• Waarom maken jullie van quizlet geen rpg en rs forum aan. (Als daar genoeg vraag naar is). Voor diegene die het niet kennen, hieronder de uitleg. Ik denk dat mensen die het leuk vinden om te schrijven, rpg's en rssen misschien ook leuk vinden.

    De uitleg :


    In een rpg of rs heb je allemaal rollen. Je kan zelf een rol invullen (door middel van een invullijstje wat de maker van het topic heeft gemaakt). Alle rpg's en rssen hebben bepaalde onderwerpen. Doordat iedereen steeds een berichtje plaats met daarin dingen die zijn of haar personage zegt / doet krijg je een verhaal.

    rpg = roy play game
    rs = rollenspel

    Rpg en rs betekenen wel hetzelfde maar worden (meestal) anders gebruikt. Rpg is meer in verhaalvorm dan rs.

    (voorbeeld) Rs vorm :

    Jake ;

    - loopt naar de deur -
    - kijkt om zich heen -
    - voelt zich bekeken -
    - doet snel de deur open -

    (voorbeeld) Rpg vorm ;

    Jake liep naar de deur en keek nauwlettend om zich heen. Hij had het gevoel alsof er iemand achter hem stond en hem steeds in de gaten hield. Hij had geen zin om hier verder over na te denken en dee de deur snel open.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 18:37 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Je zegt het zelf al, er is, voor zover wij dat weten, niet zoveel vraag naar. Bovendien past het niet echt in 'ons' forum.


    Life is hard and then we die

    Als je het echt wilt, kan je Rutger er een pb over sturen. Dan kan hij ja of nee zeggen =)
    Voor mij persoonlijk hoeft het niet, want ik speel dat niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Is er al geen forum op die sites?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmmm... volgens mij niet?


    Aan niets denken is ook denken.

    wat is dat :X ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    wat is dat :X ?


    Your Butt is Mine!

    snap het niet? xd

    Wat is rpg en wat is rs? ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nou, ik vind het wel een goed idee, maar er zijn gewoon bijna geen rollenspellen, dus dan heeft het ook niet zoveel zin om er een subforum voor te maken.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Misschien is het handig om er ook even bij te zetten wat het is. Ik weet namelijk niet wat je bedoelt.


    your eyes are like stars in the night.

    Er zijn niet genoeg RPGs om daar een apart subforum voor te maken. En áls die komen, reageert er bijna niemand op een gegeven moment.


    I live for the applause, you will die for it.

    Phineas schreef:
    Wat is rpg en wat is rs? ._.

    RPG is een role playing game
    Wat RS is weet ik niet.


    Your make-up is terrible

    RS staat voor rollen spel


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Stuiterbal schreef:
    RS staat voor rollen spel


    Lol, gewoon hetzelfde als een RPG dus, waarom noemen ze het nou weer zo? x'D


    Your make-up is terrible