• De man rilt als hij het laatste beetje kracht uit zich voelt gaan. De twee pasgeboren baby’s krijsen hun longen uit hun lijf. De andere man spreekt de laatste woorden uit en slaat het boek toe.
    Alle kracht is weggezogen, de baby’s dragen de geest van hun land en kunnen de kracht pas weer bovenhalen zodra ze volwassen en volleerd zijn.
    Maar in tegenstelling tot de andere landen, weten de Duitsers waar hun geest naartoe is…


    Even wat uitleg: De eerste man waarover verteld wordt is Hitler, nog voor hij rijkskanserlier van Duitsland werd. De twee baby's zijn Mika en Fabian.
    Zij dragen de geest van Duitsland en die geest maakt hen, zoals de Duitsers zijn.
    Ik omschrij Duitsers nu als gemene, machtsbeluste mensen, maar dat wil helemaal niet zeggen dat zij ook zo zijn! Dit is onderdeel van het verhaal.
    De tweede man is een Tovenaar, hij heeft niet alleen de geest en kracht van Duitsland opgesloten, maar ook die van alle andere landen, in een van hun pasgeboren baby's.

    Ik wil rollen voor de andere landen, met een beschrijving van hun volk.

    Buiten de belgen, daar heb ik al een keuze voor (ikzelf dus).

    Het verhaal speelt zich voornamelijk af in het fort van Breendonk.

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 20:33 ]


    What would Emma do?

    Mag ik ook nog een rol?
    ik wil The USA^^


    stay Nyappy

    zet je er wat info bij?
    en voor een x is het goed, maar in het vervolg liefst niet meer buiten Europa, die kwamen niet meteen bij de oorlog helpen. en ik ben van plan een kleine flits van alle landen te laten zien, kan ik moeilijk alles doen, he xD


    What would Emma do?

    gekozen landen:

    -Aestasx Engeland
    -Artemis Frankrijk
    -Crunch Italië
    -Captivity Nederland
    -Bakakun USA


    What would Emma do?

    Al even een waarschuwing:

    Ik heb de proloog op een blad geschreven en het is vrij saai en lang, als je niet van geschiedenis houdt. Het is allemaal waargebeurt en een uitleg over het fort.

    Ik maak het 12+ maar als je jonger bent en je wilt het toch lezen, niemand houdt je tegen


    What would Emma do?

    Zal ik Japan doen? Omdat zij Duitsland steunden, zijn die ook van invloed, lijkt me :)

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 17:48 ]


    ars moriendi

    ik zal info geven! bedankt dat je een uitzondering wil maken(H)

    Naam:Alfred F. jones
    favoriete uitspraak: I'll be the hero!

    ik zal wel in verhaalvorm uitleggen:

    Alfred is trots op zijn afkomst en loopt meestal met een gigantische big-smile,als echte amerikaan is zijn topografische kennis zo goed als niets. hij heeft een verslaving voor hamburgers,frisdrank en felgekleurde snoepjes.hij is soms over-enthousiast en impulsief. "I'll be the hero" is echt zijn zinnetje,en hij spreekt regelmatig met volle mond.hij is meestal opgewekt en probeert verveelende ervaringen zo snel mogelijk te vergeten door over een ander onderwerp te beginnen. zijn hobby's zijn: het kijken van horror-films(tijdens ww2 kwam de film toch als propaganda middel?),baseball en het ondwerpen van vliegtuigen

    Alfred F. jones


    stay Nyappy

    Yo ho ho, ik wil Rusland. Want Rusland is cool. En het bevindt zich voor een minideeltje in Europa :'D

    Ik hoop dat dit profiel een beetje aan de beschrijving voldoet. Zo niet, dan pas ik hem aan :]

    Naam: Vassili Iljitsj Karzarin.

