• Gewoon even invullen, is heel grappigXD

    INVULVERHAAL
    Op een sombere winterdag zit je een beetje te dromen over ...... (nerd van de klas)Dan gaat de bel. Je ........(familielid)doet weer eens niet open, te druk met......(suffe hobby)Zelf zit je in je.....(lelijk kledingstuk) maar je bent stik nieuwsgierig en doet toch open. Om de schrik van je leven te krijgen, want ..........(naam van een hotte mannelijke celeb ) staat voor de deur! "Hallo ........"(koosnaampje), zegt hij, terwijl hij voor je neus staat in een door zijn oma gebreide.......(dier)trui. "Ik kom je ontvoeren naar ......." (vakantiebestemming)Paniek! In deze outfit kun je echt niet over straat en je hebt ook nog eens je ..........(gênant soort onderbroek) aan. Gelukkig stelt ........(dezelfde mannelijke celeb ) voor om eerst nog even langs........(favo shopstad) te gaan. Als je in je nieuwe .........(zomeroutfit) voor zijn neus staat, begint hij te .........(geluid van een dier) van opwinding. "Je lijkt als twee druppels water op .........(hippe celeb girl) ik wil met jou wel een potje ........(spannende activiteit)en hij begint spontaan .........(kleffe lovesong)te neuriën. "Ha", roep jij, "je lijkt ...........(naam van smartlappenzanger) wel. Laten we nu maar in je ......... (voertuig) stappen" Op de plaats van bestemming aangekomen, trekken jullie meteen je ..........(winterse kledingstukken)uit, maar tot je grote schrik stript hij ook meteen zijn ........(kledingstuk)Jee, wat heeft hij veel haar op zijn........(lichaamsdeel)Maar ach, gelukkig heeft hij zulke sexy .........(ander lichaamsdeel)Een muzikant die lijkt op......(je sulligste leraar)begint héél romantisch ......(carnavalskraker)te spelen op zijn .........(muziekinstrument)en......(naam van dezelfde mannelijke celeb ) valt spontaan op zijn knieën. "Lieve......(jouw naam)jij bent mij schattige ......(lelijk dier)en ik wil graag met je ........"(werkwoord)"Duh, daar zeg jij geen nee tegen. Je sluit je ogen en tuit je lippen zodat hij je kan ......(ander woord voor zoenen)Ieks wat nat! Als je je ogen weer opent zie je dat .....(huisdier) je gezicht aan het aflebberen is. Oh nee, je hebt alles gedroomd en zit gewoon thuis op de bank. Wat een bummer! Dan gaat je mobiel. Je hart slaat .....(getal boven de honderd) slagen over, want het is ........(hunk van school)"Hoi", zeg je en je probeert te klinken als ........(sexy actrice) "Mag ik je iets vragen?", zegt hij, "ga je vanmiddag met me ..........? "(winterse activiteit) Ja natuurlijk! En Hiiiiihaaaa, wat is de winter eigenlijk leuk!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Op een sombere winterdag zit je een beetje te dromen over Jordy. Dan gaat de bel. Je nicht doet weer eens niet open, te druk met naar pipo de clown zn secci body staren xD. Zelf zit je in je oma rok) maar je bent stik nieuwsgierig en doet toch open. Om de schrik van je leven te krijgen, want Tom Kaulitz staat voor de deur! "Hallo Di", zegt hij, terwijl hij voor je neus staat in een door zijn oma gebreide katten trui. "Ik kom je ontvoeren naar duitsland" Paniek! In deze outfit kun je echt niet over straat en je hebt ook nog eens je zelfgebreidde onderbroek aan. Gelukkig stelt Tom voor om eerst nog even langs londen te gaan. Als je in je nieuwe jurkje voor zijn neus staat, begint hij te knorren van opwinding. "Je lijkt als twee druppels water op shakira xD ik wil met jou wel een potje mens erger je nieten xD en hij begint spontaan jan smit te neuriën. "Ha", roep jij, "je lijkt de zangeres zonder naam xD wel. Laten we nu maar in je golfkarretje stappen" Op de plaats van bestemming aangekomen, trekken jullie meteen je bontjas uit, maar tot je grote schrik stript hij ook meteen zijn pet(kledingstuk)mee, wat heeft hij veel haar op zijn hoofd(A) Maar ach, gelukkig heeft hij zulke sexy ogen. Een muzikant die lijkt op meneer wakkee begint héél romantisch ik hep een toettoet toeter op mn waterscooter te spelen op zijn doedelzak en Tom valt spontaan op zijn knieën. "Lieve Dionne jij bent mij schattige wrattenzwijn em ik wil graag met je doedelzak gaan spelen" Duh, daar zeg jij geen nee tegen. Je sluit je ogen en tuit je lippen zodat hij je kan af lebberen. Ieks wat nat! Als je je ogen weer opent zie je dat je broertje ( mijn huisdier ja:P) je gezicht aan het aflebberen is. Oh nee, je hebt alles gedroomd en zit gewoon thuis op de bank. Wat een bummer! Dan gaat je mobiel. Je hart slaat 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 slagen over, want het is pipo de clown "Hoi", zeg je en je probeert te klinken als mamaloe "Mag ik je iets vragen?", zegt hij, "ga je vanmiddag met me een sneeuwpop maken? " Ja natuurlijk! En Hiiiiihaaaa, wat is de winter eigenlijk leuk!

