• De stelling van vandaag luidt:
    Voetbal is een sport voor jongens

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind van niet.
    En dat is hetzelfde bij kickboxen, ze zeggen dat dat een echte jongens sport is. Maar bij mij op de club zitten er bijna meer meisjes als jongens :P


    Stop praying for a miracle, be the wonder.

    absoluut niet...meiden kunnen net zo goed zijn in voetbal als jongens en soms zijn ze zelfs nog beter!!


    ........

    No way!


    Happiness hit her like a train on a track

    nee, ik vind dat meisjes net zo veel recht hebben om te kunnen voetballen als jongens


    A woman's best make up is her smile

    Echt niet ;ó Ik heb zelf op voetbal gezeten. Hoewel ik zelf wel jongensachtig ben x]


    Alis volat propriis.

    Hellno. Ik speel heel graag verdediger bij voetbal.


    All this dampness is damp.

    Ik zelf doe dat niet, maar ik vind dat andere meiden even veel recht hebben op voetbal als jongens


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    JA. Laten we deze asociale sport even tot de mansoort behouden, want als vrouwen ook zo achterlijk gaan doen dan pas ik daarvoor.


    "Let them eat cake!"

    De stelling vind ik absoluut Niet waar! Het is geen jongens sport! Ik doe het zovaak ik kan en I love it! Er komt niks tussen mijn en mijn voetbal(L)

    (flower)


    One of the hardest things in life is watching the person you love, love someone else...

    Eh. Het is een mannensport, maar dat betekend nog niet dat meisjes het niet kunnen doen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind van wel, maar dan alleen die voetbalgekte er omheen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 21:17 ]


    Life is hard and then we die

    oneens


    Save friends, you need them.

    Oneens. Meisjes kunnen net zo goed voetballen als jongens. Als ze niet gediscrimeerd zouden worden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zo oneens, ik ben dol op voetbal x3

    waarom?