• De stelling van vandaag luidt:
    Het is goed dat leraren de ramen in het klaslokaal open zetten, ookal is het winter.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Vind ik niet, in de winter word het superkoud in het lokaal! In de zomer is het wel fijn.

    Cantage schreef:
    Ja, eens. Want bij ons zijn heel veel lokalen slecht geventileerd en stinkt het dus heel erg of is het heel benauwd. Als je 't koud hebt trek je maar een vest aan ofzeu (krul)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eens, frisse lucht is nodig om goed te werken.


    Life´s shit, holy shit

    In de winter liever niet, tenzij het echt benauwd is. Mr dan mr 5 minuutjes ofzo. In de rest van het jaar wél. Anders stik ik van de hitte. xD


    I'll lick the poison from right off your kiss

    EUHM EUHM

    Bij ons op school gaat er een regel komen. Wanneer er in de klassen een te hoge drukte is, moeten de ramen open. Wij hebben geen ventilatie.
    +
    Ons lokaal ruikt naar riool --'

    Eens dus (:

    Oh en die regel komt door wat Cannabis op pagina 1 zei (:


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik heb het liever dat ze het voor de les begint openzetten en als dan de verwarming aanstaat. Het is goed dat de klas een beetje verlucht wordt, want anders kan je niet goed opletten. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Hell no! straks bevries ik!

    Naja feitelijk is het gezond om wat frisse lucht te hebben maar als je heel de tijd stil zit en het daarbovenop nog eens koud krijgt mag voor mij het raam dicht blijven hoor!


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Cantage schreef:
    Ja, eens. Want bij ons zijn heel veel lokalen slecht geventileerd en stinkt het dus heel erg of is het heel benauwd. Als je 't koud hebt trek je maar een vest aan ofzeu (krul)


    Groot gelijk ;D


    & I suppose it will all make sense when we grow up.

    Ja tijdens de pauzes, niet tijdens de les.


    Happiness hit her like a train on a track

    k vind dat de leraren em gewoon open moeten zetten.
    als t te koud word maken ze em weer dicht (nerd)


    Just got to make sweet love `till the break of dawn