• Ik heb zooo een mooi liedje gevonden op youtube. Echt, het is zooo mooi, ik krijg er zelfs tranen van in men ogen en dat heb ik helemaal niet snel:

    http://www.youtube.com/watch?v=NXS2StmIelw&feature=email

    Kga de songtekst er ook even snel bij opzetten:

    Ich lebe für dich.
    Ich ertrinke in dir.
    Doch deine Augen sehn weg wenn ich mich in dir verlier.
    Unerreichbar nah spielst du mit mir.
    Spürst du das nicht?
    Rette mich...

    Ich würde sterben für dich.
    Sterben für dich.
    Warum siehst du das nicht?
    Ich würde sterben für dich.
    Sterben für dich.
    Warum fühlst du nicht wie ich?

    Du tust mit so weh.
    Dieser Schmerz ist dein Fluch.
    Doch um Hilfe zu flehn da fehlt mir der Mut.
    Berühr meine Hand und alles wird gut.
    Doch du tust das nicht.
    Rette mich...

    Ich würde sterben für dich.
    Sterben für dich.
    Warum siehst du das nicht?
    Ich würde sterben für dich.
    Sterben für dich.
    Warum fühlst du nicht wie ich?

    Ich würde sterben für dich.
    Warum, warum, warum fühlst du das nicht?
    Warum liebst du mich nicht?
    Spürst du das nicht?
    Ich würde sterben nur für dich.

    dat is een nummer van LaFee en is idd té mooi

    jaa weet ik .
    Ik zit er de hele tijd naar te luisteren.
    En die beelden van Bill zijn er zo mooi bij

    Uhm. Dat liedje heeft ze niet zelf gezongen toch? En ik vind het noggal overdreven. Come one, like heel erg obsessed als je voor een jongen wilt sterven. Like.. aandacht trekken!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ja ik ken het. Echt mooi(A). Word er altijd zo verdrietig van.. Moet ik aan Bill denken:P.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    @Bambi: Het is niet alsof ik dat echt zou doen hoor:|
    Ik vind het gewoon een mooi liedje.

    @Bambi: Het is niet alsof ik dat echt zou doen hoor:|
    Ik vind het gewoon een mooi liedje.


    Ja. Maar ik had het over dat kind die het op youtube heeft gepleurd.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Like come one. Sterven voor zo'n persoon vind ik zowiezo noggal triest.. Zo'n persoon ziet je toch niet zitten, en zal jou ook waarschijnlijk nooit niet ;') Like, come one.. pff^^ Dan ben je best zielig als je voor een jongen wilt sterven.. als het nou een goede vriend is, okay maar .. laat maar :)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    je moet dat niet zo letterlijk nemen.

    Dat meisje heeft dat er waarschijnlijk gewoon opgezet om te laten zien hoeveel ze om Bill geeft ofzo en je kan veel om iemand geven ookal ben je gewoon een fan.
    Dat betekend toch niet dat ze zelfmoord gaat plegen ofzo

    je moet dat niet zo letterlijk nemen.

    Dat meisje heeft dat er waarschijnlijk gewoon opgezet om te laten zien hoeveel ze om Bill geeft ofzo en je kan veel om iemand geven ookal ben je gewoon een fan.
    Dat betekend toch niet dat ze zelfmoord gaat plegen ofzo


    Nee maar .. ik heb het over het principe. Die combi, en als ze zoveel om Bill geeft hoeft ze nog niet zo'n liedje erbij te zetten als ;'ik wil voor je sterven.' Ik maak me er ook helemaal niet druk om ;') Best lachwekkend eigenlijk.!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hmm ge moet toch nie overal een liedje op zette wat zo een blij gevoel geeft é, das een mooi liedje, het gaat niet altijd om de tekst, en letterlijk é

    Wel mooi nummer:'D Maar ik ben het wel (gedeeltelijk) met Bambi eens. Het komt wel een beetje raar over:S [/ja kind hiero neemt dingen letterlijk en is nuchter-_- dus kom daar niet mee(A)]xoxo


    Why don't you break my heart

    Hmm ge moet toch nie overal een liedje op zette wat zo een blij gevoel geeft é, das een mooi liedje, het gaat niet altijd om de tekst, en letterlijk é





    Hmm. Het is ook wel een mooi liedje ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wel mooi nummer:'D Maar ik ben het wel (gedeeltelijk) met Bambi eens. Het komt wel een beetje raar over:S [/ja kind hiero neemt dingen letterlijk en is nuchter-_- dus kom daar niet mee(A)]xoxo

    AAAAAAAAAAAHH. LIKE I LOVE YOU<333 Ik ben niet de enige die dit raar vind ;'))


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    AAAAAAAAAAAHH. LIKE I LOVE YOU<333 Ik ben niet de enige die dit raar vind ;'))
    whaha xD nee indeed ben je niet...nu kunnen we het saampjes raar vinden:'D


    Why don't you break my heart

    En dan nog, Lafee heeft dat liedje ook gemaakt, of whatever, en dat gaat toch ook om een persoon, maar ze leeft toch ook nog altijd,...

    Net alsof je van niemand mag houden ofzo, er zijn toch zoveel mensen die zeggen, voor u ga ik door vuur, daarom gaan die mensen toch ook niet door een vuur gaan uitlopen...