    Uiterlijk: Donkerblond haar en felblauwe ogen. Hij heeft een heldere blik, vrij atletisch gebouwd. Hij is over het algemeen rustig maar kan als de situatie hem ertoe dwingt pure agressie zijn.
    Leeftijd: Dat maakte niet uit, lees ik nu pas x]
    Overig. Ofzo: Kan goed met wapens en militaire strategies overweg maar is geen kei in de boeken. Tijdens de Slag Om Stalingrad werd hij opgeroepen om te vechten en overleefde. Door zijn slechte ervaringen met de Duitsers heeft hij een gruwelijke hekel aan alles dat Duits is, net als het meerendeel van het Russische volk. Hij is vriendelijk, houdt van een strakke aanpak en weinig geleuter. Verlegen in de buurt van vrouwen.
    Beschrijving volk van Rusland: Geschokt door terreurdaden van de nazi's tijdens Operatie Barbarossa en velen van de burgers geven de soldaten mee wraak te nemen in naam van het moederland. Ze zijn veelal arm -communistische ideologie- en werken op collectieve boerderijen.
    Land: Rusland (Sovjet-Unie tijdens WO2).

    Foto: Vassili en zijn moeder..

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 13:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb uiteindelijk gekozen voor Spanje Ö *ik heb research gedaan naar Spanje en Spanjaarden (nerd)*

    naam: Samantha Allemanië.
    Karakter: Samantha is een slim meisje, verlegen, lief en aardig. Mensen zien in haar niet vaak een feestbeest, maar ze kan helemaal los gaan als ze dat wil. Ze houdt erg van koken en lekker eten, je kunt haar zien als een culinaire duizendpoot. Ze kan houdt niet alleen van koken, maar kan het dan ook erg goed. Ze is dol op zoetigheid en toetjes en taarten zijn dan ook haar specialiteit. Ze hecht veel waarde aan de tradities van haar volk, ook al is ze geen fan van stierenvechten. Ze is erg nieuwsgierig en gaat snel op nieuwe dingen af. Ze kan ook heel erg lui zijn als ze wilt en ze is een beetje naïef. Ze vertrouwt mensen snel, waardoor ze soms gekwetst wordt. Toch is ze niet erg open, eerder gesloten, en ze valt niet snel over haar problemen, of haar privé-leven. Ze kan heel snel beslissingen nemen en bekijkt in die korte tijd wel alle opties. Ze is vriendelijk en dynamisch, maar ook rustig en stelt alles het liefst een dag uit. Ook kan ze erg lawaaïrig zijn en ze is erg temperamentvol. Ze is hulpvaardig en een harde werkster, ook al zou je dat niet denken doordat ze vaak dingen uitstelt en soms lui over kan komen. Ze is nooit heel erg direct en ze houdt er niet van mensen hun gevoelens te kwetsen, maar ze is wel fanatiek.
    extra: Muziek is haar leven, ze speelt gitaar en zit vaak in haar raamkozijn te spelen. Ook is ze erg goed in paardrijden. Ze woont in het rustige, maar prachtige Frigiliana, in een groot huis dat ooit een klooster is geweest. Haar vader is een grootgrondbezitter en bezit wijngaarden, olijfboomvlaktes en verscheidene vlaktes waar cirtusvruchten verbouwd worden. Dit is één van de redenen dat ze zo houdt van het platteland en van de producten die Spanje voortbrengt.
    Uiterlijk: Ze heeft donkerbruin golvend haar, dat mooi rond haar gezicht valt. Ze heeft amandelvormige, diepe, hazelkleurige ogen en rode lippen. Over haar neusbrug en onder haar ogen heeft ze sproeten lopen. Haar huid is eigenlijk constant licht gebruind.
    Land: Spanje.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    hoe veel research heb jij wel niet gedaan? O.o


    What would Emma do?

    Heel veel x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb nog mensen nodig, hoor!


    What would Emma do?

    mag ik er nog één invullen? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ikke wil meedoen Italie! ilove it

    naam: Isabella Patromicci
    Leeftijd: 16
    karakter Isabella is Trots op Italie ze is gek op het eten en kan niet zonder de zon ze is gelukkig.
    foto:komt

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 17:07 ]

    MySoul schreef:
    Ikke wil meedoen Italie! ilove it


    Italië is al gekozen als het goed is ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Jup, ik maak even een nieuw overzichtje:

    -Aestasx Engeland
    -Artemis Frankrijk
    -Crunch Italië
    -Captivity Nederland
    -Bakakun USA
    -Zaitsev Rusland
    -Randomnicity Spanje


    MySoul, kan je nog even een ander land geven?

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 18:43 ]


    What would Emma do?