• Allereerst, ik bedoel niet dat ik gedumpt ben.

    Ik zal van het begin beginnen.
    Deze vakantie hebben ik en mn vriendje het eindelijk bijgelegd en was onze 'slechte periode' zo goed als voorbij (Hier heb ik ook een topic over gemaakt.) Gisteren was hij hier en het was best een leuke dag, tot dat we in de bus naar antwerpen zaten (hij neemt daar de trein naar huis). Hij zei dat hij vandaag om half negen zou bellen, maar aangezien dat hij al een paar dagen laat belt (hij belt elke dag, omdat ie dat wil (: ) omdat zn opa in het ziekenhuis ligt, wist ik dat ie dat niet zou doen. Toen zei hij van: 'Jah, geloof me dan niet hea?!' en sinds dat ging hij in de bus afstandelijk met zijn armen over elkaar zitten, keek me niet aan, en zei amper iets. Ik ben nogal overgevoelig, dus ik was lichtjes aan het huilen. Toen hij het zag, heeft hij even terug normaal gedaan, maar daarna deed hij het weer. Toen we uit de bus stapten moest hij door.
    Maar nou ja, ik vond het echt klote (sorry :$ ) dat ik hem zo moest laten gaan terwijl we net 'ruzie' hadden gehad. En ik wou gewoon niet dat hij wegging want ik heb hem deze week echt nodig gehad (heb veel last van stress) dus ik begon weer te huilen, en toen nam hij me vast en zei dat ik niet moest huilen. Toen vroeg hij waarom ik huilde, maar ik wou het niet zeggen omdat hij door moest gaan. En toen werd hij ongeduldig en begon hij tegen me 'te roepen' en toen heb ik het uiteindelijk gezegd. En dan ineens een minuut later gaf hij me een kus en ging weg. Gewoon weg. En daar sta je dan. Alleen, huilen en heel kwetsbaar, in het midden van de Rooseveltplaats, tussen allemaal mensen.

    Edit: voor de mensen die Antwerpen en de Rooseveltplaats niet kennen, het is een busplein waar altijd héél veel volk is, en vooral heel veel mannen/jongens die je maar al te graag meenemen -_-'

    Edit 2: Mijn moeder is me komen ophalen omdat ik niet heelhuids kon terugkomen met de bus als ik daar huilend en gebroken stond

    Edit 3: Je mag best denken dat ik overdrijf, maar ik vond het écht niet fijn dat hij me daar gewoon liet staan

    Edit 4: Hij hoefde niet persé zijn trein te halen, want een paar uur daarvoor wou hij nog een latere trein nemen.

    Edit 5: Iedereen zegt dat ik het moet uitmaken, maar niemand begrijpt dat ik hem echt heel graag zie, en dat het zonder hem nog véél moeilijker word dan dat het nu al is.

    Als je dit allemaal gelezen hebt, dankje :$

    komt mij zo bekend voor! echt waar.. ik zou het niet uitmaken (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oja, nog een edit:
    Mijn ma is zo geschokt omdat hij dat deed, dat hij niet meer binnen mag bij mij thuis.

    Zaterdag spreken we af en gaan we er eens goed over praten, maar het heeft me echt pijn gedaan, dat hij me daar gewoon liet staan.

    Je moet het echt niet uitmaken. Ik snap je heel goed.
    Maar dan vind ik het nog heel fout van hem dat hij wegging.
    Ik hoop dat het Zaterdag goed gaat en dat jullie het uit kunnen praten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ja das kut :/. Als mijn vriend en ik ruzie maken op msn dan gaat 1 van ons altijd offline, en dan na 5 minuten hangen we samen te huilen aan de telefoon ö. Miss moet je 'm bellen en uitleggen dat je dat heel gemeen van 'm vond? =o


    I don't need words to feel those lips.

    SMELLYALATA schreef:
    Ja das kut :/. Als mijn vriend en ik ruzie maken op msn dan gaat 1 van ons altijd offline, en dan na 5 minuten hangen we samen te huilen aan de telefoon ö. Miss moet je 'm bellen en uitleggen dat je dat heel gemeen van 'm vond? =o


    Dat heb ik al lang gedaan, en hij voelt zich tering schuldig dat hij het gedaan heeft, maar dat veranderd het niet. Ik had zoiets nooit van hem verwacht.

    Niet uitmaken in ieder geval. Ik bedoel; hij heeft misschien wel lullig gedaan, maar daarvoor hoef je het niet gelijk uit te maken. Iedereen maakt fouten, en als hij er echt spijt van heeft merk je dat vanzelf wel. Niet opgeven (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik ben ook een keer gebroken achter gelaten op het station!
    Ik zou maar eens goed met hem praten en liefje, je moet goed om jezelf denken, dus als hij zo rot blijft doen uit maken, ik weet hoe pijn het doet ! maar dat is dan de beste keus !


    I solemny swear i am up to no good

    ik zou het niet uitmaken maar er wel met hem praten over dat je het niet echt fijn vond.
    jongens zijn soms zo dom dat hij het waarschijnlijk niet doorhad dat je hem echt nodig had ?


    There's nothing like us.