• Die film heb ik zet gezien, ik vond die dus zooo eng. ;o
    Like, for real. Als er geen alternatief einde was geweest had ik gedacht dat het echt was. ><
    Ik vond hem echt wel eng, wat vonden jullie van die film? ;D

    -btw, ik zweer dat ik net mijn zolder vloer hoorde kraken...


    We'll never be as young as we are tonight

    Poseidon schreef:
    Ik heb hem nog niet gezien.


    we've only said goodbye with words

    Niet gezien, hoef ik ook niet. Klinkt gewoon vet saai.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn vriendje nam die een keer mee, om bij mij thuis te kijken, hij zei dat ie niet eng was.

    Nouja, de buren kwamen aanbellen om te vragen wie er zo gilde... (a')

    Sinds die film knip ik als ik wakker ben bij elk vreemd geluid mijn licht aan. :')

    Ik vind er geen hol aan, sorry. (krul)

    Ik wil die film niet zien. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik heb hem een aantal weken geleden gezien en heb nu nog nachtmerries ervan (ben geen watje hoor(lol))
    mer ja hij is echt eng

    Zelfs een zandkorrel lijkt nog enger dan die film.


    I've got your back like a bra strap.

    nog nooit gezien


    Change, the only good thing in this world.

    Ik moet die film nogsteeds zien!!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik snapte geen reet van die film.


    All this dampness is damp.

    Ik vond hem wel vet, niet eng ofzo, want ik heb altijd een geest bij me, klinkt dom maar is wel zo. :X


    I'm a little bit lost without you <3

    Ik bekijk hem wel, met een vriend van mij, die mij zelfs wilt troosten als ik van angst huil Ookal woon ik een 45 minuten van hem weg O.O


    Yongguk & Daehyun <33

    De nacht nadat ik die film had gezien lag ik echt te zweten in mijn bed. En op het moment dat ik dacht aan dat verschuiven van het laken, gleed een extra laken wat op mijn bed lag ervanaf. En het klonk dus alsof iemand het optilde men ;o ;o ik ging dood.


    it's so empty living behind these castle walls

    Normaal hou ik niet van horrorfilms omdat ik er niet goed tegen kan maar deze film vond ik zo nep.Ik moest zelfs keihard lachen toen dat mens uit bed werd getrokken, bij deze film is het meer je vind hem eng als je bang bent voor geesten.
    En het einde was ook slecht vond ik persoonlijk.


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Heb hem nog niet gezien, maar ik denk ook niet dat ik dat ga doen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.