• Hallo lieve users ^^,

    de laatste tijd merken wij steeds vaker dat het niet gemeld word als iemand een regel overtreed. Dan hebben we het met name over users die andere users uitschelden. Maar ook van andere regels die worden overtreden hebben we heel graag dat het gemeld word. Soms zien we wel eens een gastenboek vol tegen-reacties, zonder dat iemand dat aan (een van) ons gemeld heeft.

    We willen jullie er nog een keer op wijzen dat we een meld-knop hebben op Quizlet.

    Als jij word uitgescholden door een andere user, dan kan je dat het beste melden bij ons.
    Bij elk bericht in jou eigen gastenboek, fotoboek, quizzen, stories, etc. zit een meldknop. Dat is een geel driehoekje met een uitroepteken erin. Op het forum vind je de meldknop bovenaan elk topic. Je kan er ook voor kiezen om een moderator een prive bericht te sturen.

    Het maakt niet uit hóe, maar meld deze berichten, dan kunnen wij er iets aan doen. Want wij zien ook niet alles, daar hebben we jullie hulp bij nodig.

    Je bent dit niet verplicht, op niet-melden staat geen straf. Maar ga in ieder geval niet reageren op de regel overtredende user. Dat maakt het alleen maar erger. En als jij terug scheld, dan ben jij net zo fout bezig!

    We hopen dat jullie samen met ons gaan voor een betere en gezelligere Quizlet.nl (:
    - De moderators.

    [edit]
    Nog wat dingen vergeten Ö!
    1. Je kan de user waar jij problemen mee hebt ook altijd blokkeren. De blokkeer-knop zit bovenaan elk profiel.
    2. Het is niet klikken wat je doet, als je een bericht meld. We zullen jou naam niet noemen.
    3. Je mag het ook melden als je zelf niet bent lastig gevallen door een user, maar wel ziet dat hij/zij andere zomaar lastig valt. Dan kan je gewoon een mailtje sturen naar een moderator.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 15:28 ]

    Owkee, zal ik doen!;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik zal dr op letten n__n


    Red de koekjes, eet de oma :Y)

    Oké, ik wist daarvoor eig niet wat die knop betekende, maar dat weet ik nu dus wel (: Ik zal erop letten, maar tot nu toe heb ik daar nog geen last van gehad (;


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Oké (:
    En (ik ben een bèta voor iets...) bij de edit, het tweede puntje, moet het 'jouw naam' zijn :'D

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 16:01 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Amante schreef:
    Oké (:
    En (ik ben een bèta voor iets...) bij de edit, het tweede puntje, moet het 'jouw naam' zijn :'D

    Bij de derde zin staat er een dt-fout en in de derde alinea ook. ;3
    (niet slecht bedoeld, hé! ;])


    Let the Night embrace you

    Oke n__n


    Alis volat propriis.

    @Amante & Rosario. Krull is dyslectisch, ik denk niet dat ze dat zo leuk vind als jullie haar een beetje gaan lopen verbeteren in een van haar mededelings topics :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    @Amante & Rosario. Krull is dyslectisch, ik denk niet dat ze dat zo leuk vind als jullie haar een beetje gaan lopen verbeteren in een van haar mededelings topics :Y).

    Wilde ik net zeggen! :(

    2Krull4U schreef:
    (...)
    Wilde ik net zeggen! :(

    Daarom zei ik erbij dat het niet slecht bedoeld was. We willen alleen maar helpen... :X


    Let the Night embrace you

    KirstenSnaps schreef:
    @Amante & Rosario. Krull is dyslectisch, ik denk niet dat ze dat zo leuk vind als jullie haar een beetje gaan lopen verbeteren in een van haar mededelings topics :Y).
    Wilde ik ook net zeggen, haha.
    Het bericht gaat over het algemeen ook niet over de spellingsfouten.
    Maar ik snap de reden erachter wel hoor, ik doe het zelf ook heel vaak. xD


    Life is hard and then we die

    Maar het gaat nu niet om de spelling (:
    Ik hoop echt dat mensen deze meldknop meer gaan gebruiken! Zoals ik hier boven al lees, wisten sommige mensen niet waar dat plaatje voor diende.

    Ik wist het wel -duh, oud mod- en ik gebruik hem ook (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Stuiterbal schreef:
    Ik wist het wel -duh, oud mod- en ik gebruik hem ook (:
    Goedzo(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind ook dat hij te weinig gebruikt wordt! Ik gebruik hem altijd. Ik vind ook dat er een profiel-meldknop moet komen.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Ik vind ook dat hij te weinig gebruikt wordt! Ik gebruik hem altijd. Ik vind ook dat er een profiel-meldknop moet komen.
    Dat.. vind ik geen verkeerd idee.


    Wie du mir, so ich dir.