• Ik ben zelf geen Tokio hotel fan (maar ook zeker geen hater). Ik vraag mij wel eens af wat er nou zo geweldig aan ze is. is het het zingen, of vind iedereen ze gewoon knap ofzo? dus waarom vidn jij Tokio hotel wel - of niet - leuk.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Het is leuk dat zij hun uiterlijk mee hebben, maar het gaat mij toch vooral om de muziek ja. De teksten zijn gewoon heel mooi, vooral in combinatie met die muziek. Het is gewoon het totaal plaatje.(:


    everything, in time

    Omdat ze Duits zingen. Yeah, dat maakte hun speciaal voor mij. Maarja, commercie enzo. Ik vind ze tegenwoordig ook niet meer zo speciaal.


    Life is hard and then we die

    de muziek en hoe ze eruit zien :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hun muziek vooral. Het instrumentale gedeelte is echt goed -eerste en laatste album vooral- De zang en teksten zijn ook mooi.
    En voor mijn idee hebben ze gewoon hun uiterlijk mee, het is niet iets waardoor ik ernaar ben gaan luisteren.


    Your make-up is terrible

    alles :Y) -cliché cliché-


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vond vooral de tekst, alleen de Duitse, gaaf. Ik had geen idee waar het over ging x'D maar het sprak me aan.
    Ik denk dat het voor iedereen anders is.
    Iets wat me ook aansprak was Bills uitbundige uiterlijk. Ook al ben ik geen 'fan' meer, ik vind hem nog steeds aantrekkelijk :Y)


    What's the point of living, when there's no death?

    Hun muziek. Hoe het verwoord en gezongen is en natuurlijk de achtergrond muziek is vet. En Bill Kaulitz is sexy. :9~

    Desolate schreef:
    Het is leuk dat zij hun uiterlijk mee hebben, maar het gaat mij toch vooral om de muziek ja. De teksten zijn gewoon heel mooi, vooral in combinatie met die muziek. Het is gewoon het totaal plaatje.(:


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Als je NU Tokio Hotel Radio aanzet, hoor je het meteen LIVE. (H)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind ze geen fckin' reet aan :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat is er zo geweldig aan Justin Bieber, wat is er zo geweldig aan Lady Gaga? Wat maakt het uit wat er zo geweldig is. Als je naar iemand luistert of kijkt en je denkt gewoon 'Oh wat een leuke muziek'of 'he wat heeft die persoon een leuke uitstraling' dan is dat wat er zo geweldig aan is.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Het gaat om het gevoel dat je krijgt bij hun liedjes en teksten. Enkel dan kan je begrijpen wat wij zo speciaal aan hun vinden.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 19:50 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Marihuana schreef:
    Wat is er zo geweldig aan Justin Bieber, wat is er zo geweldig aan Lady Gaga? Wat maakt het uit wat er zo geweldig is. Als je naar iemand luistert of kijkt en je denkt gewoon 'Oh wat een leuke muziek'of 'he wat heeft die persoon een leuke uitstraling' dan is dat wat er zo geweldig aan is.


    Mee eens :Y)


    What's the point of living, when there's no death?

    katrnaSOUNDS schreef:
    Het gaat om het gevoel dat je krijgt bij hun liedjes en teksten. Enkel dan kan je begrijpen wat wij zo speciaal aan hun vinden.

    Je haalt me de woorden uit mijn mond


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)
    Je haalt me de woorden uit mijn mond

    Haha ;d


    Life begins at the end of your comfort zone