• Vinden jullie het ook zo vreselijk om voor de klas te gaan staan en voor een random vak een presentatie [spreekbeurt] te gaan geven?

    Ik vind het echt vreselijk. Over anderhalve week moet ik een spreekbeurt houden voor Nederlands. En 2 weken daarna voor techniek, en die is ook nog eens voor de helft voor kinderen die ik nieteens ken. ö
    Elke keer als ik eraan denk voel ik me helemaal misselijk, echt uggggh. En dan sta ik voor de klas en kan ik helemaal niks zinnigs meer uitbrengen en word ik helemaal rood enzo. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb daar echt helemaal geen problemen mee. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja, morgen een voor frans ><


    Birdy in the sky..

    Phineas schreef:
    Ik heb daar echt helemaal geen problemen mee. (krul)
    -jaloers-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    I hate spreekbeurten maar ook werkstukken en boekverslagen en alles, zo kut zijn die :x

    oh.
    Dankje dat je me eraan herinnert.
    Ik moet over 3weken een presentatie houden voor ak.
    en ja dat vind ik kut, want ik begin altijd te laat.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Soms wel, ja. 8)
    Maar laatst had ik eentje over scene, en die vond ik echt leuk om te doen.


    I lost myself in FM airwaves

    Ik vind spreekbeurten juist best wel leuk. Lekker lullen tegen een hele klas vol met kinderen die eindelijk hun bek eens houden. Dat doen ze namelijk nooit tegen de docent. xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja. Ik wordt helemaal rood, ik begin te bibberen en soms stotter ik. Ahw --'


    If we had not a soul, music would have created it.

    Voor Engels moest ik dat laatst doen. Ik viel bijna flauw elke keer als ik met mijn ogen bewoog maar we hadden wel een 8 samen met een ander groepje het hoogste wat je kon halen. En we moesten als eerste van de hele klas.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet altijd lachen als ik zo voor de klas sta. 8D


    None but ourselves can free our minds.

    Je bent niet alleen! ;dd ik had deze week 3 spreekbeurten .. ERROR


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik moet vaak een spreekbeurt in het Frans houden... Daar ben ik altijd stront zenuwachtig voor. Maar als ik het in het Engels of Nederlands moet doen, valt het wel mee (A)


    A line is a dot that went for a walk.

    Cloudburst schreef:
    Ja. Ik wordt helemaal rood, ik begin te bibberen en soms stotter ik. Ahw --'

    Ik vind het ook vreselijk. Ik heb binnenkort een presentatie, maar die doe ik met een ander mensje.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it


    Haha nee hoor. Iig niet meer.
    Denk gewoon dat je tegen een hoop vriendinnen iets aan het vertellen bent.
    Maar dan iets saais over nederlands of over Techniek in jou geval :"D!
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.