• Verft hier zijn/haar, haar ??
    En welke kleur was het eerst ??
    Of wil je het verven zo ja welke kleur ??

    Ik wou hier gewoon een topic voor maken xD
    Maar oke mijn haar was donkerblond en ik verf het zwart:-)

    X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Mijn eigen kleur is donkerbruin met euhm.. zwarte, rode en ook blonde tinten erdoorheen.
    Maar ik verf het zo nu en dan in Donker Mahonie :)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik heb donkerblond. En dan een rare kleur die ik zelf niet mooi vind.
    Ik had het laatst bruin geverfd, maar dat was een spoeling dus ik wil binnenkort nog een donkerdere bruin nemen. Het enige ding wat me tegenhoud is dat de zomer eraankomt. Dus misschien wordt het wel blond. Maar ik ben bang dat dat gaat mislukken want ik wil dat dan wel zelf doen, kapper is te duur. -hoezo lange preek? hahahahah-


    it's so empty living behind these castle walls

    Lagoon schreef:
    Mijn eigen kleur is blond, het was een tijdje zwart en morgen of overmorgen wordt het bruin (: En dan wil ik steeds dichter naar mijn eigen kleur ;D

    Ongeveer ook zo, mijn haar was blond toen bruin en toen zwart nu wel weer blond haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Van nature ben ik heel donkerbruin. Toen lichtbruin/donkerblond, toen weer gewoon bruin. Daarna bruin met blonde highlights (meer blond dan bruin, maargoed), toen alleen m'n pony/lok blond, toen kastanjebruin, nu rood-bruin en ik wil steeds verder naar rood-achtig. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik had eerst blonde plukjes gedaan, toen rode plukjes, toen blonde ponnie, toen weer helemaal bruin, toen donkerder bruin, toen nog een keer en nu zo houden ^^
    Mr ik wil het zwart-blauw en de onderste laagje licht blauw..mr mag niet van mama meer verfen, mr vind het niet erg, blijft een ideetje ^^


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ik heb van mijzelf lichtbruin haar, maar toen ik 14/15 was, had ik het geverft naar donkerbruin. (Iedereen dacht natuurlijk weer eens dat het zwart was. Stelletje losers.) Maar mijn moeder vond het dus niet zo leuk dat ik het geverft had. --"
    Daarna op mijn 15/16e, had ik het zwart geverft. Stond me totaal niet, mijn huid was veel te bleek. Maar mensen vonden wel dat het me mysterieus stond.
    Nou, toen groeide het eruit. En had ik het een beetje bruinig geverft. -Weet niet precies wat voor kleur, een mix van roodbruin ofzo?- Maar nu mis ik die kleur hartstikke, haha.
    Ik wil het nu nog een keer verven, want zoals mijn haar er nu uitziet. Ziet het er echt níet uit.


    †

    Ik verf mijn haar
    eerst had ik rood
    toen zwart
    bruin
    blond
    zwart
    paars
    en nu weer bruin/zwart

    en ik weet nog steeds niet welke kleur ik t beste vond


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Mijn haar is van nature blond. Ik heb het een paar keer met plukken rood/bruinachtig geverfd. Maar nu begint me haar egt rood te worden, dat komt omdat ik dat als baby had(van nature).

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 22:54 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik wil het verven maar mag niet. Ik wil graag lichblond met lichtbruine streaks of lichtbruin met lichtblonde highlights (ben er nog niet precies uit ;))


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    bmy nuu een blonde baleage; Nog maar eenweek xp

    Ik verf mijn haar wel, ja, maar ik ben aan het minderen (haha dat klinkt stom)
    Twee jaar geleden heb ik mijn haar voor het eerst geverfd en toen was het bruin/rood. Daarna heb ik het nog bruin gehad met blonde plukjes en ook nog een keer zwart met blonde plukjes. Toen heb ik het laten ontkleuren en de bovenste laag weer blond gedaan en de onderste laag zwart. Dát heb ik later weer laten ontkleuren en toen werd de bovenste laag zo ongeveer weer mijn eigen kleur en de onderste rood/bruin ._. En nu heb ik boven weer mijn eigen kleur en de onderste is nog bruin, maar ik wil het weer zwart :3:3:3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik verf mijn haar nu al bijna twee jaar zwart. Ik ben van nature blond.


    I am an idiot, I move.

    Het is lichtbruin van mezelf, maar ik heb het donkerbruin/zwart geverfd. :Y)


    Save me with your love tonight.

    Mijn eigen kleur is blond. Maar ik had het zwart/nlauw/paar dgeverft en dat laat ik nu uitgroeien dus nu is het echt idioot


    behind very angel is a demon

    Ik had bruinachtig haar (ik heb een rare haarkleur :8) en heb dat eens geverfd naar kastanjebruin, maar ik laat het nu uitgroeien :Y)


    -