• Heeii
    ik heb al een acc op Q
    maar blijf liever dus anomien
    maar mijn probleem dus:

    ik ben gewoon smoor op tom kaulitz
    denkt 24/7 aan hem
    en ga nou niet zeggen van Jaa je kent hem niet eens en bla bla bla
    ik ken hem dus wel.
    en heb zijn tel nummer.
    en ja ik was een one night stand van hem en ik voel me geen hoer omdat ik elke dag met hem sms en bel waar hebben die anderen het dus over van hij belt tog niet enzo want dat doet die dus wel
    maar dat is dus mijn probleem
    wat moet ik doen?
    ik snap het als jullie me niet geloven.


    Het verhaal:

    Nou er was laatst een uitwisselings progamma (via school)
    en ik kwam bij Maurice in huis 2 weken
    toen ging ik met hem mee naar een vriend van hem
    dat was dus Gustav.
    het was heel gezellig en toen belde Gustav zijn andere vrienden ook omdat Maurice daar lang niet meer mee had gesproken. Dus toen kwamen Tom,Bill&Georg ook. Een paar dagen later gingen we weer naar Gustav en toen was de rest van de band er ook. Ik was de hele tijd naar tom aan het kijken en toen keek hij even naar mij en knipoogde die naar me. en toen moesten ik en maurice weer naar zijn huis om te eten, dus kreeg ik van alle jongens de telefoon nummer.De volgende dag gingen we wéér naar Gustav toe en toen waren hun er ook weer. toen gingen hun boodschappen doen want we bleven daar met zijn allen eten maar tom had geen zin om mee te gaan en ik ook niet dus bleven we met zijn 2en de rest kan je denk ik wel afmaken



    P.s

    IK VROEG ZO.
    MAG IK DAN ZEN NUMMER.
    ZEG ZE NIKS TRUG!
    LOSER!


    waarom zou ik zijn nummer geven als dat niet mag en ik ga niet aan de fans zijn nummer geven:|

    EN DAN NOG IETS!

    Tokio hotel is vaak op tour.
    Hoe kan het dan net als zei met dat uitwisselings shit is, Dat TH dan ook thuis is .
    DAT IS NOG ONGELOOFWAARDIGER.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    AMEN


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Tis gewoon helemaal niet waar ^^.
    en dan nog iets.
    Ze maakt een dubbel account zodat ze op die andere geen reactie krijgt omdat ze liegt.
    daar is ze bang voor
    Ojonge ik ben slim -kuckuch-


    daar heb je wel een punt


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    EN DAN NOG IETS!

    Tokio hotel is vaak op tour.
    Hoe kan het dan net als zei met dat uitwisselings shit is, Dat TH dan ook thuis is .
    DAT IS NOG ONGELOOFWAARDIGER.



    Nee hoor
    heb ik ook al bij de andere topic gezegt
    het was In de tijd dat Bill weer bij moest komen van zn operatie ;)

    ik snap eigenlijk niet waarom we hier ons zo druk om maken. Zij geloofd dat zij een one night stand met Tom heeft gehad wij niet. Zij geloofd dat ze de nummers heeft van TH wij niet. So what ? Als het niet zo is prima als het wel zo is ook goed. Laat dat mens gewoon geloven dat ze sex heeft gehad met Tom.

    Ookal geloof ik het zelf niet,als zij blijft vol houden van wel moet ze het ook zelf weten

    xNIJNTJE heeft gelijk, ze vroeg of we haar wilde helpen niet om haar nu helemaal zwart te maken..
    als je het niet gelooft dan geloof je het niet(ik geloof het ook niet hoor) maar laat dit dan gewoon..


    Je moet worden wie je bent.

    pff... k weet niet of k t moet geloven maar ik denk niet dat t waar is
    maarja,

    ik blijf niet anoniem omdat ik lieg
    maar als ik mn account zeg dat iedereen dan daar op tegen me gaat zeiken

    Omg... Zo kan ik dit ook zeggen. -.-'' Sorry maar wwij geloven je niet echt en als je zijn nummer hebt geef hem dan maar dan kijken wij wel (cat)

    Mag ik je een psygiater aanraden?


    I recycle my thoughts.

    Meid ik geloof je verhaal dus niet,maar als het wel zo is[wat is dus echt niet denk] dan moet je je probleem niet droppen op een site waar het stikt van de TH fans want die geloven het toch niet ! Ga naar iemand toe die hun niet kend. Die kan je beter helpen,want wat je hier ook zegt, niemand gaat het geloven


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    BLABLABLAAAAAAAAAAAAAAAAA.
    HIER KOM JE MOEILIJK ONDERUIT.

    SHALALALAALALALALA.
    Je bent gewoon zielig.
    als je zoiets zegt.
    Dit is echt zoon verhaal.
    wat ik al eerder heb gelezen in een serie.
    Echt waar bijna precies het zelfde!
    als is die serie nu verwijderd ;|


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    ik wil gwn bewijs en dan zal ik nadenken over iets dat har kan helpen tot die tijd ga ik niet nadenken over iets dat waarschijnlijk niet waar is


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Meid ik geloof je verhaal dus niet,maar als het wel zo is[wat is dus echt niet denk] dan moet je je probleem niet droppen op een site waar het stikt van de TH fans want die geloven het toch niet ! Ga naar iemand toe die hun niet kend. Die kan je beter helpen,want wat je hier ook zegt, niemand gaat het geloven

    hey ze heeft weer gelijk^^


    Je moet worden wie je bent.

    Mag ik je een psygiater aanraden?


    mijn buurvrouw kan je wel helpen;)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.