    lolz XD

    kga da nie doen zze


    - -

    Op een sombere winterdag zit je een beetje te dromen over Eelco Dan gaat de bel. Je moeder doet weer eens niet open, te druk met kantklossen. Zelf zit je in je snoopy joggingsbroek maar je bent stik nieuwsgierig en doet toch open. Om de schrik van je leven te krijgen, want Georg Listing staat voor de deur! "Hallo Essie........", zegt hij, terwijl hij voor je neus staat in een door zijn oma gebreide Bambi trui. "Ik kom je ontvoeren naar Amerika." Paniek! In deze outfit kun je echt niet over straat en je hebt ook nog eens je witte oma onderbroek aan. Gelukkig stelt Georg voor om eerst nog even langs Amsterdam te gaan. Als je in je nieuwe driekwart broek en tanktop voor zijn neus staat, begint hij te hinniken van opwinding. "Je lijkt als twee druppels water op Hillary Duff :P ik wil met jou wel een potje Paraglyden en hij begint spontaan Ik hou van jou te neuriën. "Ha", roep jij, "je lijkt Andre Hazes wel. Laten we nu maar in je privejet stappen" Op de plaats van bestemming aangekomen, trekken jullie meteen je truien en geiten wollen sokken uit, maar tot je grote schrik stript hij ook meteen zijn t-shirt. Jee, wat heeft hij veel haar op zijn armen. Maar ach, gelukkig heeft hij zulke sexy benen. Een muzikant die lijkt op Knetemann begint héél romantisch Paard in de hal te spelen op zijn harp en Georg valt spontaan op zijn knieën. "Lieve Esmée jij bent mij schattige mol en ik wil graag met je fietsen." "Duh, daar zeg jij geen nee tegen. Je sluit je ogen en tuit je lippen zodat hij je kan bekken Ieks wat nat! Als je je ogen weer opent zie je dat Bibi (kat) je gezicht aan het aflebberen is. Oh nee, je hebt alles gedroomd en zit gewoon thuis op de bank. Wat een bummer! Dan gaat je mobiel. Je hart slaat 1001 slagen over, want het is friso "Hoi", zeg je en je probeert te klinken als Beyonce "Mag ik je iets vragen?", zegt hij, "ga je vanmiddag met me schaatsen? "Ja natuurlijk! En Hiiiiihaaaa, wat is de winter eigenlijk leuk!


