• We zijn vandaag gaan shoppen - zo zielig ben ik dus, ik moet nog met mijn moeder gaan winkelen - en ik hou echt niet van die TE skinny jeans, van die hemdjes enz.. En nou heeft mijn moeder me zo'n hemdje gegeven - zo een met lange mouwen - en ik heb gepast op haar bevel, maar ik vond het lelijk en hang het terug. Kom ik aan de kassa, blijkt dat ze hem TOCH heeft gekocht. En nou ben ik echt zo woest, want ik ben het verplicht te dragen terwijl ik het haat en het verafschuw..
    Sorry mama dat ik NIET de perfecte dochter ben..
    Dit moest er even uit..

    Edit: Effe vergeten erbij te zetten: mijn moeder flikt me zoiets wel vaker, als ik niet de beste resulaten van de klas heb flipt ze helemaal en ik mag NOOIT met een vriendin afspreken omdat ze me te jong vind.. behalve als het met school te maken heeft.

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 17:44 ]


    Jaybee dude (:

    Verkoop hem dan op Koninginnedag ;D

    Ik haat mijn moeder ook, vraagt ze bijvoorbeeld wat ik wil eten... Koopt ze precies het tegenovergestelde.

    Ik ga graag met mijn moeder winkelen. Ze heeft over het algemeen een hele goede smaak. En samen kunnen we heel veel lol hebben. We gaan zelfs samen naar concerten.

    Maar ik vind wel dat je een beetje overdrijft. Het is je moeder, sommige hebben er geeneens een. Dus wees blij dat jouw moeder graag dingen met je onderneemt. Als je je misschien een beetje meer opensteld, kun je misschien een geweldige band samen opbouwen. En geloof me, er is geen betere vriendin dan een moeder!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat ze ook doet, haten is overdreven.
    Zelfs kinderen die worden mishandeld door hun moeder, houden toch van haar.


    everything, in time

    Ik vind het erg overdreven dat je haar daarom ''haat''.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Of er is geen betere band met je vader. Ik heb een betere band met mijn vader dan mijn moeder. Omdat ik altijd een beetje bang voor haar reactie ben, dus ik zeg eerder toetscijvers aan mijn vader, dan aan mijn moeder.


    SLOAN.

    Dáárom ga ik dus nooit winkelen met mijn moeder (:


    Beeeeeeeesje :-)

    Volgens mij heeft iedereen die hier reageert dat hij zijn moeder/vader ook haat, geen idee hoe het zou zijn als je ze niet hebt. Dus, iedereen, doe normaal, het zijn je ouders. Ik zou ik weet niet wat doen om er ook gewoon twee te hebben, en jullie zitten die van jullie af te zeiken omdat ze een verkeerd hemdje kopen? Kom op zeg.


    Alis volat propriis

    Eloquently schreef:
    zielig omdat je nog met je moeder gaat shoppen? Schat, ik shop liever met mijn moeder dan met wie dan ook.
    Anyway, om haar daarom al meteen te gaan haten. Bedoel het is wreed, maar om woest te zijn op haar om zo'n reden?...


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik winkel ook met mijn moeder hoor:Y)
    Alleen omdat ik 2 keer per jaar ga winkelen ofzo


    Queen of Hell is my name

    Och, wat is er nu zielig aan winkelen met je moeder? Er zijn er zovelen die dat doen. En dat kon er toch heel erg mooi uit zien dat hemdje combineer het met mooie accesoires, je moet er niet meteen zo'n drama van maken.

    Nou wauw, wat een reden om je moeder te haten.
    Het is ook wel heel erg hoor.
    Ze probeert het toch ook alleen maar goed te doen?


    I'd rather go naked than wear fur.

    haten is een groot woord vind ik hoor ...
    ik ga altijd met men moeder shoppen en als ze zoiets met mij doet draag ik het gewoon niet. da's dan geld verspilt voor haar.

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 21:22 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Fantasque schreef:
    Om je moeder daarom te haten is best wel overdreven. En er is niets mis aan met je moeder shoppen, dat vind ik ook typisch weer zo'n uitspraak voor een meisje wat alleen maar stoer wil overkomen. -Oké, misschien vooroordelen maar who cares.- En over dat hemdje, dat doet mijn moeder ook wel eens hoor, gewoon niet dragen.

    Zoiets dacht ik dus ook. En als je 'm draagt vergaat de wereld nog niet? Wees blij dát we kleding hebben..


    your eyes are like stars in the night.

    Haten, is dat niet een groot woord?
    Nou ja, ik vind dat je, je aanstelt, wie weet staat het je best wel goed.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Eloquently schreef:
    zielig omdat je nog met je moeder gaat shoppen? Schat, ik shop liever met mijn moeder dan met wie dan ook.
    Anyway, om haar daarom al meteen te gaan haten. Bedoel het is wreed, maar om woest te zijn op haar om zo'n reden?...


    I need you like a heart needs a beat