• Hey allemaal,
    ik heb een kleine suggestie, ik weet niet of het wat word, daarom stel ik het aan jullie voor ^^

    Mijn suggestie:
    om inplaats van 'een stelling van de dag' Gewoon een pol te maken aan de zijkant van het scherm. (bijvoorbeeld onder de crew lijst) En dan misschien een pol dat users hebben gemaakt. zo staat het forum niet vol met [stelling van de dag] en je hebt het probleem niet dat ze geen Stellingen meer weten ^^

    hier kwam ik vannacht op, toen ik niet kon slapen, dus laat je mening maar horen ^^

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 17:33 ]

    Ik vind het een goed idee, mits je ook een reactie kan plaatsen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Misschien dat er een berichtje of je abonnementen in kleur worden gezet als er een nieuw hoofdstuk uitkomt van een abbonement.
    Of is dit al gezegd?


    Doel van het leven? Het bereiken van geluk en materiele rijkdom!

    Ik was te lui om ze allemaal te lezen. Sorry


    Doel van het leven? Het bereiken van geluk en materiele rijkdom!

    Puma schreef:
    Hmmm, ik vind reacties plaatsen toch wat leuker eerlijk gezegd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens, dan is het ook voor degene die niet (vaak) op het forum zitten makkelijk om mee te doen. :)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Sylph schreef:
    Misschien dat er een berichtje of je abonnementen in kleur worden gezet als er een nieuw hoofdstuk uitkomt van een abbonement.
    Of is dit al gezegd?

    Als je een suggestie hebt, kun je daar beter een eigen topic over aanmaken.(A)


    *insert philosophical cringe expression here*

    SMELLYALATA schreef:
    Ja wel een goed idee :'D

    Ik ben het er mee eens. Maar dan moet het eigenlijk zoals de gewone polls zijn. Dat je er op kan reageren.. (:


    Tom and Georg could write a bad romance.

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm... als er dan ook een reactie plaats kan komen, zou dat wel leuk zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dragonfly schreef:
    Hmmm, ik vind reacties plaatsen toch wat leuker eerlijk gezegd.

    Ben ik het helemaal mee eens :Y)


    .

    Waarom zou je meer moeite doen als dit al goed genoeg is? Ik bedoel ik vind de stelling van de dag top en je kan er goed met elkaar praten enzo. Ik vind het niet nodig, sorry!