    It's heavy but you are not the only one

    Op een sombere winterdag zit je een beetje te dromen over BramDan gaat de bel. Je elinadoet weer eens niet open, te druk met afwassen Zelf zit je in je pyamabroek maar je bent stik nieuwsgierig en doet toch open. Om de schrik van je leven te krijgen, want Bill staat voor de deur! "Hallo zoetje", zegt hij, terwijl hij voor je neus staat in een door zijn oma gebreide kangoroetrui. "Ik kom je ontvoeren naar Italië"Paniek! In deze outfit kun je echt niet over straat en je hebt ook nog eens je hopla-onderbroek aan. Gelukkig stelt Bill voor om eerst nog even langs London te gaan. Als je in je nieuw rokje met bikinitopje voor zijn neus staat, begint hij te spinnen van opwinding. "Je lijkt als twee druppels water op rihanna ik wil met jou wel een potje bungeejumpen en hij begint spontaan zij te neuriën. "Ha", roep jij, "je lijkt guus meeuwis wel. Laten we nu maar in je limo stappen" Op de plaats van bestemming aangekomen, trekken jullie meteen je skivesten uit, maar tot je grote schrik stript hij ook meteen zijn zwemshort Jee, wat heeft hij veel haar op zijn benen Maar ach, gelukkig heeft hij zulke sexy buikje Een muzikant die lijkt op Mr. Schauvlieg begint héél romantisch heb je even voor mij te spelen op zijn trommelen Bill valt spontaan op zijn knieën. "Lieve ellen jij bent mij schattige mier en ik wil graag met je neuken " "Duh, daar zeg jij geen nee tegen. Je sluit je ogen en tuit je lippen zodat hij je kan bekken Ieks wat nat! Als je je ogen weer opent zie je dat je kat gezicht aan het aflebberen is. Oh nee, je hebt alles gedroomd en zit gewoon thuis op de bank. Wat een bummer! Dan gaat je mobiel. Je hart slaat 1000001 slagen over, want het is joren "Hoi", zeg je en je probeert te klinken als Kiara Nightly "Mag ik je iets vragen?", egt hij, "ga je vanmiddag met me snowboarden? " Ja natuurlijk! En Hiiiiihaaaa, wat is de winter eigenlijk leuk!

