• heb je dat wel eens dat iedereen tegen je lijkt te zijn. nou ik had het wel vandaag en ik was (ben) pist!!!
    tijdens gym:
    Eerst komt Anna: Wat heb jij een stomme BH aan.
    Ik: Ja dat jij nou geen BH aan hoeft om dat je zo weinig tiet hebt dat er niet eens iets te zien is.
    nanna: Sarah ik ga je nog eens een keer zo hard op je gezicht slaan dat je gezicht helemaal open licht en et bloed er uit loopt.

    zo dat was gisteren en vandaag zaten Emmie en Nanna de hele dag je bent gestoort je bent dik en je bent ontspoort te zeggen!! Arg! ik wordt daar zo agressief van! Maar waarom doen ze dat nou de hele tijd? Waarom moeten ze altijd mij pakken! Weet jij het? Ik niet!


    When words fail music speaks

    je moet ze gewoon eens een keer heel hard op hun gezicht stompen, dan houden ze wel op ;)
    [ik ben zelf ook wel eens te agressief :X]


    I solemny swear i am up to no good

    joh niet reageren.. dat werkt het beste.. en dan hebben ze een dag(of een paar dagen) weer iemand anders om op te klieren


    Never forget the things that make you smile

    wtf!

    wouw dat zijn zielige kinders O.o

    geef ze gewoon dubbel zo gemeene antwoorden terug.
    (doe ik toch als iemand zoiets doet)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Softspoken schreef:
    wtf!

    wouw dat zijn zielige kinders O.o

    geef ze gewoon dubbel zo gemeene antwoorden terug.
    (doe ik toch als iemand zoiets doet)

    ja maar ik kan niet zo goed dissende of gemmene opmerkingen maken


    When words fail music speaks

    Als ze zeggen dat je dik bent zeg gewoon: ''Goh wat fijn dat je je zo'n zorge maakt om mijn gewicht zullen we eens in de twee weken bij elkaar komen om mijn gewicht te bespreken?''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Als ze zeggen dat je dik bent zeg gewoon: ''Goh wat fijn dat je je zo'n zorge maakt om mijn gewicht zullen we eens in de twee weken bij elkaar komen om mijn gewicht te bespreken?''

    Die is wel goed.


    When words fail music speaks

    omg wat een trieste mensen ;x
    hahaha die van NYC is idd goed xD
    succes ermee hea..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Laat ze gewoon praten, jij weet vast wel beter?


    your eyes are like stars in the night.

    Forget about them: ze zijn het serieus niet waard. Ja, iedereen kent wel van die bitches die alleen maar zeggen: 'iel, wat ben jij dik en lelijk', maar serieus, wat doet hun mening er nou toe? Naar zulke bitches moet je niet luisteren.


    It's time to be happy again.

    Bwah fijn dat jou klas zo klote is maar ik zit door een klasgenoot nu in shock O_O
    Die gast viel recht voor mijn ogen en heel dat vlees scheurt open en je kan heel dat bot zien het zag er vreselijk uit
    Hopelijk gebeurt het bij jou klas niet
    ik fietste recht achter hem O_O


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    niets doen
    als iemand met z'n volle verstand dat nu zegt, dan kun je boos worden
    maar zij weten niet beter, hen kun je dat toch niet kwalijk nemen
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Vancha schreef:
    (...)
    Die is wel goed.

    Gewoon tegen ze zeggen dat helpt want dan weten ze dat je er niet van gedient bent en gooi het er maar bitchy uit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Scientist schreef:
    je moet ze gewoon eens een keer heel hard op hun gezicht stompen, dan houden ze wel op ;)
    [ik ben zelf ook wel eens te agressief :X]


    Scream for mercy!

    Jemug, dat is echt zwak van ze, met een grote groep tegen 1.
    Ga praten met je mentor! Sirieus dat helpt.
    Sterkte meis<3


    Beautiful people, are people who smile.

    Je moet echt naar je mentor gaan. Dit kan toch niet? :O


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.