• Hebben jullie dat ook wel eens; je bent op een familiefeest en dan gaan de volwassenen allemaal gênante verhalen vertellen over je kindertijd?
    Want bij mij gebeurt het echt constant. Zoals dat ik mijn oogleden eens met stift had gekleurd xd

    -Laura xx


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Owjaa, mijn moeder kan het ook nooit laten om iets te vertellen over mijn baby/kinder-tijd en dan rol ik geërgerd met m'n ogen tot ze eindelijk haar mond houd x'D


    You are beautiful, you are love.

    Jup, maar niet alleen op familiefeesten, ook gewoon als mijn vrienden er zijn --'

    Nee, maar als mijn moeder het doet weet ze wanneer ze moet ophouden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    toen ik in groep 8 zat, jaagde mijn stiefvader mijn vriendje weg >< ik heb medelijden met die jongen.
    Mijn moeder vindt het leuk om het verhaal te vertellen over hoe ik me een keer in een keukenkastje had verstopt..


    What's the point of living, when there's no death?

    Ja, soms dan vind mijn moeder het grapig om te vertellen dat ik vroeger (eigenlijk nog steeds soms) tegen glazen ramen, deuren aanliep. Zelfs van die supermarkt dingen.
    Dus ja, ik snap hoe je je voelt (cat)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ja, daar kan ik echt niet tegen ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Vroeger deden mijn ouders en zus dat altijd,
    met vroeger bedoel ik twee à een jaar geleden eigenlijk. Maar nu doen ze dat niet meer omdat ik heb gezegd dat ik iets te goed ben van hen als ze het nog eens doen. :Y)
    Het leek dan echt altijd of ze expres me belachelijk wouden maken bij de familie. 0o

    Unchallenged schreef:
    Ja, daar kan ik echt niet tegen ;x


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Unchallenged schreef:
    Ja, daar kan ik echt niet tegen ;x

    ja
    en dan vertel ik altijd verhalen over
    dat ze spontaan erbij ging zitten ofzo(A)


    Why don't you break my heart

    Mijn ouders vertellen altijd al mijn minpunten van de voorbije 10 jaar tegen iedereen die ze tegenkomen. --"

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 22:29 ]


    Take me to wonderland

    Zoals de eerste keer dat je ongesteld bent geworden. Heeerlijk, echt een feit dat de hele wereld moet weten _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Zoals de eerste keer dat je ongesteld bent geworden. Heeerlijk, echt een feit dat de hele wereld moet weten _O_

    Mijn moeder is daar veel beter in als mijn vrienden er zijn =] Dan moeten ineens al mijn jeugdverhalen nodig verteld worden.. ^^'


    ars moriendi

    Nee.


    -