• Ja, ik ben erachter gekomen dat een ex-vriendin vorige week ontmaagd is in een schuurtje terwijl ze dronken was. Een halve week daarna heeft ze het weer met iemand anders gedaan. Op school zag een meisje ook dat ze de verpakking van een morning after pil had weggegooid. Like, ze is 14.
    Maar ik dacht echt van: Echt waar? Dat meen je niet. Want in de brugklas waren we nog heel goede vrieninnen, maar ze is sind dit nieuwe schooljaar onwijs veranderd.


    it's so empty living behind these castle walls

    Tja, dat heb je wel eens. Ik was ook vrij jong toen ik ontmaagd werd, maar ik hield het ook bij een persoon. Sommige meisjes ontsporen helemaal bij dit soort aandacht.. achja. Wat doe je eraan.


    Life is hard and then we die

    Ö Ik kan me niet voorstellen dat ik zelf zoiets zou doen. Op mijn vorige school was een meisje van 12/13 al ontmaagd. In de brugklas ofzo >< Like, ik niet snappen.


    What's the point of living, when there's no death?

    leeftijd wordt steeds jonger.


    Some angels have no wings.

    Ik was ook 14 hoor. Maar ik deed het niet toen ik dronken was, en ook niet meteen een week daarna met een ander. Ik was zowieso niet van plan, om me door iemand te laten ontmaagden, wat niet eens me vriendje zou zijn, of waar van ik weet.. dat het nooit wat zou worden o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Een vriendin van mij heeft het ooit op de toiletten op mijn vorige school gehad met een hele vieze jongen. Hij vertelde dat aan haar ouders en die ouders weer aan haar ouders.. ze moest zo huilen de volgende dag. Ik heb haar getroost, maar het was wel haar eigen schuld. Triest vind ik dat...


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Achja, ik mag het zowiezo niet doen voor het huwelijk.


    .

    Ach, mijn 'beste vriendin' ook hoor. in de brugklas was zo nog een stil, verlegen meisje, maar 2 jaar later is ze al heftig aan de alcohol etc. >< ik kan me er best aan ergeren, maar het is hun keus.


    Destroy what destroys you.

    Ik was ook 14 toen ik ontmaagd werd, maar dat is met mijn vriend toen gebeurd en daarna heb ik het nog maar een keer gedaan met een andere jongen, maanden erna.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Pffffft, als zij haar ermee beter bij voelt... Toch, je eerste keer moet toch speciaal zijn en niet in een stomme, dronken bui? Ik vraag me af wat ze zich ervan herinnert. En een week daarna met een ander? Sorry, maar zoiets vind ik serieus zielig ><. Of misschien komt dat door het feit dat ik zelfs niet eens met een jongen durf praten.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    AllyaRose schreef:
    Ö Ik kan me niet voorstellen dat ik zelf zoiets zou doen. Op mijn vorige school was een meisje van 12/13 al ontmaagd. In de brugklas ofzo >< Like, ik niet snappen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Als zij dat graag wilt, mag ze van mij lekker de slet uithangen.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ...


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik was ook best vroeg ontmaagd, hoor. Maar het was ook echt bewust. Ik vind het best wel sletterig van je ex-vriendin ;x

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 18:24 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Zulke mensen zitten er bij ons ook op school ja. Ik vind het best wel zielig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 10:10 ]