• Vandaag kregen we ons scheikunde cijfer terug van de herkansing. We hadden duidelijk met de leraar afgesproken dat de herkansing telde, en dus niet het hoogste cijfer. Iedereen had een hoger cijfer dan de eerste keer gehaald, behalve een meisje, L, en ik. Ik ben van een 3,4 naar een 2,4 gegaan, en L is van een 5,7 naar een 5,4 gegaan. En ze had echt de tranen in haar ogen staan, en ze was er echt niet mee eens dat het cijfer van de herkansing mee telt, terwijl dat dus de afspraak was. De hele dag was ze chagrijnig om dat cijfer, terwijl ze uiteindelijk gewoon een voldoende had! (iedereen kreeg 0,5 er boven op).. En dan had ze ook nog het lef om tegen mij te zeggen dat het niet goed gaat met mij op school, ik haal een keer een 2,4 op scheikunde en een 1,7 op wiskunde, dan hoeft het niet direct slecht te gaan. Maar ik huil tenminste niet om een slecht cijfer...

    Maar.. Mijn vraag is dus: Huilen jullie ook als je een slecht cijfer haalt, of vinden jullie het onzin?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Als het een slecht cijfer is op mijn rapport op het einde van het jaar zodat ik mijn jaar moet overdoen; ja.
    Als het gewoon van een test is; nee.

    Het is geen onzin, voor sommige is dat gewoon heel erg. Bv: als je ouders daarom telkens weer boos worden ofzoiets.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nee niet meer, ik ben het inmiddels wel gewend die onvoldoendes :Y)
    Alleen sommigen in mijn klas wel, en die reageren daar ook zo op. Ik kan mij dar ook erg om irriteren. Maar als die mensen gaan huilen, betekend dat alleen dat ze wat gevoeliger zijn. Denk ik (:
    Soms kan ik me daar ook aan ergeren hoor :'D
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Als je echt veel gedaan hebt voor een hele moeilijk test en er dan op buist vind ik dat je wel eens een traantje kan laten. Maar niet als je cijfers nog meevallen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik huil soms ook om een slecht cijfer. Als ik écht heel hard er aan heb gewerkt en het gaat dan heel slecht, dan moet ik er ook om huilen. Ik vind het dus écht geen onzin. Als je ergens 5 uur aan hebt besteed dan is het logisch dat je overstuur bent als je dan een onvoldoende haalt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nee, niet echt. Ik kan er wel hard van balen.


    your eyes are like stars in the night.

    Nee(A)
    Ik heb wel een keer tranen in mijn ogen gehad, maar dat was omdat het schooljaar afgelopen was en ik van havo/vwo naar havo/mavo moest, maar dat is weer wat anders vind ik:X


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    neeej, dat doen sommige mensen uit mijn klas wel, gymnasium-kneusjes weetjewel.


    Alis volat propriis

    Rooftops schreef:
    Als het een slecht cijfer is op mijn rapport op het einde van het jaar zodat ik mijn jaar moet overdoen; ja.
    Als het gewoon van een test is; nee.

    Het is geen onzin, voor sommige is dat gewoon heel erg. Bv: als je ouders daarom telkens weer boos worden ofzoiets.


    Dat eerste is begrijpelijk, het is echt balen als je blijft zitten.. (ik ben dus blijven zitten:P)..
    Maar ze had niet geleerd voor de toets zei ze, dus ik vind dat haar cijfer dan meevalt.. En ja, als je ouders er boos over worden is het wel balen, maar het is maar 1 onvoldoende, normaal haalt ze altijd boven de 7. Ik wou dat mijn cijfers altijd boven de 7 waren..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Alleen als ik er super hard voor geleerd heb. Of ik heb een baaldag. Ik kreeg een keer drie onvoldoendes op een dag terug, terwijl ik normaal gesproken nooit onvoldoendes haal. Toen moest ik idd huilen. Of als ik een vaardighedentoets verknal (die zijn superbelangrijk als je over wilt gaan). Ik vind het dus niet raar als je huilt om een slecht cijfer. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het zelf ook wel eens doe (A)


    I'm not your princess

    Nee, als ik dat zou doen zou ik non-stop huilen x'd
    Ik ben het gewend ;x


    Alis volat propriis.

    Ik moest huilen voor mijn rapport omdat ik heel veel onvoldoendes had en dat ik niet het niveau kon halen en als ik geen goed rapport had dat ik dan niet van mijn moeder naar een andere school mocht(omdat ik op mijn school echt niet fijn zit)

    En ik kon soms wel huilen als ik kei hard had geleerd en dan een onvoldoende kreeg en iemand niet eens leerde en een dikke voldoende kreeg.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik vind het onzin als je huilt om een slecht cijfer, zelfs al heb je er goed voor geleerd. Mij is het zo vaak over komen dus ik weet hoe het voelt.
    En als je moet huilen omdat je ouders boos worden ben je gewoon een schijterd, pas als ze je in elkaar meppen mag je huilen!


    Scream for mercy!

    Pff, als het echt slecht is en als je dreigt te blijven zitten snap ik wel dat iemand huilt, maar komop, een 5,7 is goed! Ok, het is niet super, maar daar zou ik me niet druk over maken. En trouwens; wat voor nut heeft het om een 5,7 te herkansen? Tenminste, bij ons op school kan je het maar herkansen tot een 6je, dus dat heeft weinig nut... >.<

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 17:28 ]


    You are beautiful, you are love.

    oh ja , dat heb ik ook altijd , het gevoel dat niks je lukt. ik haat het en ik ben het beu --'


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb best goede punten voor engels, ik sta een 9 op mijn rapport, en vorig jaar stond ik (afgerond!) een 10. Een meisje had dus een cijfer van een SO terug, en ze is echt wel goed enzo in engels, ze haalt altijd wel zevens enzo. En nu had ze een 5.4, net onvoldoende dus, en toen begon ze te janken man o.o Dat t niet normaal was. Maar het raarste van al was nog, dat ze boos was op mij, omdat ik een 10 had voor die overhoring :'D Ze heeft twee dagen niet tegen me gepraat o.o


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.