• Ik luister al heel lang naar Guns N Roses, ben ermee opgegroeit door mn papa, mama vind het niks. Maar goed. En laatst had ik een vriendje die is fan van hun en vind Slash geweldig en is zijn grootste voorbeeld in gitaarwereld. De laatste tijd zit ik nu goed te bekijken naar Slash en ik vind hem toch een knappe man. Nee, ik val niet op oudere man, maar hij is niet mis vind ik ;p En jullie?

    Voor de mensen die niet weten wie hij is, hier een foto http://www.wilsdomain.com/wp-content-photos/images/Slash-Saul-Hudson.jpg
    Heb effe verandert, want sommige konden het niet openen, en als je het nog steeds niet kan zien, zoek anders dan op google, linken doen raar of het ligt aan mij ;o

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 20:48 ]


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Hij is een fantastische gitarist, maar knap? Nee.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind hem niet knap, sorry :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hij's lelijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Op deze foto valt mee mja >.<

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 13:10 ]

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 13:11 ]

    Doe mij Axl Rose maar (voor de verbouwing van zijn gezicht :( ) als het om uiterlijk gaat :p

    Slash is inderdaad een goede gitarist, maar knap vind ik hem niet. Ik heb niets met krullen.. Maar Slash heeft wel mooie ogen! (al zie je die niet zo vaak :( )

    okeee..dat is niet echt bepaald iets voor mij:P


    ........

    Hij is best mooi. Jammer van die bril. :3


    All this dampness is damp.

    Ikvind z'n haar er onverzorgd uitzien en daar knap ik automatisch op af ;$


    Alis volat propriis.

    Ik vind hem best knap idd. Iets minder haar misschien maar dat hoeft. Hij is wel schattig ofzo


    Het komt wel goed schatje <3

    niet bepaald mijn type...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Reusje schreef:
    Ik vind hem best knap idd. Iets minder haar misschien maar dat hoeft. Hij is wel schattig ofzo


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    gedver!
    dat haar xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Draagt hij nou een pruik of is dat zijn echte haar? Hopelijk voor hem is het een pruik. $:
    Maar ik vind hem zo niet knap.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Virtus schreef:
    Ieuwl, nee, sorry.


    Does gravity make this swing go down, or the ropes up?