• De stelling van vandaag luidt:
    Je mag kleine geheimen wel doorvertellen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.


    Just a simple "I love you" (:

    Alleen als het verzwijgen gevaarlijk kan zijn voor de ander. Maar dan is het geen klein geheim meer. Hmm, geen mening eigenlijk.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    oneens
    een geheim is een geheim en dat blijft ook zo wat ook het geheim is het blijft geheim die persoon vertrouwd je met dat geheim dus ga je dat echt niet doorvertellen hoor klein of groot maar niet uit wat


    /

    nee vindt ik van niet die persoon heeft je dat vertelt in vertrouwen en niet om door te vertellen en als je een klein geheim al doorvertelt wilt dat zeggen vindt ik dat je geen grote geheimen kunt bewaren maar da is mijn menig


    just be yourself and live your own life

    ZUK0 schreef:
    Nee, mensen die vertrouwen je. Geheim is gewoon een geheim. Klein of groot. Dat maakt niks uit. Oneens dus


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Nee, jij denkt misschien dat het een klein geheim is, maar voor diegene die het jou toevertrouwd, is het misschien wel een groot probleem en heeft het een grotere betekenis ofzo. Gewoon niet doen dus. ;D


    Tell me about it, stud.

    Oneens. Een geheim blijft een geheim.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    way not. dat betekent meteen ook dat je "grote" geheimen mag doorvertellen.


    "Let them eat cake!"

    Hangt ervan af.

    SasjaDG schreef:
    Geheimen vertel je niet door, en al helemaal niet als je gevraagt wat het niet door te vertellen, maakt niet uit hoe groot of klein ze zijn


    I'll live every second like it is my last one <3

    Marihuana schreef:
    Nee, een geheim blijft een geheim, hoe groot of klein die ook is.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Oneens


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Een geheim is iets wat je in vertrouwen wordt verteld. Hoe klein het is, maakt niet uit. Het moet een geheim blijven

    Oneens

    Oneens, een geheim, blijft een geheim tenzij iemand heel erg in gevaar loopt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ZUK0 schreef:
    Nee, mensen die vertrouwen je. Geheim is gewoon een geheim. Klein of groot. Dat maakt niks uit. Oneens dus


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.