• Hebben jullie dat ook,Knal je in de winkel op tegen iemand..En dan zeggen ze 'Kijk eens beter uit je doppen!'Of 'Mffpp Jeugd van tegenwoordig'Serieus ik word er zo gek van..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Dat doe ik zelf ook, dus ik heb ook geen respect... BOEIE! ;')) Maar euhm, de laatste tijd doe ik dat niet meer heur, maar andere mensen wel, ga ik juist al aan de kant lopen ze alsnog tegen me op |: Nouja ik reageer daar niet meer op ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Doh niemand heeft meer respect meer tegenwoordig
    iedereen denkt da het de jeugd is
    maar het is just ht tegengestelde


    The best revenge is massive success

    ik was vandaag met een paar vrienden in de stad komt er plots een oud wijf aan lopen en die begint dus opeens tegen mij te schelden "heb gvd toch eens respect voor de oudere jij vuile gore kk buitenlander en het is maar goed dat je in een rolstoel zit en ik hoop dat ik je vuile gore smoelwerk niet meer hoef te zien" ik zat echt helemaal zo van WTF krijgen we nou!? :| want ik had echt nix gedaan gewoon ffe naar haar gekeken meer nie
    maar ik was best pis dus ik tegen die taart "U praat over respect hebben misschien moet U zelf es leren respect te hebben voor gehandicapte ja!" (duivel)


    :O
    Tsss!
    Wat een ontzettend zielig geval!
    echt ik zal die vrouw op dat moment zo hard dood wensen!(zip)

    oke beetje overdreven misschien...

    maar het is echt lullig dat een volwassenen persoon, nog zo dom is om een gehandicapte uit te schelden, als zij nou ook in een rolstoel zat, dan piepte ze wel anders!

    Dat mens is gek! -.-


    It's heavy but you are not the only one

    (...)
    Idd,Ze zijn zo gemeen-.-Zo'n oud wijf keek me vandaag super arogant aan..Haar ogen hadde er zo kunne uitrolle Sjezus man-.-


    Ja,ik liep met zo'n vriendin een winkel binnen waar een paar van die oude wyfen zaten. Die vriendin van mij had een mini-rokje aan en die oude vrouw exht zo afkeurent kijken. Toen die vriendin haar middelvinger opgetsoken richting die vrouw. NOU DAT VIND IK TERRECHT.

    whaha, ja inderdaad --'


    overlaatst waren we gaan zwemmen in de vaart, met de hond van een vriendin, en die hond wilde altijd naar spetters zwemmen en omdat ik en men vriendinnen nogal spetteren,kwam die dus altijd naar ons,maar zijn nagels kwamen altijd tegen ons dan,en dat deed pijn ! dus we duuwde haar altijd weg,en opeens kwam er een oude dikke Bomma aan gefietst en ze riep dat die hond daar van verdrinkt, ik had haar eerst niet verstaan en riep `wat zei je ?´ en ze mompelde iets van de jeugd van tegenwoordig, en daarna riep ze snotneuzen ofzo iets. en Ik riep toen maar op een verontwaardige toon `Pardon ?´ .. de Oudjes van tegenwoordig..


    And all the girls in the front row scream your name.

    Bwahaha is dat alles?
    Moet je maar eens naar mijn school komen xD

    maarja ik vind dat je wel gelijk hebt

    Ow,, ik en Nina zaten een keer op de fiets en toen kwamen er 2 oudjes aan gefiets en hun bleven gewoon naast elkaar fietsen. Dus, wij blijven ook naast elkaar fietsen. Toen gingen die oudjes wel achter elkaar en toen zei die vrouw 'De jeugd van tegenwoordig ook altijd'
    Was wel grappig....

    jha echt mang
    ik liep zo door de stad...kwam een oude man aan lopen...het was druk..ik kon ook niet verder lopen..zij die man: "en nu naar links" mr ik kon helemaal niet naar links gaan want het was druk enzo..dus duwde de man mij bijna omver en zei: "de jeugd van tegenwoordig" enzo..ik werd gwn echt kwaad mang
    mn moeder zei: "ik vermoord die man" XD


    Maybe part of loving is learning to let go...

    weet je waar ik nou ook zo mega ziek van word?
    zit je gewoon ergens met je vrienden gelijk ben je een "hang jongere" je staat of zit alleen ergens te praten! en dan gaan al die ouwe lopen zeiken dat je voor overlast zorgt (6)


    Idd. ._.
    Alsof je zelfs al nergens meer met elkaar mag praten zonder meteen overlast te bezorgen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tzijn niet alleen d oudjes, hoor :D
    Ik was zo eens in Engeland hea,,
    En een vriendin van me liep bijna tegen een engelsman op, zegt die engelsman zo tegen dur: Bloody foreigner..
    Like wtf, ik zit die toch ook neit uit te schelde voor stomme buitenlanders..
    Stomme Brit. ^__^


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    iel ja, die mensen zijn zoooo sjagerijnig en respectloos.

    bij ons op de basisschool maken ze met kerst altijd van die kerstbakjes die gaan ze dan gratis naar bejaarde brengen.

    mijn zusje had 3 kerstbakjes en maar 1 vrouw wou ze.

    1 zegt; nee, ik heb al te veel troep doei! en die kletst gewoon de deur dicht.

    1 zegt; Nee, ik heb geen planten in huis. doei.


    JESUS.
    en het was ook nog gratis he..
    :S:S


    AAP

    (...)
    Idd,Ze zijn zo gemeen-.-Zo'n oud wijf keek me vandaag super arogant aan..Haar ogen hadde er zo kunne uitrolle Sjezus man-.-


    jaa precies
    dat had ik dus o0k ,ma toen begin die oma me kledingstyle af te krake
    Tss Tering wijf :O


    I solemny swear i am up to no good

    zo'n oude kerol vroeg aan ons; willen jullie dood ofzo??

    omdat we nog snel voor een auto overstaken en met zn 3en naast elkaar fietsten.. x'D


    AAP

    *is van plan een hippe bejaarde te worden xD :P


    ik doe met je mee xD


    Ik ook xD

    Xjes

    (...)

    Ik ook xD

    Xjes


    xD welkom bij de club xD


    It's heavy but you are not the only one