• Nou mijn ma is verhuisd naar een andere stad, heeft ze geen werk -haar vriend waar ze mee samenwoont werkt-, én geen vrienden. En aangezien ik bij mijn pa woon, heeft ze dus nooit wat te doen.
    Normaal gesproken mag ik oprotten van der, maar nou opeens heeft ze me nodig.
    Uit medelij neem ik de trein en kom een paar nachtjes bij haar slapen.
    Meteen gaat ze vragen waarom ík zo'n haat aan haar heb. Terwijl zíj mij altijd weg wil hebben.
    Maakt zij er meteen van dat ik een hekel aan haar heb omdat ik ooit geboren ben. -wat dus niet zo is-.
    Zegt ze -overdreven kauwgum kauwend-: "Sorry hooor, ik had ook niet gewild dat je geboren was, maar ja, ik kan de tijd niet terugdraaien hè?"
    Stom wief.
    Komt ze even later thuis van boodschappen doen, helemaal smilend loopt ze op me af.
    "Ik heb eindelijk een vriendin gevonden! Eindelijk!"
    Dus ik ben blij voor der, wat leuk en zo.
    Zegt ze: "Nou heb ik jou niet meer nodig." op haar arrogantst.
    Weet ik ook weer van wie ik dat heb. ^^

    Weer wat laten, begint ze opnieuw met lullig doen. "Wat vind ik het toch jammer dat ik geen kinderen heb van R. (haar vriend), dan had ik tenminste een leuk en mooier kind gehad!"
    Bah..
    En opgegeven moment komt mijn stiefbroer binnen, wat dus geen vlees en bloed van haar is. Geeft ze hem een knuffel -die ik nooit krijg- met de woorden "mijn enigste kind."
    De reden dat ik haar niet zo heel erg mag komt ook omdat ze me vroeger en nog steeds, voor alles en nog wat uitscheld. Alleen nou slaat, schopt, krabt, duwt, en spuugt ze me gelukkig niet meer.
    Agressief bitch ding.

    Nou pas beginnen mensen tegen mij te zeggen dat dit niet normaal is. En ik heb nooit beter geweten. Ik weet hier geen raad mee. Weten jullie misschien hoe ik van dit 'probleem' afkom?
    Alvast bedankt <3!

    En OMG, thx voor de mensjes die dit echt helemaal hebben gelezen... x']


    Scream for mercy!

    Lieverd<3
    Neem gewoon geen contact meer met haar op. Het klinkt misschien harteloos maar zoals ze je behandeld is echt niet normaal! Zo doe je niet tegen je kind, echt niet. Als mijn moeder dat tegen me zou zeggen zou ik gelijk maken dat ik weg ben voor ik een moord bega. :"X


    .

    Dat vind ik echt niet kunnen, sorry dat ik het zeg.
    Ik vind t echt rot voor jou

    Het klinkt misschien hard, maar volgens mij kun je beter geen contact meer met haar hebben.
    Een moeder hoort niet zo te reageren, en geloof me, het is echt niet jou schuld.
    Maar zoals het nu gaat, wordt het alleen maar erger voor jou. Want hoevaker zij die dingen gaat zeggen, hoe meer jij erin gaat geloven. En dat moet je niet doen, want het is niet waar. Ze zal jou niet gelukkig maken.

    Sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    geen contact meer met haar opnemen
    ze mishandelt je gewoon psychisch en dat mag niet
    ze gaat je emotioneel chanteren voor haar eigen belang
    stap daar zo snel mogelijk uit


    Why don't you break my heart

    Aah lief, dat vind ik nou echt klote. Ik had niet gedacht dat je mama zo was. En wtf waarom wist ik dat niet? Ik ben toch wel iemand die dat moet weten :( Maar goed, ik denk dat je het tegen je papa moet zeggen, en desnoods met een dinges, eh, vertrouwens persoon op school moet praten, maak d'r een probleem van en kloot haar daar mee terug? Ik vind het in ieder geval héél erg lullig van d'r, hoor.

    Máár, nu weten we inderdaad van wie je het hebt, ahha. :Y)

    Oohja, geen contact meer met d'r opnemen. Laat d'r smekend op dr knieen terug komen voor je! Dan weet ze tenminste wat ze mist en dat ze wel een lieve dochter heeft. .___.

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 18:29 ]


    You move me ......... Kurt

    sorry dat ik het zeg hoor , maar dat is hartstikke rot van je moeder om zoiets te zeggen ;o welke moeder wenst dat zijn kind nooit geboren was ?!
    damn , veel sterkte <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bel de kindertelefoon dude D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik had gelijk de trein terug genomen!

