• Hey, hebben jullie ook wel eens op quizlet:
    je doet een quiz en je krijkt een andwoord waar je zelf nog nooi op was gkomen van zou ik dat misschien zijn? en dan denk je er even over na en het blijkt, het klopt! Hebben jullie dat ook wel eens? Zet hier jou verhaal neer!
    het mijne is:
    Ik deed een ben jij emo quiz, en er kwam uit scenequeen (soort kleurige emo oftewel zwart maar dan iet kleurig erbij) en het klopte ik heb er even over na moeten denken maar ja, ik heb vaak zwarte kleren aan met een kleurig accent in de asseswares!

    bye, ik hoop op eel reacties (H)

    ik heb vaak zwarte kleren aan met een kleurig accent in de asseswares!

    Dat betekent nog niet meteen dat je emo bent (cat)


    I solemny swear i am up to no good

    Dat wilt niks over je stijl zeggen.
    Het is maar een quiz, niet gelijk de waarheid.


    your eyes are like stars in the night.

    Ah joh ze is jong (:


    They call me dr. phil

    Jaydenation schreef:
    Ah joh ze is jong (:


    Indeed ze is 11. Ze komt pas net een beetje in deze 'wereld' terecht, laat haar. (':


    Scream for mercy!

    Jaydenation schreef:
    Ah joh ze is jong (:


    *insert philosophical cringe expression here*

    Geweldig, je lijkt op mij toen ik 11 was (:

    Ehm nee, niet echt...
    Maar het valt wel op dat toen ik een quiz had ontworpen, dat ze allemaal zeiden; ja, dat klopt idd enzo...

    (A)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Nou ik heb heel vaak meegemaakt dat er een totaal raar antwoord uitkwam. --'


    Love is a battlefield...

    Lol, ik heb geregeld dat ik op 'emo' uitkom en dan geven mensen me 't advies te stoppen met snijden _O_
    Fack, wat moet ik dan met dat nagelschaartje :/


    No growth of the heart is ever a waste

    Beelzebub schreef:

    Indeed ze is 11. Ze komt pas net een beetje in deze 'wereld' terecht, laat haar. (':

    Ik ben ook 11. :Y) Ontopic: Het kan best wel, maar ik denk dat het mij nog niet is gebeurd.


    .

    Soulemate schreef:
    Nou ik heb heel vaak meegemaakt dat er een totaal raar antwoord uitkwam. --'


    Ja, en dan vooral van die quizzen die eigenlijk nergens op slaan x)


    Aan niets denken is ook denken.

    Jaydenation schreef:
    Ah joh ze is jong (:


    Only losers can act the way you do

    Jaydenation schreef:
    Ah joh ze is jong (:


    Ja, ze is 11. Weet zij veel :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    :D


    Your Butt is Mine!

    Meestal zijn de vragen heel voorspelbaar en kom ik nooit echt tot 'ontdekkingen'. Maar je hebt natuurlijk ook van die quizzen waarbij je denkt; goh.. oke dan?? hahaha.


    it's so empty living behind these castle walls