• mensen die om een reactie of respect zeuren. Echt ik word helemaal schijtziek van al die mensen die me de hele tijd berichtjes sturen van: comment? En dan ook nog alvast bedankt erachteraan zetten.

    Alleen maar om een groter ego te krijgen en aan iedereen te laten zijn hoe 'fantastisch' veel vrienden & fans ze hebben. Terwijl de helft het waarschijnlijk nieteens een leuke foto vind.

    Ik comment je stomme foto niet als het moet, als ik het een leuke foto vind zet ik vanzelf wel een reactie neer. Amen.

    Wie vind dat nog meer irritant?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 18:16 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat vind ik vreselijk irritant en is op Quizlet trouwens verboden. (alleen als ze echt berichtjes gaan sturen met die vraag)
    Als je zo iemand ziet mag je dat altijd melden. ^^


    Let the Night embrace you

    ik gaat dan niet reageren gewoon geen reacite plaatsen^^ voel ik me te goed voor


    Some angels have no wings.

    Ik heb dat ook altijd bij zo'n meisje. Ik doe het nóóit.


    your eyes are like stars in the night.

    Das triest (je hebt het over hyves toch?)
    Maargoed ik zit toch nooit meer op Hyves (Facebook overheerst nou eenmaal:Y))


    ars moriendi

    op netlog :')
    5 reacties is 10 reacties terug en van die dingen :'D echt hatelijk :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind dat irritant ja.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik!
    Een tijdje geleden vroeg steeds dezelfde persoon, als ik online kwam 'wil je respect geven op mijn nieuwe profielfoto? dankjeee (L)'. Dan heb ik zoiets van nee. Dat is echt gewoon smeken om aandacht. Ik heb der geblokt.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dat slaat echt nergens op. Mensen moeten spontaan reageren als ze een foto leuk vinden, dat geeft toch ook veel meer voldoening, of ben ik het? (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Seel schreef:
    op netlog :')
    5 reacties is 10 reacties terug en van die dingen :'D echt hatelijk :'D


    idd, vind ik ook zielig.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 18:21 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mercury schreef:
    Das triest (je hebt het over hyves toch?)
    Maargoed ik zit toch nooit meer op Hyves (Facebook overheerst nou eenmaal:Y))

    Ja meestal op hyves. Maar het is gewoon over irritant:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat vragen mensen mij altijd op hyves. (doeg)


    Smiling but close to tears.

    Cantage schreef:
    Dat slaat echt nergens op. Mensen moeten spontaan reageren als ze een foto leuk vinden, dat geeft toch ook veel meer voldoening, of ben ik het? (cat)


    Helemaal mee eens. ;)


    Take me to wonderland

    Precies mijn mening ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat is echt irritant.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Op hyves, sommige kinderen zetten zelfs in hun profielnaam: R&R. Dan denk ik echt van ''Vergeet het maar!''


    *insert philosophical cringe expression here*