    CACHAREL schreef:
    Ik had gelijk de trein terug genomen!

    Ja. Fersure. Als je bloedeigen ouder zegt dat je niet geboren had hoeven worden doet dat zeer en niet zo'n beetje ook. Ik zou op z'n minst gezegd hebben: Had dan godverdomme veilig gevreeen, dan hoefde je me geen steek te bezorgen om dit te zeggen, t.. [laat ik dat maar niet zeggen].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou de trein gelijk terug hebben gepakt :o Maar als ik jou was zou ik geen contact meer met haar opnemen, dat is misschien wel heel moeilijk maar het zou je goed doen denk ik.

    Sterkte ermee !


    -

    Het klinkt heel hard maar: zo snel mogelijk weg daar en geen contact meer met haar opnemen. Wat Joker zegt, bel evt. de Kindetelefoon op, want dit kan echt niet langer. Veel sterkte!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Highmore schreef:
    Aah lief, dat vind ik nou echt klote. Ik had niet gedacht dat je mama zo was. En wtf waarom wist ik dat niet? Ik ben toch wel iemand die dat moet weten :( Maar goed, ik denk dat je het tegen je papa moet zeggen, en desnoods met een dinges, eh, vertrouwens persoon op school moet praten, maak d'r een probleem van en kloot haar daar mee terug? Ik vind het in ieder geval héél erg lullig van d'r, hoor.

    Máár, nu weten we inderdaad van wie je het hebt, ahha. :Y)

    Oohja, geen contact meer met d'r opnemen. Laat d'r smekend op dr knieen terug komen voor je! Dan weet ze tenminste wat ze mist en dat ze wel een lieve dochter heeft. .___.


    Sorry dat ik het er met jou nooit over gehad heb, maar.. Ik wist ook niet dat het niet zo hoorde. Ik ben zo opgevoed, maak mij dan maar wijs dat het niet normaal is. Eerst geloofde ik haar ook niet, een vriendin van me, die een tijdje bij me (bij m'n ma) bleef slapen. 1 dag doet mijn ma dan altijd 'normaal', bezoek weetje wel. Maar een week houd ze dat echt niet vol. Dus die vriendin heeft alles gezien en zo, en die begon toch over een partij problemen van mij te lullen waar ik helemaal niks van wist joh. Ze zei dat het niet klopte wat er gebeurde en zo, naja, ik vond het best hoor, dat zij dat denkt.
    Bleek ze het aan veel vrienden van me verteld te hebben, en die zeggen ook dat het niet goed is. En nou begin ik toch ook wel ouder te worden, en nee... Volgens mij is het inderdaad niet echt juist hoe ze mij behandeld.

    En mijn vader die weet het hoor. Of course. Hij zegt dat mijn mams gewoon zo in elkaar zit.
    Ook een reden dat het voor mij normaal was, hem vertrouw ik. (nou trouwens ook niet meer door iets dat laatst gebeurt is, maar dat is bijzaak..)
    En wat zou mijn mentor er aan kunnen doen? Ik woon niet bij der in huis, dus mij een andere voogd geven wil ook niet. Ik woon al ergens anders, bij mijn pa dus.
    En mij missen doet ze niet. 2 jaar terug, ben ik een hele zomervakantie en langer niet bij der geweest, en ze had het niet eens door of zo. Ik bedoel.. Ze miste gewoon niet. -wat ik ook wel had verwacht-

    Toen ik bij jou was keek ik echt mijn ogen uit, naar hoe lief jouw moeder gewoon die héle week was. Hoeveel dingen ze ook gewoon pikte. Als ik sommige dingen die jij toen had gedaan deed, was ik allang al op mijn bek gerost. Het was echt heeeeel leuk bij je<3.
    En dankjewel lieef, voor alle steun!(flower)


    Scream for mercy!

    Seel schreef:
    sorry dat ik het zeg hoor , maar dat is hartstikke rot van je moeder om zoiets te zeggen ;o welke moeder wenst dat zijn kind nooit geboren was ?!
    damn , veel sterkte <3


    I hope you die :3

    Genius schreef:
    Ik zou de trein gelijk terug hebben gepakt :o Maar als ik jou was zou ik geen contact meer met haar opnemen, dat is misschien wel heel moeilijk maar het zou je goed doen denk ik.

    Sterkte ermee !


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik zou naar de kinderbescherming gaan egt een gemeen wijf !! O_O