    Op een sombere winterdag zit je een beetje te dromen over .Aron..... (nerd van de klas)Dan gaat de bel. Je ...Oom.....(familielid)doet weer eens niet open, te druk met...Poepen:P...(suffe hobby)Zelf zit je in je...Veel tekleine paardentruitje..(lelijk kledingstuk) maar je bent stik nieuwsgierig en doet toch open. Om de schrik van je leven te krijgen, want ..Gustav........(naam van een hotte mannelijke celeb ) staat voor de deur! "Hallo ..Pielewixer......"(koosnaampje), zegt hij, terwijl hij voor je neus staat in een door zijn oma gebreide..Olifante.....(dier)trui. "Ik kom je ontvoeren naar ..Hawaii....." (vakantiebestemming)Paniek! In deze outfit kun je echt niet over straat en je hebt ook nog eens je ..Zoo ene lange onderbroek........(gênant soort onderbroek) aan. Gelukkig stelt ..Gustav......(dezelfde mannelijke celeb ) voor om eerst nog even langs..Maastricht......(favo shopstad) te gaan. Als je in je nieuwe .Topje en minirokje........(zomeroutfit) voor zijn neus staat, begint hij te .Balken........(geluid van een dier) van opwinding. "Je lijkt als twee druppels water op .Rihanna........(hippe celeb girl) ik wil met jou wel een potje ..Schatten zoeken:P......(spannende activiteit)en hij begint spontaan ..all you need is love.......(kleffe lovesong)te neuriën. "Ha", roep jij, "je lijkt .Guus meeuwis..........(naam van smartlappenzanger) wel. Laten we nu maar in je ...Tandum...... (voertuig) stappen" Op de plaats van bestemming aangekomen, trekken jullie meteen je ..Warme sokken........(winterse kledingstukken)uit, maar tot je grote schrik stript hij ook meteen zijn .String.......(kledingstuk)Jee, wat heeft hij veel haar op zijn....Ballen:P....(lichaamsdeel)Maar ach, gelukkig heeft hij zulke sexy ..Sixpack.......(ander lichaamsdeel)Een muzikant die lijkt op.Meneer Lenders.....(je sulligste leraar)begint héél romantisch .Ich Bin In De Cafe Geboren.....(carnavalskraker)te spelen op zijn .Mondharmonica........(muziekinstrument)en...Gusttav...(naam van dezelfde mannelijke celeb ) valt spontaan op zijn knieën. "Lieve..Fleur....(jouw naam)jij bent mij schattige ..Varken....(lelijk dier)en ik wil graag met je ..Trouwen......"(werkwoord)"Duh, daar zeg jij geen nee tegen. Je sluit je ogen en tuit je lippen zodat hij je kan ..Kussen....(ander woord voor zoenen)Ieks wat nat! Als je je ogen weer opent zie je dat ..Hond...(huisdier) je gezicht aan het aflebberen is. Oh nee, je hebt alles gedroomd en zit gewoon thuis op de bank. Wat een bummer! Dan gaat je mobiel. Je hart slaat ..200...(getal boven de honderd) slagen over, want het is .Mitch.......(hunk van school)"Hoi", zeg je en je probeert te klinken als .Angelina Jolie.......(sexy actrice) "Mag ik je iets vragen?", zegt hij, "ga je vanmiddag met me ..Bobsleen........? "(winterse activiteit) Ja natuurlijk! En Je hebt het koud door de sneeuw:P

    Op een sombere winterdag zit je een beetje te dromen over David. Dan gaat de bel. Je broertje doet weer eens niet open, te druk met computeren. Zelf zit je in je pyjama maar je bent stik nieuwsgierig en doet toch open. Om de schrik van je leven te krijgen, want Tom Kaulitz staat voor de deur! "Hallo Keet", zegt hij, terwijl hij voor je neus staat in een door zijn oma gebreide rendiertrui. "Ik kom je ontvoeren naar New York" Paniek! In deze outfit kun je echt niet over straat en je hebt ook nog eens je boxer aan. Gelukkig stelt Tom voor om eerst nog even langs De boogaard te gaan. Als je in je nieuwe jurkje voor zijn neus staat, begint hij te kakelen van opwinding. "Je lijkt als twee druppels water op Kate Nash ik wil met jou wel een potje dansen en hij begint spontaan Nicest Thing te neuriën. "Ha", roep jij, "je lijkt Dries Roelvink wel. Laten we nu maar in je Range Rover stappen" Op de plaats van bestemming aangekomen, trekken jullie meteen je Jas uit, maar tot je grote schrik stript hij ook meteen zijn Shirt. Jee, wat heeft hij veel haar op zijn Armen. Maar ach, gelukkig heeft hij zulke sexy benen Een muzikant die lijkt op Bap begint héél romantisch Er staat een paard in de gang te spelen op zijn Banjo en Tom valt spontaan op zijn knieën. "Lieve Kathy jij bent mij schattige Gorilla en ik wil graag met je Zoenen" "Duh, daar zeg jij geen nee tegen. Je sluit je ogen en tuit je lippen zodat hij je kan tongen. Ieks wat nat! Als je je ogen weer opent zie je dat Buddy je gezicht aan het aflebberen is. Oh nee, je hebt alles gedroomd en zit gewoon thuis op de bank. Wat een bummer! Dan gaat je mobiel. Je hart slaat 1000 slagen over, want het is (weet geen jongen) "Hoi", zeg je en je probeert te klinken als Lindsay Lohan "Mag ik je iets vragen?", zegt hij, "ga je vanmiddag met me Sleeën? Ja natuurlijk! En Hiiiiihaaaa, wat is de winter eigenlijk leuk!

