• Ja, dat haat ik.
    Bijvoorbeeld dat elk concert in een tour precies hetzelfde verloopt. Dan loopt de gitarist naar de bassist, dan draait zanger een rondje, dan loopt ie paar centimeter naar voren..
    Het is wel een teken van 'professioneel' zijn, maar ik heb toch liever dat ze gewoon op 't podium rocken ofzo (nerd)

    Iemand die dat ook niks vind ?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 19:48 ]


    'All that shines turns to rust'

    Jup, ik heb liever dat ze improviseren en dat er nog een paar dingen verkeerd zijn maar dat zei lol hebben en wij ook dan dat alles is ingestudeerd.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ja precies


    'All that shines turns to rust'

    Vind ik ook. Maar ik ga maar één keer naar een optreden van een bepaalde tour dus ik kan ook niet beoordelen of alles precies hetzelfde is.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Vind ik ook. Maar ik ga maar één keer naar een optreden van een bepaalde tour dus ik kan ook niet beoordelen of alles precies hetzelfde is.

    Ja maar meestal merk je dat, th heeft dat bijvoorbeeld altijd.


    'All that shines turns to rust'

    dat is inderdaad erg irritant. Ik heb dat helemaal bij sommige band die ooit metalbands waren..

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 22:42 ]

    Daar heb ik echt een hekel aan. Spontaniteit ftw :Y)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 22:43 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat vind ik ook niet echt geweldig, maar dat bijvoorbeeld alle effect wel van te voren zijn geoefend en afgesproken enzo vind ik wel goed! :'D


    -

    Stuiterbal schreef:
    Daar heb ik echt een hekel aan. Spontaniteit ftw :Y)

    Ik vind het normaal als je soms bij een bepaalte tijd naar iets moet stappen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    McFly doet dat ook. Ik was zo aan het luisteren naar Room on the Third Floor, live in Amsterdam. Precies hetzelfde als mijn filmpje, in Tilburg! ö toen was ik een beetje teleurgesteld.
    maar de meeste bands die ik ken, doen dat niet [: mijn favoriete band, you me at six, gaan gewoon helemaal uit hun dak etc. [:


    Destroy what destroys you.

    Hé bah ._. Dan is er toch helemaal niks aan ;ó


    Alis volat propriis.

    Spontaniteit wint het hard. In de vroegere rockbands was er sowieso veel meer inpro in die dingen.


    ars moriendi

    GerardWay schreef:
    Jup, ik heb liever dat ze improviseren en dat er nog een paar dingen verkeerd zijn maar dat zei lol hebben en wij ook dan dat alles is ingestudeerd.


    Hope goes lost but never dies.

    Stuiterbal schreef:
    Daar heb ik echt een hekel aan. Spontaniteit ftw :Y)


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ken een bandje, en die gaan zo uit hun dak dat er ook de hele tijd mensen van de organisatie over het podium rennen om omvallende dingen op te vangen. Dat las ik in een verslag over een optreden van hen :P