• Ja, ik ben erachter gekomen dat een ex-vriendin vorige week ontmaagd is in een schuurtje terwijl ze dronken was. Een halve week daarna heeft ze het weer met iemand anders gedaan. Op school zag een meisje ook dat ze de verpakking van een morning after pil had weggegooid. Like, ze is 14.
    Maar ik dacht echt van: Echt waar? Dat meen je niet. Want in de brugklas waren we nog heel goede vrieninnen, maar ze is sind dit nieuwe schooljaar onwijs veranderd.


    it's so empty living behind these castle walls

    Als het komt, dan komt het :D


    Your Butt is Mine!

    Mijn bf is zwanger, ze is 15 :x


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik ben er zojuist achtergekomen dat een vriendin van me ook vroeg is ontmaagd. Het is zo iemand waarvan niemand zal denken dat die ooit met iemand naar bed zou gaan, maar zijzelf gaf al aan dat het min of meer ouderprovocatie was, want haar moeder heeft steeds een andere vriend en dit is zeg maar een manier van afzetten.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben zelf christelijk enzo en ik WIL zelf (nee niet omdat het van het geloof en blablablabla moet enzo) owk niet voor mijn huwelijk

    maar dat vind ik gewoon egt triest... vooral als je dronken bent :S


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Dat is echt sletterig gedrag! Ik werd ook best vroeg ontmaagd, maar dat is niet zo'n fijn verhaal.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wow, dat is echt wel vroeg ;o en de manier waarop! Zo wil ik niet ontmaagd worden hoor!


    Happiness hit her like a train on a track

    Ja, jongeren doen steeds meer rare dingen. Ik vind dat wel erg jong hoor. Volgens mij weten mensen van onze leeftijd niet wat seks inhoud. Ze doen het met een willekeurig persoon, of een vriendje/vriendin die ze pas twee weken kennen en mee hebben, maar snappen niet dat het echt om liefde draait. Ze maken er gewoon een spel van: Ik wil met (aantal mensen) seks gehad hebben voor volgend jaar. Of: Ik kan er niet mee stoppen. Of: Wat maakt het uit? We houden toch van elkaar.
    Zo denken de meeste erover. En dat vind ik de domste fout uit je leven. Ik wil wachten tot mijn 17e, 18e, 19e. En niet eerder. En dan wil ik het ook hel liefste doen met een jongen met wie ik al meer dan een jaar heb. En echt niet eerder. Maar ik zit er niet meer als meisjes van mijn leeftijd een soa hebben en/of zwanger zijn. Eigen schuld, dikke bult:P

    Het klinkt hard, maar zo denk ik erover


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben 16 en ben nog steeds niet ontmaagd. Ik heb er momenteel ook geen behoefte aan. xD

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 18:49 ]


    Take me to wonderland

    vorig jaar zaten er in mijn vriendin haar klas zo'n stuk of drie die allemaal door dezelfde jongen ontmaagd waren en daarna het met zijn vrienden deden, en 1 ervan dacht dat ze zwanger was. En er heeft op youtube een filmpje van haar en haar beste vriendin gestaan terwijl ze elkaar aan het bepotelen waren.

    -zielige mensen-


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Delight schreef:
    vorig jaar zaten er in mijn vriendin haar klas zo'n stuk of drie die allemaal door dezelfde jongen ontmaagd waren en daarna het met zijn vrienden deden, en 1 ervan dacht dat ze zwanger was. En er heeft op youtube een filmpje van haar en haar beste vriendin gestaan terwijl ze elkaar aan het bepotelen waren.

    -zielige mensen-

    Omg, ziek o_o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Slet.

    Lolz, goed bezig.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Geen commentaar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    xRapunzel schreef:
    Slet.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Op zich vind ik het niet erg dat je op je 14 word ontmaagd, maar het feit dat ze het dronken deed én een halve week later met iemand anders maakt het een heel ander verhaal. Als je het op je 14 wil doen, doe het dan met een vaste vriend, or something C: