• Hallo lieve users ^^,

    de laatste tijd merken wij steeds vaker dat het niet gemeld word als iemand een regel overtreed. Dan hebben we het met name over users die andere users uitschelden. Maar ook van andere regels die worden overtreden hebben we heel graag dat het gemeld word. Soms zien we wel eens een gastenboek vol tegen-reacties, zonder dat iemand dat aan (een van) ons gemeld heeft.

    We willen jullie er nog een keer op wijzen dat we een meld-knop hebben op Quizlet.

    Als jij word uitgescholden door een andere user, dan kan je dat het beste melden bij ons.
    Bij elk bericht in jou eigen gastenboek, fotoboek, quizzen, stories, etc. zit een meldknop. Dat is een geel driehoekje met een uitroepteken erin. Op het forum vind je de meldknop bovenaan elk topic. Je kan er ook voor kiezen om een moderator een prive bericht te sturen.

    Het maakt niet uit hóe, maar meld deze berichten, dan kunnen wij er iets aan doen. Want wij zien ook niet alles, daar hebben we jullie hulp bij nodig.

    Je bent dit niet verplicht, op niet-melden staat geen straf. Maar ga in ieder geval niet reageren op de regel overtredende user. Dat maakt het alleen maar erger. En als jij terug scheld, dan ben jij net zo fout bezig!

    We hopen dat jullie samen met ons gaan voor een betere en gezelligere Quizlet.nl (:
    - De moderators.

    [edit]
    Nog wat dingen vergeten Ö!
    1. Je kan de user waar jij problemen mee hebt ook altijd blokkeren. De blokkeer-knop zit bovenaan elk profiel.
    2. Het is niet klikken wat je doet, als je een bericht meld. We zullen jou naam niet noemen.
    3. Je mag het ook melden als je zelf niet bent lastig gevallen door een user, maar wel ziet dat hij/zij andere zomaar lastig valt. Dan kan je gewoon een mailtje sturen naar een moderator.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 15:28 ]

    Kan het niet zijn dat het veel minder nodig is dan vroeger? (krul)

    Maar oké, ik begrijp wat je bedoelt. In mijn gastenboek zijn er geen problemen, maar ik zal mee rondkijken en hem vaker gebruiken. :3

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 16:41 ]


    Only losers can act the way you do

    Virtus schreef:
    Kan het niet zijn dat het veel minder nodig is dan vroeger? (krul)

    Maar oké, ik begrijp wat je bedoelt. In mijn gastenboek zijn er geen problemen, maar ik zal mee rondkijken en hem vaker gebruiken. :3

    Nee, het is niet minder nodig dan vroeger.

    Ik gebruik hem altijd, als het nodig is :Y)

    zal er om denken!


    FBI U.S.A. story

    TeddyMurder schreef:
    Ik vind ook dat hij te weinig gebruikt wordt! Ik gebruik hem altijd. Ik vind ook dat er een profiel-meldknop moet komen.

    En een meldknop bij foto's vind ik ook geen slecht idee :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oke. Ghéhe. Maar ik meld meestal wel (':


    Some people make the world special just by being in it

    Ach, als iemand mij lastig valt meld ik dat echt wel hoor. Ik pik dat namelijk niet. Oh, en het maakt toch eigenlijk niet uit? Ik bedoel, misschien melden mensen het niet omdat ze het dan niet zo erg vinden? Of ze denken dat het niet werkt (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Hmm oke. ik zal voortaan doen deed het nooit trek eerst me eigen smoel open.,


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Hmm oke. ik zal voortaan doen deed het nooit trek eerst me eigen smoel open.,

    En precies daarom dit topic!

    Ik wist niet eens dat tie der zat dus wel handig dat ik het nu weet!(baby)

    oke, ik zal doen.

    Ok


    Save friends, you need them.

    vervelen jullie je ofzo?
    pff.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 23:40 ]


    It's not the same without you.

    Als er iets is meld ik het wel hoor.


    muziek altijd overal

    Ik wist nooit waar die knop voor tond, nu weet ik het ;)


    Run, but you can't escape