• Serieus. Eerst zouden we koeienogen ontleden, maar dat ging niet door. Nu moesten we varkensogen ontleden, joehoe.
    Echt ranzig, bleh. En ik snij ook nog lekker in mijn vinger en ik moest naar het ziekenhuis. Niet voor de wond, maar omdat het een oog van een varken was. Ik zou een of andere enge ziekte kunnen krijgen, bleh.
    Ik moest wel de schooldag afmaken ><


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wij ontleden nooit?
    Teminste, tot nu toe niet(krul)

    Nou, lekker dan. Wij krijgen waarschijnlijk volgend jaar een oog :'). Ik moest dit jaar een inktvis, en die beesten zijn zó vies.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik moet ooit een schapenhart doen.. Brrrr.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    IEEEEUW. NASTY ;o -ja, dat moest in hoofdletters-


    it's so empty living behind these castle walls

    Alles beter dan een oog, geloof me.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik heb dat nog nooit gehoeven, maar ik krijg wel biologie, dus waarschijnlijk wel, maar ik weet niet of ik dat leuk ga vinden, denk het niet


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gelukkig heb ik dat nooit hoeven doen ;')
    En hoef het ook nooit te doen, want zit in een totaal ander opleiding, waar ontleden niet bij voorkomt. =)


    Sometimes it's best not to care.

    Wij hadden ook een varkensoog. Ik zei toch dat het goor en glibberig was? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat is kut ;o

    Wij moesten een kippenhart en een vis. Maar ik liep de klas uit (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik hoef niet te ontleden want ik heb geen biologie. Maar vorig jaar moest ik een vissenkop, en dat stonk echt ontzettend.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Voiceless schreef:
    Wij hadden ook een varkensoog. Ik zei toch dat het goor en glibberig was? (krul)

    En dat dat vetweefsel eromheen. Natuurlijk moest ik weer samenwerken met een wijf die niet eens naar dat ding durfde te kijken :'|


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    Alles beter dan een oog, geloof me.

    & een inktvis dan :') Dan heb ik liever een oog.Ik heb trouwens wel eens een kippenhart gedaan, dat ziet er gewoon uit als een stuk vlees.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Papillon schreef:
    (...)
    & een inktvis dan :') Dan heb ik liever een oog.Ik heb trouwens wel eens een kippenhart gedaan, dat ziet er gewoon uit als een stuk vlees.


    Maar als je met iemand praat kijk je naar zijn ogen, en niet naar de rest van zijn lichaam. Dus het is gewoon onbtzettend vies om daar in te snijden x'D


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Cool :9~ -en dat meen ik, tenminste als je dat ding niet met je blote hand moet aanraken-


    Only losers can act the way you do

    Ik heb het nooit moeten doen -gzd-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.