• De stelling van vandaag luidt:
    Je mag kleine geheimen wel doorvertellen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een geheim is een geheim.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben het ook oneens met deze stelling [:
    Een geheim is en blijft een geheim, mensen vertrouwen je als ze het aan je vertellen. Dus dan moet je het ook niet doorvertellen :']


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Er zijn geen kleine of grote geheimen. Er zit alleen maar een verschil tussen belangrijk en onbelangrijk. Onbelangrijke geheimen als verliefdheid of zo, die mag je niet doorvertellen nee. Maar belangrijke geheimen, als iemand die zwaar aan alcohol verslaafd is, die moeten gedeeld worden.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nee, dat is onrespectvol. Als je iemand waardeert en respecteert dan hou je gewoon je mond. Als je het niet aankunt dingen geheim te houden zeg je dat gewoon tegen die persoon.


    Wie du mir, so ich dir.

    Trekvlek schreef:
    Er zijn geen kleine of grote geheimen. Er zit alleen maar een verschil tussen belangrijk en onbelangrijk. Onbelangrijke geheimen als verliefdheid of zo, die mag je niet doorvertellen nee. Maar belangrijke geheimen, als iemand die zwaar aan alcohol verslaafd is, die moeten gedeeld worden.
    Ja daar zit wat in. Als het om iemand veiligheid gaat zou ik zeggen ja.


    Wie du mir, so ich dir.

    Oneens. Het zijn niet voor niets geheimen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ZUK0 schreef:
    Nee, mensen die vertrouwen je. Geheim is gewoon een geheim. Klein of groot. Dat maakt niks uit. Oneens dus


    your eyes are like stars in the night.

    Geheim = geheim, aduh.


    No growth of the heart is ever a waste

    een geheim is een geheim.

    Oneens. Tenzij het een geheim is dat een leven kan redden, zegmaar. Dan zou ik het aan iemand vertellen die ik vertrouw.

    Geheim is geheim!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    SasjaDG schreef:
    Geheimen vertel je niet door, en al helemaal niet als je gevraagt wat het niet door te vertellen, maakt niet uit hoe groot of klein ze zijn


    Je haalt de woorden uit mijn mond.. :P


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Een geheim blijft een geheim, als die gene het toch door lult is het ook geen beste vriend of vriendin voor je.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nee


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    het heet niet voor niets 'een geheim' dus nee; een geheim blijft een geheim , hoe klein of groot het ook mag zijn ;d!


    -