    Op een sombere winterdag zit je een beetje te dromen over Maarten Dan gaat de bel. Je Orang oetang (me vader) doet weer eens niet open, te druk met ontvlooien Zelf zit je in je Trainingsbroek met verfvlekken (kamer aant schilderen) maar je bent stik nieuwsgierig en doet toch open. Om de schrik van je leven te krijgen, want Josh Hartnett staat voor de deur! "Hallo caramelletje (xD)", zegt hij, terwijl hij voor je neus staat in een door zijn oma gebreide apen trui. "Ik kom je ontvoeren naar Australië" Paniek! In deze outfit kun je echt niet over straat en je hebt ook nog eens je roze hotpant met gaten (t is wasdag) aan. Gelukkig stelt Joshi voor om eerst nog even langs Lucca te gaan. Als je in je nieuwe broekje+shirtje voor zijn neus staat, begint hij te knorren (blijkbaar heeft dieje honger) van opwinding. "Je lijkt als twee druppels water op Jongere Goldie Hawn ik wil met jou wel een potje skateboarden en hij begint spontaan hallelujah van Jeff buckley te neuriën. "Ha", roep jij, "je lijkt André Hazes wel. Laten we nu maar in je Privé Jet stappen" Op de plaats van bestemming aangekomen, trekken jullie meteen je spijkerbroek uit, maar tot je grote schrik stript hij ook meteen zijn Boxer ^^ Jee, wat heeft hij veel haar op zijn ballen xD Maar ach, gelukkig heeft hij zulke sexy Ogen Een muzikant die lijkt op MNH de Veer begint héél romantisch Annie (hou jij me tassie ff vast) te spelen op zijn trompet en Josh valt spontaan op zijn knieën. "Lieve Aimy jij bent mij schattige baviaan en ik wil graag met je Neuken" "Duh, daar zeg jij geen nee tegen. Je sluit je ogen en tuit je lippen zodat hij je kan Kussen Ieks wat nat! Als je je ogen weer opent zie je dat ringstaartaapje je gezicht aan het aflebberen is. Oh nee, je hebt alles gedroomd en zit gewoon thuis op de bank. Wat een bummer! Dan gaat je mobiel. Je hart slaat honderdtal slagen over, want het is Mischa "Hoi", zeg je en je probeert te klinken als jongere Goldie Hawn "Mag ik je iets vragen?", zegt hij, "ga je vanmiddag met me thee drinken? " Ja natuurlijk! En Hiiiiihaaaa, wat is de winter eigenlijk leuk!


    tsja ... uiteindelijk beland ik toch theedrinkend in het bed van me vriend (nog steeds theedrinkend..)

    -xxxx-
    deze was helemaal te gek !!

