• Dit vind ik best zielig voor Tom. Volgens mij schaamt hij zich ook een beetje.

    klik1


    klik2


    Ivar Oosterloo.

    Skip schreef:
    en toch geloof ik het niet totdat de jongens het zelf bevestigen
    Dan kan je lang wachten I think.. tenzij Tom ineens met een berichtje kom op zn hyves.. maar dat is een kans van een op de zoveel


    The grass is not always greener on the other side

    Skip schreef:
    en toch geloof ik het niet totdat de jongens het zelf bevestigen


    Er zal niets worden bevestigd want dit alles is geen waar. Volgens mij dan toch.
    Want:
    - Ze zouden nooit dit aan de krant gaan vertellen;
    - Net alsof ze zo dom zijn om van vreemde pilletjes aan te nemen;
    - Het was in Taiwan, en Tom spreekt geen Taiwanees (en ik zie zo'n taiwaner eerlijk gezegd niet zo snel engels praten - ik kan het ook mis hebben -)
    - Net alsof hij zo dom zou zijn om die dingen te nemen, en dan nog wel tijdens hun promotour;
    - Ze hebben niet de tijd voor die dingen;
    - En ze gaan niet zomaar op een marktje gaan lopen en moest die man wat aanbieden, zou een bodyguard al lang in hebben gegrepen denk ik;
    - En alles dat wordt gezegd in die artikels kloppen aan geen kanten;
    En zo kan ik nog wel even doorgaan D:

    Het is een stomme roddel van Bild, om weer een beetje lezers te halen. En daarvan zijn zij Tom weer het slachtoffer van geworden, arme Tom! En die foto's, is allemaal toeval en niet eens echt. Het ligt aan Tommie's broek of gewoon het feit dat hij groot geschapen is D:

    Maar eigenlijk vind ik het wel grappig dat hele onzin-gedoe. En ondertussen hebben we allen wel mooi eens kunnen lachen. Hahha.

    Sprinkles schreef:
    Weetje volgensmij is het de broek waarvan je een afdruk ziet op het t-shirt, omdat Tomsel naar voren buigt. Check het filmpje: 0.52 - 1.05

    Ja volgensmij ook.
    Want een paar seconde daarvoor stond die ook gewoon en zag je niets.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Hier was al een topic over.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Dus slotje