• ik heb net op de radio gehoord , dat lady gaga dat nummer eigenlijk voor britney spears heeft geschreven , maar dat die het nummer uiteindelijk niet moest hebben , wat zonde dat ze het niet gedaan heeft , want het was toch wel een hit :')

    hier kan je een demo horen

    Telephone - Britney Spears
    en oh ja sorry als hier al een topic over bestond :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mercury schreef:
    Alledrie computerstemmetjes, dus wat dat betreft maakt het ook niet uit ook.


    Never forget the things that make you smile

    Hee, dat wist ik niet, dacht dat het gwoon van haar was x]

    Ik vind deze ook wel leuk, maar die van GaGa kan in mijn ogen niemand overtreffen.

    Ik vind het echt niks. Britney wilde 'm eerst niet, nu wordt het een hit, en dan gaat ze 'm opeens 'toevallig' ook uitbrengen. Goh, wat origineel. En bovendien denk ik niet dat dit een hit wordt.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dit vind ik echt niet leuk klinken :'D


    -

    Asylum schreef:
    Ik vind het echt niks. Britney wilde 'm eerst niet, nu wordt het een hit, en dan gaat ze 'm opeens 'toevallig' ook uitbrengen. Goh, wat origineel. En bovendien denk ik niet dat dit een hit wordt.
    volgens mij wordt hij ook niet uitgebracht. hij is gewoon gelekt in de versie van britney.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mercury schreef:
    Alledrie computerstemmetjes, dus wat dat betreft maakt het ook niet uit ook.
    =']


    Life is hard and then we die

    Nee! Hij staat niet meer op youtube. Ik was net zo benieuwd. xD


    Take me to wonderland

    UNCOMMON schreef:
    Geef mij maar GaGa :3


    cakes taking over the world

    Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment. Het is niet langer beschikbaar.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Duo schreef:
    (...)


    -

    UNCOMMON schreef:
    Geef mij maar GaGa :3


    -

    Ik vind die van Britney beter.


    we've only said goodbye with words

    Ooh tof xD


    Your Butt is Mine!