• De stelling van vandaag luidt:
    Voetbal is een sport voor jongens

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens.
    OK, er zijn inderdaad meer jongens die voetballe dan meisjes ma ik ken meiskes die véél beter zijn dan de gemiddelde gast.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    echt niet jongens zijn niks beter in voetbal dan meiden, meiden zijn soms zelfs beter!!


    ........

    Rosario schreef:
    Over het algemeen wel.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    nerveus schreef:
    Mee eens, achter een balletje aan lopen vind ik nou echt iets voor mannen. :P

    meisjes kunnen net zo goed voetballen dus oneens en nerveus dat slaat nergens op -.-


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Eloquently schreef:
    Buh, ik vind van wel. En dan bedoel ik niet dat meisjes er de kracht niet voor zouden hebben of zo, ik vind 't gewoon een jongenssport.


    It's not the same without you.

    Niet mee eens. Ik hou dan wel niet van voetbal (ik ben als de dood voor een bal), maar voetbal is net zo goed voor meisjes!


    I'm not your princess

    Oneens! Het wordt wel eerder door jongens gespeeld, maar het is evengoed iets voor meisjes.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2010 - 19:17 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Nee, het is absoluut niet mijn sport maar veel meisjes kunnen het gewoon doen...


    Fat chance.

    mee eeeens , ik durf wedden zijn dat er veel meer jongens obsessed zijn door voetbal dan meiden :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Echt niet, het is meer een mannensport geworden omdat men vrouwenvoetbal nooit liet zien omdat ze dachten dat mannen beter waren -.-


    Be true to yourself

    Nee, maar de jongens zijn d'r wel beter in x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eloquently schreef:
    Buh, ik vind van wel. En dan bedoel ik niet dat meisjes er de kracht niet voor zouden hebben of zo, ik vind 't gewoon een jongenssport.


    *~* Proud Luxury *~*

    Nee helemaal niet! ik voetbal ook! en een heleboel meisjes die ik ken voetballen!

    Ik vind voetbal heel erg leuk, en ik ben een meisje.

    Oneens.