• Ik denk dat jullie het ook wel eens hebben meegemaakt?
    Nou, ik had dus vandaag wiskunde waar ik mijn cijfer terug kreeg en tevens mijn slechtste vak.
    Zoon kind zat helemaal hyper te doen, van jaa ik heb niet goed geleerd. Ik heb hem echt verknalt! Enz.
    Dus ik zeg, rustig. Als er een is die niet goed heeft ben ik het.
    Ik wíst dat ik hem had verknald. En terecht, want ik had een 3,8
    Maar wat had dat meisje. Een 7,2!
    Ik bedoel hallo?
    En dan, een uur later, aardrijkskunde.
    Hetzelfde verhaal, ik een 3,8 (alweer) en zij een 9,5
    En de leraar liet me ook niet naar de wc, en zij mocht wel.
    Ik vind dat niet eerlijk
    En dat kind, haalt letterlijk het bloed onder mijn nagels vandaan.
    Kennen jullie dit. Of heb ik dit weer?
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Ikzelf heb dat ook weleens. Dan denk ik echt: omg, verknalt >.< Maar dan is het best goed gegaan. Of andersom, dan heb ik het gevoel dat het goed ging en dan was het juist slecht. Maar dat ik dan ga zeggen: "shit, net geen 8" vind ik ook overdreven. Ik moet zeggen dat ik dat met nederlands weleens heb. Bij ons krijgen we een O(onvoldoende, onder de 5,5), V(Voldoende, tussen de 5,5 en 7,4) en een G(Goed, 7,5 of hoger). En als ik dan met Nederlands - 1 van mijn beste vakken - een 7,3 haal, ja dan baal ik best wel dast ik net geen G heb. Maar mijn vriendin in die klas is niet zo goed in Nederlands en is al blij als ze simpelweg een 6 haalt, dus dan ga ik dat nou weer niet hardop zeggen natuurlijk.

    Ik vind het best wel lullig dat ze dat dan hardop zegt, terwijl jij al blij bent als je een 6 haalt...


    To live would be an awfully big adventure

    Haha, ik had een keer met Engels, helemaal niet geleerd -normaal kijk ik de grammatica even door- en toen vond ik het PW best moeilijk. Dus ik denk, yay, dat word een vier. Had ik gelukkig nog een 8.3 : D Ik was zo blij. Maar dan ga ik nog niet door de hele klas roepen ‘YAAY Ik dacht dat ik het slecht had gemakt maar heb een 8.3 : D’ Want in onze klas zijn er maar drie mensen die een zes of hoger halen voor dat vak. Dat zijn B., N. en ik. -ja, dit is een van de vakken waarvoor ik goede punten haal. Een van de weinige.’


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    -Erg...
    ps.ikweethoehetvoelt om een onoldoende te halen
    xx

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 9:27 ]


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Wat erg!...nou ik had gister ook een behoorlijke klote dag. ik ben uitgestuurd bij verzorging . Daarna ben ik mijn fietssleutel kwijt geraakt. Heb een onvoldoende gescoord bij engels. En ben over een tas gestruikeld, daardoor ik mijn voet pijnlijk. Tja...verder heb ik niet veel te zeuren
    Ik had mijn dag niet =[
    xxxxxx ongelukje13


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Ik heb ook zo'n wijf in mijn klas zitten, ze vind ons dom en irritant omdat zij kader is en wij basis :')


    I don't need words to feel those lips.

    ja zeer irritant


    Don't dream your life, but live your dream!

    xPromise schreef:
    omg zulke kinderen zitten bij mij ook in de klas..
    ZO irritant :|


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Lermaniac schreef:
    Ik heb zegmaar een ex-vriendin waarmee ik soms wel praat, maar ze is afschuwelijk. Zij en haar enige bf, die als een siamese tweeling zijn -ze kunnen niet zonder elkaar, echt irritant-, halen lagere punten dan ik. Gemiddeld. Als ik nou een 9.5 haal voor Geschiedenis en hun een onvoeldoende. Dan ben ik wel bij, alleen schreeuw ik de boel niet bij elkaar. Hun dus wel. Heb ik een keer een 3.8 voor wiskunde en hun twee, veel hoger. Schreeuwen ze het uit, gillen van blijdschap en omhelzen ze elkaar, wel de halve les. Ik ben dan echt van, Oké?. Dat is gewoon zielig, megolisch en harstikke verschut.

    Idd meis<3


    Beautiful people, are people who smile.

    Dat soort mensen zitten bij mij in de klas, maar de mensen die het hardste roepen niet te leren, leren meestal júist het langst.


    Alis volat propriis.

    Ja, dat ken ik, en daar heb ik een GRUWELIJKE hekel aan.


    Life is hard and then we die

    Ik word er ook echt gék van he, bij mij in de klas heb ik dat zo vaak! Zeker zo een jongen - die zelf niet door heeft dat hij een dikke strever is - en dan zit hij na het examen wiskunde te zagen: "Oh nee, ik ga waarschijnlijk buizen!" krijgen we onze examenpunten: heeft hij het beste van de klas --' Sommige mensen hebben echt soms een slaag nodig.

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 19:50 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Shivers schreef:
    Dat soort mensen zitten bij mij in de klas, maar de mensen die het hardste roepen niet te leren, leren meestal júist het langst.

    Scherp!(nerd)


    Beautiful people, are people who smile.

    Lol, ik ben zo'n kind. :'D
    Ik zeg altijd van "Ja ik heb niet geleerd en ik heb maar wat gegokt" enzo en dan haal ik toch ruim voldoendes :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.