• Vinden jullie het ook zo vreselijk om voor de klas te gaan staan en voor een random vak een presentatie [spreekbeurt] te gaan geven?

    Ik vind het echt vreselijk. Over anderhalve week moet ik een spreekbeurt houden voor Nederlands. En 2 weken daarna voor techniek, en die is ook nog eens voor de helft voor kinderen die ik nieteens ken. ö
    Elke keer als ik eraan denk voel ik me helemaal misselijk, echt uggggh. En dan sta ik voor de klas en kan ik helemaal niks zinnigs meer uitbrengen en word ik helemaal rood enzo. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 10:13 ]

    ik haat dat ook ;o maar ik ga altijd als eerste, dan ben ik er snel vanaf , weg zenuwen :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Als ik het goed voorbereidt heb, heb ik er niet echt moeite mee. Maar 9 van de 10 keer weet ik niet eens wat ik moet zeggen, of weet ik het de dag van te voren. Maar dat komt omdat wij meestal werken in groepjes, en ik weiger gewoon om al het werk alleen te doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Alleen doe ik het niet graag, maar in groep wel (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Nee, ik vind het super cool xD


    Life is hard and then we die

    Ik heb enkele maanden gelede 3u les moeten geven aan kindere van het 2de jaar over EHBO (we waren wel met ene groepje van 4 mensen voor een 30tal leerlingen) maar ik vind dat eig best wel leuk =D

    Ik kan daar ook echt niet tegen, ik probeer er altijd onderuit te komen. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik kan daar ook echt niet tegen, ik probeer er altijd onderuit te komen. (':
    Haha, ja ik ook. :'] Voor techniek zorg ik gewoon dat ik als laatste moet, dan heb ik nog kans dat er geen tjid meer voor me is. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ja, dat heb ik wel, maar ik ga er gewoon voor staan en ik vertel alles gewoon. Het helpt trouwens ook wel dat ik een leuke klas heb, die gaan echt niet lullig doen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik heb daar echt geen problemen mee, als ik de mensen een beetje ken tenminste. Meestal verbaast dat mensen wel omdat ik er best verlegen uitzie. Een van mijn vriendinnen vind dat wel heel erg en wil dan altijd spijbelen, en een andere ook maar die moet soms met mij en verpest het dan wel eensxD maar dat vind ik niet zo erg


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    ik moet over 2 weken grr


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    over cola das wel leuk haha


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ja ik vind het zelf ook vreselijk. Op het moment dat ik te horen krijg dat ik presentatie o.i.d moet doen begint mijn buik al om te keren. En op de dag zelf krijg ik geen hap door mn keel:S
    Het vreemde is dat er totaal geen probleem mee heb om voor groepen onbekende mensen te zingen. Maar om nou zingend je presentatie te gaan doen:P


    Felix

    Ik heb eigenlijk morgen een Engels presentatie van 10 minuten. Volgens mij word ik ineens ziek! (krul)

    Als ik in een groepje zit moet ik altijd het woord doen xd
    Gewoon naar een punt boven de hoofden van de leerlingen kijken. Chill, het valt mee. Niemand lacht je uit, hoor!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.