• Heeii
    ik heb al een acc op Q
    maar blijf liever dus anomien
    maar mijn probleem dus:

    ik ben gewoon smoor op tom kaulitz
    denkt 24/7 aan hem
    en ga nou niet zeggen van Jaa je kent hem niet eens en bla bla bla
    ik ken hem dus wel.
    en heb zijn tel nummer.
    en ja ik was een one night stand van hem en ik voel me geen hoer omdat ik elke dag met hem sms en bel waar hebben die anderen het dus over van hij belt tog niet enzo want dat doet die dus wel
    maar dat is dus mijn probleem
    wat moet ik doen?
    ik snap het als jullie me niet geloven.


    Het verhaal:

    Nou er was laatst een uitwisselings progamma (via school)
    en ik kwam bij Maurice in huis 2 weken
    toen ging ik met hem mee naar een vriend van hem
    dat was dus Gustav.
    het was heel gezellig en toen belde Gustav zijn andere vrienden ook omdat Maurice daar lang niet meer mee had gesproken. Dus toen kwamen Tom,Bill&Georg ook. Een paar dagen later gingen we weer naar Gustav en toen was de rest van de band er ook. Ik was de hele tijd naar tom aan het kijken en toen keek hij even naar mij en knipoogde die naar me. en toen moesten ik en maurice weer naar zijn huis om te eten, dus kreeg ik van alle jongens de telefoon nummer.De volgende dag gingen we wéér naar Gustav toe en toen waren hun er ook weer. toen gingen hun boodschappen doen want we bleven daar met zijn allen eten maar tom had geen zin om mee te gaan en ik ook niet dus bleven we met zijn 2en de rest kan je denk ik wel afmaken



    BLABLABLAAAAAAAAAAAAAAAAA.
    HIER KOM JE MOEILIJK ONDERUIT.

    SHALALALAALALALALA.
    Je bent gewoon zielig.
    als je zoiets zegt.
    Dit is echt zoon verhaal.
    wat ik al eerder heb gelezen in een serie.
    Echt waar bijna precies het zelfde!
    als is die serie nu verwijderd ;|
    je hoeft haar niet meteen belachelijk te maken.
    iedereen wil gewoon de waarheid weten. maar dan kun je het nog wel netjes houden en met respect


    I go wherever you will go..

    (...)

    mijn buurvrouw kan je wel helpen;)

    Lol


    I recycle my thoughts.

    Ocharme toch...
    Ik heb wel medelijden met je hoor! ;)
    Je vraagt om: advies
    en je krijgt: boze reacties....

    Veel succes ermee! (flower)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Stuur die dan maar gauw naar der toe xD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    OKee er zit misschien iets in. Weetje een one night stand met Tom kan altijd wel gebeuren. De kans is heel miniem, maar het is mogelijk.

    Maar het gene wat het ongeloofwaardig maakt voor mij is het feit dat ze dat hier nu staat rond te strooien op quizlet.
    Als ik een one night stand zou gehad hebben met Tom, dan zou ik dat NOOIT op quizlet gaan zeggen. waarom zou je dat doen? Niemand gaat je überhaupt gaan geloven.
    Okee ze zegt nu dat ze verliefd op hem is en hulp nodig heeft van ons of whatever. Maar hoeveel meisjes zijn wel niet verliefd op Tom??
    En dan nog, stel dat ze nu echt die one night stand gehad heeft en ze wilt iets met hem en heeft goede raad nodig. Daar zijn vrienden voor, die helpen je. Maar om daarom de hulp van quizlet in te schakelen vind ik gewoon laag.
    En ookal wilde ze het verhaal gewoon kwijt, dat kan je toch gewoon aan je vrienden vertellen, echte vrienden helpen je door dik en dun.
    maar komaan, om zo een verhaal hier op quizlet te plaatsen, dat is gewoon een teken van wannebe en aandachttekort...
    Sorry dat ik het zeg!

    Oke jongens, het mag dan wel heel ongeloofwaardig zijn, maar laten we niet met z'n alle op slechts één persoon gaan mopperen, want stel je voor dat ergens wel een kern van waarheid inzit? Ik geloof haar zelf ook niet, maar als het dadelijk wél echt is, is het wel een beetje boel lullig he?
    [/mod uithangen =,=]

    Mag ik je een psygiater aanraden?

    waar slaat dat op?
    ik wou gewoon mijn verhaal kwijt.
    omdat er hier TH fans zijn ja

    OKee er zit misschien iets in. Weetje een one night stand met Tom kan altijd wel gebeuren. De kans is heel miniem, maar het is mogelijk.

    Maar het gene wat het ongeloofwaardig maakt voor mij is het feit dat ze dat hier nu staat rond te strooien op quizlet.
    Als ik een one night stand zou gehad hebben met Tom, dan zou ik dat NOOIT op quizlet gaan zeggen. waarom zou je dat doen? Niemand gaat je überhaupt gaan geloven.
    Okee ze zegt nu dat ze verliefd op hem is en hulp nodig heeft van ons of whatever. Maar hoeveel meisjes zijn wel niet verliefd op Tom??
    En dan nog, stel dat ze nu echt die one night stand gehad heeft en ze wilt iets met hem en heeft goede raad nodig. Daar zijn vrienden voor, die helpen je. Maar om daarom de hulp van quizlet in te schakelen vind ik gewoon laag.
    En ookal wilde ze het verhaal gewoon kwijt, dat kan je toch gewoon aan je vrienden vertellen, echte vrienden helpen je door dik en dun.
    maar komaan, om zo een verhaal hier op quizlet te plaatsen, dat is gewoon een teken van wannebe en aandachttekort...
    Sorry dat ik het zeg!


    en wat als je vriendinnen je niet willen helpen of geen raad willen geven als niemand dat wil wat moet ik dan?

    (...)
    waar slaat dat op?
    ik wou gewoon mijn verhaal kwijt.
    omdat er hier TH fans zijn ja

    Lol, tja, sorry dat was een lullig grapje :')


    I recycle my thoughts.

    (...)je hoeft haar niet meteen belachelijk te maken.
    iedereen wil gewoon de waarheid weten. maar dan kun je het nog wel netjes houden en met respect


    Okee,

    -slaaaaaapkindjeslaaap-
    Ik ben weer wakker.
    Lieve schat, Ik zou aan een moderator vragen of ze deze Topic willen sluiten.
    Als ut waar zou zijn kun je het dan bewijzen?
    Want is dit nou Aandachttrekkerij?
    hier komt alleen maar ruzie van.
    Amen.
    -DITISMETRESPECTGESCHREVEN! XD-


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik geloof je pas als ik bewijs heb!

    en wat als je vriendinnen je niet willen helpen of geen raad willen geven als niemand dat wil wat moet ik dan?

    Echte vrienden willen je altijd helpen. Als ze je niet willen helpen, dan is dat een teken dat het helemaal geen vrienden zijn...

    praat met een persoon die je vertrouwd en nu ga ik niets meer zeggen


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    (...)
    Echte vrienden willen je altijd helpen. Als ze je niet willen helpen, dan is dat een teken dat het helemaal geen vrienden zijn...

    ok dan zijn het dus geen echte vrienden.

    (...)
    hey ze heeft weer gelijk^^


    Dank u. Ik probeer haar alleen te helpen


    People who are meant to be together always find each other in the end.