• mensen die om een reactie of respect zeuren. Echt ik word helemaal schijtziek van al die mensen die me de hele tijd berichtjes sturen van: comment? En dan ook nog alvast bedankt erachteraan zetten.

    Alleen maar om een groter ego te krijgen en aan iedereen te laten zijn hoe 'fantastisch' veel vrienden & fans ze hebben. Terwijl de helft het waarschijnlijk nieteens een leuke foto vind.

    Ik comment je stomme foto niet als het moet, als ik het een leuke foto vind zet ik vanzelf wel een reactie neer. Amen.

    Wie vind dat nog meer irritant?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 18:16 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    dat is echt zéér irritant.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Willen jullie mijn foto's commenten? Alvast bedankt!
    Haha, grapje!
    Daar heb ik ook een godsgruwelijke hekel aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    jap of dan zeggen ze op msn R&R En dan klik je weg de volgende dag waarom niet gereageert? Damm mensen het wordt irritant.


    Some angels have no wings.

    Oke, ik dacht echt dat ik de enige was, maar dat is dus zeker niet zo _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik geef geeneens veel om die foto's. Ik heb ze er wel opstaan, maar ik zeik er niet om ><'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    trouwens , waarom reageren jullie niet op mijn foto's :'D ! hahaha grapje ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Vind het vervelender als mensen zoiets neerzetten van '10 reacties of ik ga niet verder.' Damn, je schrijft toch in de eerste plaats voor jezelf, oder..? Dan heb ik spontaan totaal geen zin meer om een reactie neer te pleuren, ook al was ik het aanvankelijk wel van plan x]
    Kennelijk denken zij er anders over.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ikikikik! Serieus, als ik het mooi vind zeg ik het wel hoor.xd
    Of dat ze reactie en/of respect teruggeeft, alleen omdat ik dat net heb gedaan. Ja sorry, maar ik hoef dat alleen maar als je het ook echt zo vindt.

    Maar ja, ik hoef er dan ook niet om te zeiken met mijn Geniaalheid en Beroemdheid.(:


    everything, in time

    Outlaw schreef:
    Precies mijn mening ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    You have just read my mind.


    Life is hard and then we die

    Zaitsev schreef:
    Vind het vervelender als mensen zoiets neerzetten van '10 reacties of ik ga niet verder.' Damn, je schrijft toch in de eerste plaats voor jezelf, oder..? Dan heb ik spontaan totaal geen zin meer om een reactie neer te pleuren, ook al was ik het aanvankelijk wel van plan x]
    Kennelijk denken zij er anders over.
    Ja inderdaad, dat heb ik ook. Ik vind het zo arrogant als mensen dat doen. Alsof hun geweldige creaties niet goed genoeg zijn als ze maar door vier mensen gelezen worden ofzo. Echt bah.


    Life is hard and then we die

    Heb je overal. Krijg ik echt de schijt van.


    All this dampness is damp.

    Haha ja, een vriendin van me.
    Telkens als ze online komt en ze ziet dat ik ook online ben op msn, is het altijd -netlog linkje- reactie plz? x
    S c h i j t z i e k word ik er van.

    Zo irri is het nu ook weer niet, als je het niet leuk vind negeer je het toch gewoon ? -.-'


    None but ourselves can free our minds.

    heel irritant ja.
    en dan ook nog denken dat ik reageer... (A)


    I don't bite, most of the time <3