• De stelling van vandaag luidt:
    Voetbal is een sport voor jongens

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Neejoh! Voetbal is leuk.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nope

    Ik speel soms voetbal (mag niet bij een club --') Maar
    Ooit al eens vrouwenvoetbal op tv gezien? Ze trekken elkaar aan de haren, tackelen harder dan mannen,... mannen zijn juist de watjes. (Op die van Barça na :9~)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    mee oneens
    ik heb laatst op school met mijn meisjes team van de jongens met 7-3 gewonnen^^


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Ik vind van niet. Het is niet dat achter een balletje aanlopen alleen jongens kunnen? Ik bedoel, evengoed meisjes kunnen het doen, alleen doen ze het niet.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Nee hoor, er zijn genoeg meisjes die voetballen (krul)


    Never run out of reasons to smile...

    Nietus, ik voetbal zelf ook, en er zijn zat andere meiden die het ook doen. Er zitten ook jongens op ballet, terwijl dat ook vaak als een meidensport word gezien. Ik haal liever iemand onderuit dan dat ik mijn been in mijn nek leg, ofzo.

    haha


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, ik vind het voor jongens en meisjes.
    En jongens die zeggen dat meisjes niet kunnen voetballen zijn zielig!
    Mijn nicht is aanvoerder van een jongensteam dus jongens moeten niet zo zeiken.


    No guts no glory.

    Het is niet een sport vóór jongens, maar voornamelijk jongens beoefenen het.. dus je kan wel zeggen dat voetbal een jongensachtige sport is.

    Utopia schreef:
    Nee, helemaal niet. Er zijn steeds meer meisjes die het ook leuk vinden en dit ook doen, dus oneens.


    The way we live, is the way we die

    oneens
    oke jongens doen die sport vaker maar ik ken veel meisjes die dat ook graag doen dus oneens


    /

    nee ik vindt van niet


    just be yourself and live your own life

    Niet waar,zeker niet nu dat ik She's The Man gezien heb,zelf kan ik er niets van maar onlangs heb ik het met een paar vriendinnen op het strand gedaan en dat was best leuk,het hangt van niveau af

    dat is er uit (:


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nee, ik voetbal ook graag. Dat is zo stereotyp.