• Ben er zonet achtergekomen dat één van mijn leraren gewoon in een fucking bandje zit. o.o

    Niet zomaar een bandje, ze heten Creature With The Atom Brain en hebben in het voorprogramma van Queens of the Stone Age gestaan, hebben opgetreden op Pukkelpop, Maanrock, Markrock, Trix, ... en waren begin dit jaar op tour met Alice In Chains.

    Like huh? o.o

    Wist niet eens dat hij in een bandje zat. :')
    En haha, ik heb op de Londenreis fakking kwaad een deur in zijn gezicht gegooid. (cat)

    Whoa, hij zit zelf bij dezelfde platenmaatschappij als LORDI, MINDLESS SELF INDULGENCE en DIR & GREY! o.o


    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 17:51 ]

    Haha, mijn vorige geschiedenis leraar zit in een dikke metal band en speelt gitaar, en mijn muziekleraar is drummer in een ''normaal'' bandje. Maar dit klinkt ook wel leuk :3

    De laatste tijd komen er veel topics met 'mijn leraar zit in een bandje'. (':
    Maar leuk toch?


    your eyes are like stars in the night.

    Haha,

    hoe komt het dan dat je er niet eerder 8er gekomen bent ??

    inslaap gevallen onder de les ??

    haha, ik zie het al helemaal voor me xD


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    nadia4ever schreef:
    Haha,

    hoe komt het dan dat je er niet eerder 8er gekomen bent ??

    inslaap gevallen onder de les ??

    haha, ik zie het al helemaal voor me xD

    Haha, nou, hij praat er nooit over, maar al die keren datie dus afwezig was, was hij op tour, haha.

    We hebben namelijk een kutsnobschool en dat bandje is niet zo in die stijl. ^^

    Prodigy schreef:
    (...)
    Haha, nou, hij praat er nooit over, maar al die keren datie dus afwezig was, was hij op tour, haha.

    We hebben namelijk een kutsnobschool en dat bandje is niet zo in die stijl. ^^
    Haha, cool. Wat is zijn functie in de band? :3


    Only losers can act the way you do

    Haha, stoer(cool)
    Mijn docent van engels zat ook in een band, San andreas.. en die hebben door de UK getourd, en ze hebben op wantijpop opgetreden, enz. :Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Virtus schreef:
    (...)Haha, cool. Wat is zijn functie in de band? :3

    Gitarist. :3

    Haha, zo vet.
    Ik kwam er laatst achter dat mijn leraar Natuurkunde 3 dagen met Michael Jackson op het podium heeft gestaan toen hij in Nederland was, omdat hij in een koor zat. Iedereen in onze klas keek echt zo; "U? Zingen? Michael Jackson? Waaat?" Aangezien die man echt zo vervelend is. ;3


    hoi, jij bent leuk.

    Dat is echt vet :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oeeh gaaf! Ook echt eigen albums enzo ;o
    Stoer man :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat is echt héél vet :3


    Beeeeeeeesje :-)

    Jaa, idd, hij heeft gewoon in het voorprogramma van één van mijn lievelingsbands gestaan. o.o

    Whahaha

    Lagoon schreef:
    Dat is echt vet :3


    Home is now behind you. The world is ahead!