• De man rilt als hij het laatste beetje kracht uit zich voelt gaan. De twee pasgeboren baby’s krijsen hun longen uit hun lijf. De andere man spreekt de laatste woorden uit en slaat het boek toe.
    Alle kracht is weggezogen, de baby’s dragen de geest van hun land en kunnen de kracht pas weer bovenhalen zodra ze volwassen en volleerd zijn.
    Maar in tegenstelling tot de andere landen, weten de Duitsers waar hun geest naartoe is…


    Even wat uitleg: De eerste man waarover verteld wordt is Hitler, nog voor hij rijkskanserlier van Duitsland werd. De twee baby's zijn Mika en Fabian.
    Zij dragen de geest van Duitsland en die geest maakt hen, zoals de Duitsers zijn.
    Ik omschrij Duitsers nu als gemene, machtsbeluste mensen, maar dat wil helemaal niet zeggen dat zij ook zo zijn! Dit is onderdeel van het verhaal.
    De tweede man is een Tovenaar, hij heeft niet alleen de geest en kracht van Duitsland opgesloten, maar ook die van alle andere landen, in een van hun pasgeboren baby's.

    Ik wil rollen voor de andere landen, met een beschrijving van hun volk.

    Buiten de belgen, daar heb ik al een keuze voor (ikzelf dus).

    Het verhaal speelt zich voornamelijk af in het fort van Breendonk.

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 20:33 ]


    What would Emma do?

    hilfxmir schreef:
    (...)

    mensen die mee willen doen in het verhaal

    Ja dat weet ik wel ^^' Maar ik bedoel qua personage. Naam, leeftijd, uiterlijk etc...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ah, snap je het gedeelte van die geest?
    Mika en Fabian dragen de geest van Duitsland, de geest bepaald hun gedrag en hun gedrag is dat van Duitsers dus.
    Ik zoek nu nog mensen die drager willen zijn van de geest van een ander land en (liefst) die kunnen beschrijven wat voor mensen daar wonen


    What would Emma do?

    Zoals bijvoorbeeld Lucien voor Frankrijk en dan zijn karakter beschrijven ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ja, maar het moet wel een typische fransman zijn


    What would Emma do?

    hilfxmir schreef:
    ja, maar het moet wel een typische fransman zijn

    Kan je een voorbeeld geven, want ik snap er niks van :X


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    kijk, als jij aan een Fransman denkt, denk jij waarschijnlijk aan kaas en wijn, zo iemand moet het zijn, iemand uit Frankrijk houdt van alle dingen waar alle andere Fransen ook van houden, het moet iemand zijn als al de rest


    What would Emma do?

    hilfxmir schreef:
    kijk, als jij aan een Fransman denkt, denk jij waarschijnlijk aan kaas en wijn, zo iemand moet het zijn, iemand uit Frankrijk houdt van alle dingen waar alle andere Fransen ook van houden, het moet iemand zijn als al de rest

    En moet ik daar gewoon een tekstje over schrijven of wil je een lijstje ofzo ? Welke gegevens moet je allemaal hebben ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aestasx schreef:
    Ik wil wel een meisje spelen:
    Naam: Miranda Scott
    Leeftijd op dit moment: 14 jaar
    Uiterlijk: KLIK
    Goede eigenschap: Is slim
    slechte eigenschap: snel op haar tenen getrapt.
    Info: woont samen met haar moeder en haar stiefvader, haar vader is een amateur rockmuzikant die het probeert te maken in amerika, door dat gedoe zijn haar ouders gescheide, ze heeft een grandioze haat aan haar stiefvader en haar 2 oudere stiefzussen, ze weet altijd wat ze wil. Moet werken voor haar geld. Ze wil later ontwerpster worden en werkt stiekem in een kledingzaak - haar moeder denkt dat ze in een kas werkt - en ze heeft niks met jongens.
    Land: Engeland


    zo ongeveer, je kan minder info geven, of meer als je wilt, maar als je het doet als haar, verander ik er wel wat aan, want we hebben het over een halve eeuw geleden


    What would Emma do?

    Ok ^^ I'm on it (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Naam: Lucien Douillet
    Leeftijd: 17
    Karakter: Lucien is zelfzeker en arrogant. Hij wordt vaak bewonderd en daardoor zit hij vaak met zijn hoofd in de wolken. Wel is Lucien slim en weet hij zich altijd goed te redden uit benarde situaties. Hij is koppig en trots, waardoor hij wel eens in een gevecht geraakt. Verder is hij heel veelzijdig, hij kan heel druk zijn of juist heel kalm. Ook durft hij zichzelf wel een overschatten. Wel is hij erg romantisch waardoor menig vrouwenhart sneller voor hem gaat slaan.
    Uiterlijk: Lucien is groot, 1.89m, slank en gespierd. Zijn helblauwe ogen constrasteren fel met zijn olijfkleurige huid en zwarte haren, waardoor hij erg geliefd is.
    Extra: Hij houdt erg van muziek. Hij speelt viool -al is het lichtelijk vals en ongestructureerd-. Hij spreekt een aardig mondje Engels, al zal hij dat niet vrijwillig gebruiken. Hij zal eerder eerst testen of de ander Frans kan.
    Land: Frankrijk


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    naam:Louis Holmes
    leeftijd:15
    karakter:Louis is een slim meisje die altijd weet waar ze mee bezig is, ze neemt wijze en slimme besluiten en zal nooit zomaar iets doen zonder erbij na te denken. ze is erg bijdehand omdat ze altijd gelijk wil helpen en dramt door tot dat mensen toe geven dat ze gelijk heeft, louis is niet zoiemand die bitchy gaat doen tegen mensen die ze niet mag. nee die laat ze koud, ze negeert ze gewoon en maakt vooral geen oogcontact.
    uiterlijk:Louis is erg klein, 1.60m. ze heeft een nog wat kinderlijk figuur omdat ze niet zo groot is. blond gekruld haar wat net over haar schouders komt, mooie sprekende bruine ogen.
    extra:Louis speelt al acht jaar gitaar en kan het ook goed, ze heeft een mooi engels accent wat ze vaak gebruikt als ze tegen een buitenlander praat.
    land:Engeland


    Big girls cry when their hearts are breaking

    naam: Ilse rosa DoHella
    karakter: spontaan, nieuwsgierig, betrouwbaar, zorgzaam. gaat graag op onderzoek uit en is niet snel op haar tenen getrapt.
    uiterlijk: Ilse heeft Blond haar, grote groene ogen en een slank postuur ze is ongeveer 1.72M lang
    extra: Ze kan goed zingen, en probeert ruzies te vermijden. maar als het er echt op aan komt, staat zij helemaal vooraan. verder houd ze veel van dieren. ze kan goed paardrijden en haar honden + kat zijn haar beste vrienden.
    Land: Nederland/Amerika

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 17:11 ]

    euhm... ik denk er nu plots aan... ik hoef geen leeftijden, we zijn allemaal even oud xD


    What would Emma do?

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 19:33 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ai, Italië is al gekozen xD


    What would Emma do?