    die van mij;
    Op een sombere winterdag zit je een beetje te dromen over Jasper. Dan gaat de bel. Je stiefvader doet weer eens niet open, te druk met lezen. Zelf zit je in je pyjama maar je bent stik nieuwsgierig en doet toch open. Om de schrik van je leven te krijgen, want Tom staat voor de deur! "Hallo poepiemoepie", zegt hij, terwijl hij voor je neus staat in een door zijn oma gebreide leeuwentrui. "Ik kom je ontvoeren naar hawaii" Paniek! In deze outfit kun je echt niet over straat en je hebt ook nog eens je koeiengrote onderbroek aan. Gelukkig stelt Tom voor om eerst nog even langs Berlijn te gaan. Als je in je nieuwe bikini voor zijn neus staat, begint hij te grommen van opwinding. "Je lijkt als twee druppels water op MK olsen ik wil met jou wel een potje neuken en hij begint spontaan 'sex'te neuriën. "Ha", roep jij, "je lijkt andré hazes wel. Laten we nu maar in je vliegtuig stappen" Op de plaats van bestemming aangekomen, trekken jullie meteen je bontjassen uit, maar tot je grote schrik stript hij ook meteen zijn string. Jee, wat heeft hij veel haar op zijn lul Maar ach, gelukkig heeft hij zulke sexy tepels. Een muzikant die lijkt op Mr.Jansen begint héél romantisch er staat een paard in het veld te spelen op zijn gitaar en tom valt spontaan op zijn knieën. "Lieve Annissa jij bent mijn schattige walrus en ik wil graag met je trouwen""Duh, daar zeg jij geen nee tegen. Je sluit je ogen en tuit je lippen zodat hij je kan bekken Ieks wat nat! Als je je ogen weer opent zie je dat chabu je gezicht aan het aflebberen is. Oh nee, je hebt alles gedroomd en zit gewoon thuis op de bank. Wat een bummer! Dan gaat je mobiel. Je hart slaat 48300000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 slagen over, want het is bill"Hoi", zeg je en je probeert te klinken als Jessica alba "Mag ik je iets vragen?", zegt hij, "ga je vanmiddag met me langlaufen? " Ja natuurlijk! En Hiiiiihaaaa, wat is de winter eigenlijk leuk!

    Op een sombere winterdag zit je een beetje te dromen over Danny. Dan gaat de bel. Je broer doet weer eens niet open, te druk met hoesjes maken voor zijn Noise-CD's. Zelf zit je in je trainingsbroek maar je bent stik nieuwsgierig en doet toch open. Om de schrik van je leven te krijgen, want Strify staat voor de deur! "Hallo Marr", zegt hij, terwijl hij voor je neus staat in een door zijn oma gebreide rendiertrui. "Ik kom je ontvoeren naar Sjakie's Chocolade Fabriek" Paniek! In deze outfit kun je echt niet over straat en je hebt ook nog eens je *heeft marin niet maar later we voor de lol zeggen dat ik hem heb:* oma-onderbroek aan. Gelukkig stelt Strify voor om eerst nog even langs Rotterdam te gaan. Als je in je nieuwe sterren-skinny-jeans voor zijn neus staat, begint hij te loeien van opwinding. "Je lijkt als twee druppels water op *Ik haat negentig procent van die celebs en ik lijk op geen enkele, maar voor de vorm hier een Scenekid* Hannah Beth ik wil met jou wel een potje hockeyen en hij begint spontaan 'Dromen zijn bedrog' te neuriën. "Ha", roep jij, "je lijkt André Hazes wel. Laten we nu maar in je buggy stappen" Op de plaats van bestemming aangekomen, trekken jullie meteen je ondergoed uit, maar tot je grote schrik stript hij ook meteen zijn zonneklep. Jee, wat heeft hij veel haar op zijn voorhoofd. Maar ach, gelukkig heeft hij zulke sexy neusvleugels. Een muzikant die lijkt op Meneer Aarts begint héél romantisch wat ben je lelijk van dichtbij te spelen op zijn neusfluitje en Strify valt spontaan op zijn knieën. "Lieve Anne" "Ik heet Marin" "O, maar, jij bent mij schattige lama en ik wil graag die vent die neusfluit door zijn strot douwen als hij nu niet ophoudt" "Duh" daar zeg jij geen nee tegen. Je sluit je ogen en tuit je lippen zodat hij je kan aflebberen Je balt je vuist zo dat de muzikant een vuist in zijn gezicht krijgt. Ieks wat nat issie klein! Als je je ogen weer opent zie je dat je Jip je gezicht aan het aflebberen is aan het slaan bent Oh nee, je hebt alles gedroomd en zit gewoon thuis op de bank. En wat zonde van de kat! hij kleurde zo mooi bij de bank! Wat een bummer! Dan gaat je mobiel. Je hart slaat 101 slagen over, want het is Strify hunk van school"Hoi Heey geile donder n_n", zeg je en je probeert te klinken als je moeder "Mag ik je iets vragen?", zegt hij, "Eigenlijk niet, maargoed, omdat jij het bent." "ga je vanmiddag met me neuken? " [/dat is ook een winterse activiteit]
    Je zucht. "Nja.. Weetje.. Het is zo koud.. En ik héb mijn pyama nog aan.." "Anders vraag ik wel of Ann-" "Okee, kzie je om 8 uur!" En je hangt op. En Hiiiiihaaaa, wat is de winter eigenlijk leuk!

