• Me mam belde net en ze zijn nu al 2 uur bezig met de operatie van me pap en hij is nog niet terug op de afdeling... :/

    Me pap heeft een bacteriële infectie in zijn hand en nog een infectie en ze weten niet wat die andere infectie is. Door die andere infectie heeftie een vochtbult zo groot als een ei op zijn hand/pols, hij kon zijn hand niet meer bewegen, zijn vingers heeft die geen gevoel meer en kan die dus ook niet bewegen en hij heeft hele erge pijnscheuten door zijn arm en hand heen. De laatste paar dagen heeft hij hele zware medicijnen gekregen, antibiotica en morfine voor de pijn en gisteren leek de pijn eindelijk beter te worden toen het vannacht weer slechter ging. Nu is die al sinds half 1 naar het ziekenhuis gebracht.


    dream, dare, fly!

    ach jeetje, wat vervelend!
    Ik wens je veel sterkte toe!


    Felix

    Ah, dat is echt rot.
    Heel veel sterkte, zet je een berichtje erop als je iets gehoord hebt?


    Your make-up is terrible

    Aii. Heel veel sterkte! Laat je het weten als het goed is gegaan?


    your eyes are like stars in the night.

    Aii
    Hoop dat het snel klaar is en goed gaat
    Sterkte


    Why don't you break my heart

    Heel veel sterkte (flower)


    The sweet glinster of the moonlight shines on you.

    Sterkte. <3
    God bless your father. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    heeel veel sterkte meis! <3


    -

    Hij is nu weer op de afdeling, hij heeft een morfine pomp naast zijn bed voor de pijn en zijn hand zit weer helemaal in het verband. Hij is heel duf en moet veel rust hebben en slapen, me moeder is net weer thuis vanuit het ziekenhuis en die weet ook nog niet meer dus is het afwachten tot morgen...


    dream, dare, fly!