• De stelling van vandaag luidt:
    Je moet jezelf kunnen zijn, zonder bang te zijn voor commentaar van anderen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Helemaal mee eens. Als iedereen hetzelfde zou zijn zou dat heel erg saai zijn, en als iemand nu anders is word dat niet geaccepteerd. Dat moet veranderen, vind ik.

    Eens, maar dat gaat toch nooit gebeuren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens

    Daar ben ik mee eens.
    Ook al zijn er te veel mensen die overal commentaar op hebben. Wat kan hun dat nou schelen, laat die mensen hun gang gaan en zoek een leven ;)


    Stop praying for a miracle, be the wonder.

    ben ik het helemaal mee eens..blijf gewoon lekker jezelf en trek je niks aan van anderen..je bent zoals je bent..iedereen is uniek!!


    ........

    Mee eens. Ik vind het belachelijk dat mensen minderwaardig worden gevonden als ze geen merkkleding dragen of er minder opgetut uitzien dan anderen.
    Zelf heb ik echt schijt aan wat anderen van mij vinden,ik doe wat ik aanwil en maak me op zoals ik dat wil. en het wordt gewaardeerd omdat ze weten dat het bij mij geen enkel nut heeft als ze me wat anders aanpraten! ^^ dus gewoon zoveel mogelijk proberen je eigen ding te creeëren en vooral niet proberen op iemand te lijken of jezelf vergelijken.


    Küss mich jetzt, im Gegenlicht.

    eens. Al zou ik me eigenlijk wel wat van me kledingstijl aanpassen als me vrienden er wat over zeggen. Als een vreemde dat zegt, kunnen ze voor mij de boom in. :)


    Take me to wonderland

    Eens.
    Maar het is wel moeilijk, je moet echt die knop even omzetten.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    het zou wel moeten, maar het gebeurd gewoon niet


    A woman's best make up is her smile

    eens


    Save friends, you need them.

    Italie schreef:
    Mee eens,

    Je moet vrij kunnen luisteren en kunnen dragen wat je wilt. Maar je moet ook weer niet te zelf verzekerd zijn dat mensen het geweldig vinden wat je aan hebt want dan zak je op een gegeven moment echt door de grond.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Eens,
    niemand durft tegenwoordig zichzelf te zijn omdat ze bang zijn voor comentaar van andere mensen.
    Ze passen zich dus aan, aan alle mensen.


    "Don't look back, you're not going that way."

    VivaEspana schreef:
    Mee eens, alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eens, hoewel dat heel, heel moeilijk is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leto schreef:
    Ja, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. (nerd)


    Write down what you can not say