    Zoals te zien is heb ik hem even aangepast :3 Dikgedrukt is mijn eigen inbreng, doorgestreept is het oude. :3


    Mew <3

    Op een sombere winterdag zit je een beetje te dromen over ErkanDan gaat de bel. Je nichtjedoet weer eens niet open, te druk metBreienZelf zit je in je Badjas maar je bent stik nieuwsgierig en doet toch open. Om de schrik van je leven te krijgen, want Tom Kaulitzstaat voor de deur! "Hallo Chickaah, zegt hij, terwijl hij voor je neus staat in een door zijn oma gebreide Kippentrui. "Ik kom je ontvoeren naar HongarijePaniek! In deze outfit kun je echt niet over straat en je hebt ook nog eens je Omaonderbroek aan. Gelukkig stelt ..Tom voor om eerst nog even langs Amsterdam te gaan. Als je in je nieuwe jurkjevoor zijn neus staat, begint hij te Hinneken van opwinding. "Je lijkt als twee druppels water op Mary Kate Olsenik wil met jou wel een potje BungeeJumpen xDen hij begint spontaan No airte neuriën. "Ha", roep jij, "je lijkt André Hazes wel. Laten we nu maar in je Vliegtuigstappen" Op de plaats van bestemming aangekomen, trekken jullie meteen je Jasuit, maar tot je grote schrik stript hij ook meteen zijn shirtJee, wat heeft hij veel haar op zijnBorstMaar ach, gelukkig heeft hij zulke sexy OgenEen muzikant die lijkt opVan der hoevenbegint héél romantisch Grote Bloemkoolente spelen op zijn Vioolen Tom valt spontaan op zijn knieën. "LieveChantoujij bent mij schattige Kalkoenen ik wil graag met je Fietsen"Duh, daar zeg jij geen nee tegen. Je sluit je ogen en tuit je lippen zodat hij je kan KussenIeks wat nat! Als je je ogen weer opent zie je dat Konijnje gezicht aan het aflebberen is. Oh nee, je hebt alles gedroomd en zit gewoon thuis op de bank. Wat een bummer! Dan gaat je mobiel. Je hart slaat 101 slagen over, want het is Die ene gast"Hoi", zeg je en je probeert te klinken als Halle Berry "Mag ik je iets vragen?", zegt hij, "ga je vanmiddag met me Sleeën Ja natuurlijk! En Hiiiiihaaaa, wat is de winter eigenlijk leuk!


