• Heey!!
    naturlich lieb ich onze Billy..
    maar tegewoordig heeft heij wel veeeel eigendunk :S
    zo zegt hij op awarduitreikingen altijd dat HIJ de awards heeft gewonnen, en HIJ hem mee naar huis neemt... en op de NRJ music awards filmde ze Bill op een bepaald moment en hij had al wat champagne op en hij keek met zo'n heb-ik-iets-van-je-aan-mss?? en wat later, toen ze Georg aan het interviewen was, spring hij gwoon voor de camera, en boerde regt in de lens! :O en daarna trok hij een zat gezicht en maakte een raar huh?-geluid..

    en wat later, toen hij zei: hopelijk zien we jullie volgend jaar weer! het was hier egt geweldig, en we danken het allemaal aan onze fans!

    hij keek niet eens in de camera toen hij dit zei! :S
    en hij had het duidlk ffe vanbuiten geleerd en afgerammeld voor de camera..

    ik bedoel, al die awards winnne, en hun doorbraak in Amerika, stijgt de duitse god een beeeeetje naar zn hoofd...

    Volges mij was hij gewoon heel zat en bedoelde hij da ni zo...
    Ma wa is het filmke??
    kwil da wel is zien
    Xxx


    everybody needs a song.

    aaah kwiln da filmpje zien
    plz zend het door

    Hmmm kweet nie ze.. is die nie altij al zo geweest?:D
    En da van die boer, da heeft die al effe gelede nog al is gedaan, in een show enzo.. En boere is fun:D!
    Kvind het nie zo erg da die da doe...:)


    Een tomaat is rood. Daah.

    waar is dat filmpjeee

    Het is episode 14 van Tokio Hotel TV op hun channel van youtube..


    Een tomaat is rood. Daah.

    haha tis wel grappig

    tja, zatheid overkomt mense nu eenmaal wel eens :D boeren in de camera heb ik hem al vaker zien doen (4 of 5 keer zelfs), ook helemaal in het begin van tokio hotel. Ik vond het juist heel grappig hoe hij deed in dat filmpje :D georg negeert hem gewoon :D

    Kheb het dus gezien eh:D
    JAa die trekt dus wel en vooze kop naa Georg zoone 'OMG-kop' Mjaaah
    We late Billie Maar doen,hy zal het filmpje wel te zien krijge,en zich wars een beetje schame dan xD
    Xxx(K)


    everybody needs a song.

    misschien was hij zat...

    ik denk da hij hem wel zal schamen als hij dat filmpke ziet(lol)

    dude, laat hem lekker. Ten eerste, het is jongen, die boeren altijd x'D. En ze hebben gewoon lol, ik bedoel, Bill is geweldig, en dat weet hij zelf ook. x'D Muwhaha, Maarja. Hij krijgt gewoon aandacht te kort, en/of verveelde zich gewoon. =D

    Hij was idd wrs wel zat en idd mense, boere is echt nie zo raar..


    Een tomaat is rood. Daah.

    haha weetje wa ik en mn vrienden gaan doen op mn logeerpartij (voor mn verjaardag) ?
    Het alfabet boeren
    gwn voor de lol
    en we gaan ons als hoeren kleden
    haha

    Haha:D That's the spirit:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    ja waar is dat filmpje
    ik geloof het niet echt
    zal vast wel mee vallen bill kan het wel aan
    en de andere naturrlijk ook en dat hij hij zegt geloof ik niet

    hahaha xD
    zoo grppg xD

    maar weetje. bill mag tg ook wel eens gek doen ??
    Dat is geen eigendunk vind ik .. njh.. ieder zyn standpunt ntrlk ;)
    Hy mag tg wel eens dronken zyn en boeren in de camera .. x tis trouwens ene jongn xD wat verw8 je ervn ? xD dat hy altyd netjes water of fruitsap gaat drinken ? xD
    NOT :P

    Vn zo'n mug moeten we geen olifant makn vind ik ;-)