luisteren. Dus nou kan ik eerlijk zeggen dat ik hem (soms, ligt eraan in welke bui ik ben) best goeie muziek vind maken.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Andalasia schreef:
    Justin Bieber is geweldig!


    Who needs love when there is chocolate

    crunch schreef:
    ik vind 'm zwaar sucken...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Zwaar arrogant!


    Sometimes it's best not to care.

    Elke keer als ik zijn naam hoor, denk ik; baby baby baby o0o0o0o0o~
    Maar dat liedje is wel om aan te horen, voorderest nah, sla mij maar over :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    :9~ <-- Say enough.

    Mooie stem, groot ego, en wel lauw haar.:9~


    Smiling but close to tears.

    crunch schreef:
    ik vind 'm zwaar sucken...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    liedjes zyn wel leuk.. maar die teksten? xd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    xPromise schreef:
    liedjes zyn wel leuk.. maar die teksten? xd


    Ik vind juist dat die teksten mooi zijn.
    alleen wel als iemand anders het zingt?(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik vind zijn muziek niet goed. Er zijn maar 2 liedje die ik heel af en toe eens luister maar na één keer ben ik ze dan direct beu. Daarbij vind ik hem er enorm kinderachtig uitzien en lijkt hij een nogal hoge dunk van zichzelf te hebben , maar hé hij is ook maar een jongen. Haten doe ik hem niet, en ik gun hem zijn succes ook wel alleen vind ik zijn muziek + uiterlijk op niets trekken..


    The soul needs autumn.

    - Vult Hier scheld woorden in- Na ik vind hem helemaal niks.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik hou van hem en zijn muziek. Hij is schattig en ik vind hem helemaal hot. Om dan nog niet over zijn muziek te spreken, zijn lyrics zijn gewoon zo mooi en ze spreken me echt aan. Sommige lyrics zijn echt precies uit mijn leven gehaald ofzo. Hij is gewoon awesome.


    Let's do this poo

    Ik vind hem nogal een wannabie die een te grote eigendunk heeft en die denk dat hij ouder is dan hij is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    crunch schreef:
    ik vind 'm zwaar sucken...

    Ik ben het zwaar met je eens. :Y)


    I hope you die :3