    Crack a bottle

    Op een sombere winterdag zit je een beetje te dromen over Floris. Dan gaat de bel. Je moeder doet weer eens niet open, te druk met schaken. Zelf zit je in je hoge taille jurk maar je bent stik nieuwsgierig en doet toch open. Om de schrik van je leven te krijgen, want Bill Kaulitz staat voor de deur! "Hallo chrissiewissie", zegt hij, terwijl hij voor je neus staat in een door zijn oma gebreide kattentrui. "Ik kom je ontvoeren naar Venetië" Paniek! In deze outfit kun je echt niet over straat en je hebt ook nog eens je stuntslip aan. Gelukkig stelt Bill voor om eerst nog even langs New York te gaan. Als je in je nieuwe korte broek en strak topje voor zijn neus staat, begint hij te keffen van opwinding. "Je lijkt als twee druppels water op Avril Lavigne ik wil met jou wel een potje uit een helikopter springen." hij begint spontaan A whole new world te neuriën. "Ha", roep jij, "je lijkt Jan Smit wel. Laten we nu maar in je straaljager stappen" Op de plaats van bestemming aangekomen, trekken jullie meteen je skischoenen uit, maar tot je grote schrik stript hij ook meteen zijn broek. Jee, wat heeft hij veel haar op zijn hoofd. Maar ach, gelukkig heeft hij zulke sexy handen. Een muzikant die lijkt op meneer Richters:| begint héél romantisch Toppertje te spelen op zijn didgeridoo en Pete Wentzvalt spontaan op zijn knieën. "Lieve Christa, jij bent mij schattige kikker, en ik wil graag met je dansen" "Duh, daar zeg jij geen nee tegen. Je sluit je ogen en tuit je lippen zodat hij je kan kussen. Ieks wat nat! Als je je ogen weer opent zie je dat paard je gezicht aan het aflebberen is. Oh nee, je hebt alles gedroomd en zit gewoon thuis op de bank. Wat een bummer! Dan gaat je mobiel. Je hart slaat 101 slagen over, want het is niemand. "Hoi", zeg je en je probeert te klinken als Emma Robberts "Mag ik je iets vragen?", zegt hij, "ga je vanmiddag met me langlaufen? " Ja natuurlijk! En Hiiiiihaaaa, wat is de winter eigenlijk leuk!
    verklaring voor dat niemand. we hebben geen hunks bij ons op school x_x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gewoon even invullen, is heel grappigXD

    INVULVERHAAL
    Op een sombere winterdag zit je een beetje te dromen over Sellahdine. Dan gaat de bel. Je broer doet weer eens niet open, te druk met leren.Zelf zit je in je joggingbroek maar je bent stik nieuwsgierig en doet toch open. Om de schrik van je leven te krijgen, want Bill Kaulitz staat voor de deur! "Hallo Schatje", zegt hij, terwijl hij voor je neus staat in een door zijn oma gebreide Dolfijntrui. "Ik kom je ontvoeren naar de Malediven" Paniek! In deze outfit kun je echt niet over straat en je hebt ook nog eens je te grote snoopy onderbroek aan. Gelukkig stelt Bill voor om eerst nog even langs Hasselt te gaan. Als je in je nieuwe kleedje met bijpassende schoentjes voor zijn neus staat, begint hij te spinnen. "Je lijkt als twee druppels water op Ashley Olsen. ik wil met jou wel een potje karten en hij begint spontaan Superhuman ( weet niks anders ) te neuriën. "Ha", roep jij, "je lijkt Enrique Englesias ( of hoe ge da schrijft ) wel. Laten we nu maar in je grijze BMW stappen" Op de plaats van bestemming aangekomen, trekken jullie meteen je wollen muts en bijpassende handschoenen uit, maar tot je grote schrik stript hij ook meteen zijn jeansbroek uit.Jee, wat heeft hij veel haar op zijn benen.Maar ach, gelukkig heeft hij zulke sexy ogen.Een muzikant die lijkt op Mr. brown begint héél romantisch een liedje te spelen op zijn gitaar en Bill valt spontaan op zijn knieën. "Lieve Lynn jij bent mij schattige nijlpaard en ik wil graag met je stoeien "Duh, daar zeg jij geen nee tegen. Je sluit je ogen en tuit je lippen zodat hij je kan kussen.Ieks wat nat! Als je je ogen weer opent zie je dat een hond je gezicht aan het aflebberen is. Oh nee, je hebt alles gedroomd en zit gewoon thuis op de bank. Wat een bummer! Dan gaat je mobiel. Je hart slaat 1000 slagen over, want het is Arno "Hoi", zeg je en je probeert te klinken als Jessica Alba "Mag ik je iets vragen?", zegt hij, "ga je vanmiddag met me .Skieën?
    Ja natuurlijk! En Hiiiiihaaaa, wat is de winter eigenlijk leuk!