• Het is binnenkort weer moederdag..
    (volgende week zondag, 9 mei)
    Wat gaan jullie voor jullie moeder kopen/maken/doen?
    Ik heb zelf echt nog geen flauw idee:X

    -sorry als dit topic er al is.. ik heb hem dan waarschijnlijk niet gezien;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    WTF, DAN AL ._.
    Bugger, ik weet niks :E


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn moeder is gek van ABBA en ik was gister op een boekenbeurs en zag daar een leuk boekje daarvan liggen en heb het gekocht(aangezien ze alle cd's al heeft)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb bij de wereldwinkel zo'n klein boekje gehaald en een soort beschermsteen van haar sterrenbeeld. Fairtrade ftw.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Maak/schrijf iets voor haar,dat is persoonlijker. Bv de 10-15-20 reden waarom je van haar hou,ofzo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Goeie vraag. Ze is ook jarig op die dag dus moet ik dubbel iets verzinnen. x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik geef haar een goed leesboek, een thriller want daar houd ze van. En ik geef haar parfum.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    'smorgens onbijt op bed, en dan geef ik daarbij een dove pakket (zeep enzo), ken je bij kruidvat kopen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 19:10 ]


    Music is my fxcking drug. ♫

    eeuhm. ;$


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    Ze wilde een nieuwe nachtjapon van de v&D, en iets van een luchtje van de Douglas, of een lekker zeepje van the Body Shop, de Tuinen, etc.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had een setje chocoladelikeurtjes in een foldertje gezien, dat vind ze wel lekker. ;D

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 19:32 ]


    blame the bully.

    Kwam er zaterdag ook achter dat het al bijna was. Ik weet ook niks! (nerd)


    -

    Flynn schreef:
    WTF, DAN AL ._.
    Bugger, ik weet niks :E


    Niks ;X?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Mooi versierde wijnglazen. Die van haar zijn allemaal kapot gegaan ondertussen.


    Your make-up is terrible

    Ik vind moederdag nooit echt leuk, het valt altijd rond mijn verjaardag, ook heel vaak op mijn verjaardag. Ik zie wel wat ik koop.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.