• is dat mensen je meteen veroordelen als je zegt dat je Tokio Hotel luisterd. Ze vinden je meteen een emokind dat niets van muziek afweet en geilt op emo's. En ik snap het echt niet, wat dat is allang niet meer zo, dat dat vooral de doelgroep is. Soms heb ik ook echt geen behoefte om te zeggen dat ik naar hun muziek luister vanwege de reacties (Ik bijt snel van me af, ik zeg altijd wat ik denk en vind en trek me niets van andere meningen aan) maar ik vind het echt vervelend vinden.
    Zo.


    Your make-up is terrible

    Het ís ook vervelend. ._.


    your eyes are like stars in the night.

    Het is enorm irritant. Ik had geen vrienden op m'n nieuwe school omdat ik fan van hun was. Slaat echt nergens op.


    What's the point of living, when there's no death?

    Ik is irritant, maar niet erg raar aangezien die kinders het voor iedereen verkloten en het zeker nog wel die doelgroep is..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    En met die gedachte loop ik al rond sinds ik fan ben..


    it's so empty living behind these castle walls

    is irritant , in mijn nieuwe school weet niemand het :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ons bier. :)


    Life is hard and then we die

    beter weten moet je gewoon! ik denk altijd jij douwt het in je oren hun niet XD Dus tjah en als ze het zoo vinden lekker laten lullen niet warm of koud van woorden.


    Some angels have no wings.

    Ja ik ken het wel maar dan alleen met de vrienden met wie ik omga. Ik snap wat het is en het is kut. Ook dat er van die mensen zijn op Q
    Dingen die ik haat:
    Tokio Hotel

    Dat vind ik echt nergens op slaan.

    Ps ik luister het soms maar het is niet echt mijn hoofdband dus ik zeg het niet dat ik het luister omdat er veel meer zijn die ik meer luister maar sterkte allemaal.

    Pps die anti-tokiohotel hyves heb ik ook een hekel aan.


    Het komt wel goed schatje <3

    Is zeer vervelend. Zo vervelend dat ik niemand ooit nog zal vertellen dat ik fan was. (Vooral nu niet, aangezien ik rock voor het 98% heb afgezworen.)


    You move me ......... Kurt

    Dat is idd kut
    daarom draag ik mijn TH-shirts ook niet meer op school, werd gewoon helemaal verrot gescholden en al
    en daar heb ik geen behoefte meer aan


    Why don't you break my heart

    Seel schreef:
    is irritant , in mijn nieuwe school weet niemand het :')


    Life begins at the end of your comfort zone

    Verplaatst naar de band.

    En ik weet het.. *zucht*


    Let the Night embrace you

    Mee eens.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Seel schreef:
    is irritant , in mijn nieuwe school weet niemand het :')

    bij mij ook niet,behalve mn beste vriendin, en dat laat ik liever zo ;x


    -

    hmmmm.....zo'n beetje iedereen op school bij mij kan het weten, maar echt reacties krijg ik niet...niet meer...mijn vrienden gaan er ook gewoon normaal mee om...het is ja niet dat ik zo'n obsessed geval ben...ik denk ook juist dat die soort fans dat voor de "echte" fans kapot maken...(don't feel attacked)...

    maar ja..negeer het allemaal gewoon...een meisje bij mij op school ging altijd een stuk van "schrei" zingen als ik langskwam met mijn shirt aan...nu niet meer...ik negeerde het gewoon...

    en dat emogedoe...*zucht*...er zijn jammer genoeg heel veel stereotypes...en schijnbaar hoort het bij het stereotype dat je dan fan bent van TH =='...weer iets wat het hele fan-ding kapot maakt...

    really...wat is er mis met mensen...ach ja...whatever...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.