• Ik ben zelf geen Tokio hotel fan (maar ook zeker geen hater). Ik vraag mij wel eens af wat er nou zo geweldig aan ze is. is het het zingen, of vind iedereen ze gewoon knap ofzo? dus waarom vidn jij Tokio hotel wel - of niet - leuk.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    katrnaSOUNDS schreef:
    Het gaat om het gevoel dat je krijgt bij hun liedjes en teksten. Enkel dan kan je begrijpen wat wij zo speciaal aan hun vinden.


    Never forget the things that make you smile

    Goeie vraag.


    No growth of the heart is ever a waste

    katrnaSOUNDS schreef:
    Het gaat om het gevoel dat je krijgt bij hun liedjes en teksten. Enkel dan kan je begrijpen wat wij zo speciaal aan hun vinden.
    Maar mensen begrijpen zoiets pas áls ze fan zijn geworden. Toen ik nog een hater was -ja echt een hater- snapte ik ook niet wat anderen er zo geweldig aan vonden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Niks!(6)

    Hingucker schreef:
    Als je NU Tokio Hotel Radio aanzet, hoor je het meteen LIVE. (H)


    that's right!


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik ben 2 jaar geleden heel erg fan geweest van Tokio Hotel. Dat waren in mijn emotijden, maar die muziek van hem heeft me er echt doorheen gesleet (Monsoon)! Dat liedje is nog steeds een belangrijk liedje voor me, maar ik ben absoluut geen fan meer! Maar, eerlijk, hun muziek van Schrei of Zimmer 483 is geweldig.


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    katrnaSOUNDS schreef:
    Het gaat om het gevoel dat je krijgt bij hun liedjes en teksten. Enkel dan kan je begrijpen wat wij zo speciaal aan hun vinden.


    T O K I O H O T E L < 3

    De muziek, en ze hebben me zoveel laten inzien. Als je echt naar de teksten luistert, maar echt luistert, is de boodschap erachter zo prachtig, wat je een gevoel geeft dat je niet kan beschrijven. En daarvoor hoef je nog eens geen fan voor te zijn, of hun muziek te mogen. Je hoeft alleen maar naar de tekst te luisteren.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 18:04 ]

    PUKKELxDING schreef:
    Omdat ze Duits zingen. Yeah, dat maakte hun speciaal voor mij. Maarja, commercie enzo. Ik vind ze tegenwoordig ook niet meer zo speciaal.

    Agree :3 Ik ben nu geen fan meer van ze omdat hun muziekstijl veranderd is -hij is nu meer Techno vind ik- en dat vind ik niet mooi om eerlijk te zijn en ben daardoor afgehaakt als fan :3

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 18:14 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gewoon, ik vind hun muziek heel erg leuk. En ik vind Bill leuk. En ik vind de andere ook leuk. En nja. Maar 't gaat vooral om de muziek, bij mij hoor. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Tragically schreef:
    (...)
    Agree :3 Ik ben nu geen fan meer van ze omdat hun muziekstijl veranderd is -hij is nu meer Techno vind ik- en dat vind ik niet mooi om eerlijk te zijn en ben daardoor afgehaakt als fan :3


    Dat geldt voor mij ook


    What's the point of living, when there's no death?

    Marihuana schreef:
    Wat is er zo geweldig aan Justin Bieber, wat is er zo geweldig aan Lady Gaga? Wat maakt het uit wat er zo geweldig is. Als je naar iemand luistert of kijkt en je denkt gewoon 'Oh wat een leuke muziek'of 'he wat heeft die persoon een leuke uitstraling' dan is dat wat er zo geweldig aan is.


    Alis volat propriis.

    er is nix aan-sorry voor de fans- ik vint ze eng en hun muziek niet!!!!!

    xx


    love is in the air... but i can't fly

    Vond ze eerst geweldig, toen ze nog niet zo commerciël waren :')


    I don't need words to feel those lips.

    Hater can kiss my ass and
    just everything is awesome on them no matter what(H)


    Je mpp moeder swaa