• Hallo^^
    Reclame is verboden in gastenboeken en prive berichten, like you all know. En zoals je gemerkt heb, kan je die ongewenste/verboden reclame melden. Verschillende MOD's hebben gemerkt dat dit lang niet altijd gebeurd. Ik vraag dus om AL je reclame te melden. Daardoor heb je niet alleen zelf minder last van irritante reclame makers, maar ook meerdere users die ook van de betreffende reclamemaker last hebben. :Y)
    GREETINGS van Lra & Krullebol & de rest van de MOD's!


    You'd took my breath but I'll survive.

    wrm moogt ge geen reclame makenn voor u quizn of series, verhale wathever ?
    alee van mij mogen ze massas veel reclame in mijn GB zetten hoor ,,

    vraag: als ik toestemming geef mag dat dan? ik heb daar niets op tegen hoor dat ze reclame maken


    Gilles (ll)

    zal ik doewn :D ookal is het niet echt mega verveelend xx


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Ik vind het veel te leuk om ze aan te geven - gemeen -


    Idd(A)

    zouden jullie mijn quiz willen maken ?
    Ik heb nu 2 delen !
    Mensch, das ist ein geil Abenteuer ![TH]
    joehoe, ik weet niet of je het weet, maar dit is geen promotie forum. Daar maar je maar lekker je reclame. -Verwijderd reactie-


    You'd took my breath but I'll survive.

    Lra, jij weet het allemaal :P

    Dus, k heb ook een vraag, omdat ik twijfel (A)

    Als mensen deel 1,2 en 3 van mijn serie hebben gemaakt. En mijn serie is 12 delen, en het is af en er komt dus geen nieuw deel meer. En ik ga die serie inactiveren, maar ik wil die mensen nog een kans geven om die af te lezen.. Want misschien zijn ze mijn serie vergeten? Kan toch??

    Mag ik dan een mailtje sturen naar al die mensen, van, ik gaat die inactiveren want hij is af, en hij staat er al een tidje.. maar je mag hem nog ff maken als je wilt..

    Die mensen heb dan niet letterlijk gevraagd of je wilt melden dat er een nieuw deel is en ik heb het dan wel over mijn serie, maar ik zeg niet dat er een nieuw deel is.. (Dit is maar een voorbeeld he)

    Is dit dan ook reclame en kan ik daar een straf voor krijgen?

    Maar Wat gebeurt er met Die mensen als je het meld ??
    Ik zou gwn niet willen dat mensen hun acount wordt verwijdert ofzo omdat Ik ze ga melden ?

    Nee, ze krijgen een waarschuwing en anders een tijdelijke ban op gastenboeken. Zodat ze daar niet meer kunnen posten [/maar 3 uur] ;)

    Euh, mojito:d

    Maar asl je die reclame nu wel wilt dan?:o
    Niet dat ik het leuk vind, maar kan wel wel voorstellen dat sommigen het wel leuk vinden:P


    Every tear falls down for a reason.

    ik krijg soms reclame , en ik meld het niet , wordt ik nu gestraft?:)
    oee ik lok het weer uit eh xD
    haha ik kreeg overlaatst nog reclame , maar het was een meisje die net op quizlet zat en dat niet wist , heb ik gecheckt ,ze had 0 forum berichten^^
    ik heb het haar even gezegd
    LIEF HE xD

    1 vraagje...
    Moet je altijd melden dat je reclame krijgt ookal vind je het niet erg want weetje ik vind het eigenlijk niet zo vreselijk vervelend behalve als 1 iemand het steeds doet =,=
    Maar goed ik zla het voortaam melden hoor ;)
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Is good :) x

    Wacht even, ik zou even wat duidelijkheid willen over het volgende. Ik heb dus een situatie waarbij ik wel reclame heb geplaatst in een gastenboek, maar dat als reactie op een bericht in het mijne. Ik citeer:
    Persoon X zegt: 'Ben jij Gothic? :D'
    Ik stuur haar een berichtje en zeg: 'Nee, maar de stijl vind ik wel heel leuk. Als je geinteresseerd bent, neem gerust een kijkje in mijn topic 'Gothic [algemeen]'. Is dit toegestaan? Zo niet, dan zal ik dit berichtje aanpassen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, dat is wel toegestaan. Je mag alleen geen reclame maken voor je quizzen. [/doet toch nog stiekem moderatorachtig]


    You'd took my breath but I'll survive.

    owkéé